Lányiné Engelmayer, Ágnes (2004) Könyvismertetések. Magyar Pszichológiai Szemle, 59 (1). pp. 165-170. ISSN 0025-0279
|
Text
mpszle.59.2004.1.10.pdf Download (129kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.1556/MPSzle.59.2004.1.10
Abstract
Mivel bővül a gyengén tanuló kisiskolásokról kialakult szakmai megítélésünk egy empirikus vizsgálat tanulságai alapján? [Zsoldos Márta: Gyengén tanuló kisiskolások családi és iskolai megítélése]; Útkeresés és új feladatmeghatározás a gyógypedagógiai pszichológiában [Johann Borchert (Hrsg.): Handbuch der Sonderpädagogischen Psychologie];
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan |
Depositing User: | xEndre xSarvay |
Date Deposited: | 14 Feb 2018 17:22 |
Last Modified: | 30 Apr 2024 23:15 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/74548 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |