Hajdú, Noémi (2017) Controlling az interneten, avagy a konverziós ráta, mint kulcsfontosságú teljesítménymutató. Controller info, 5 (2). pp. 44-47. ISSN 2063-9309
|
Text
ContrInf_beliv_2017-02_07.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Napjainkban a webáruházak a kereskedelem jelentôs szereplôivé váltak. 2015-ben az online kiskeres- kedelmi forgalom aránya a teljes kiskereskedelem 4,1%-a volt, mely 319 milliárd forintot jelentett (eNET, 2016). Felmerül bennünk a kérdés, vajon hogyan lehet sikeresen, hatékonyan mûködtetni egy webáruházat; milyen marketingcontrolling eszközök, mutatószámok segítik az értékelést. A szerzô jelen cikkében a leggyakrabban alkalmazott mutatószámokat, valamint részletesebben a konverziós rátát mu- tatja be. A konverziós ráta megmutatja, hogy az adott idôszak alatt mennyi látogatásból lesz ténylegesen vásárlás.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány |
Depositing User: | Tamás Diósy |
Date Deposited: | 17 Feb 2018 10:53 |
Last Modified: | 17 Feb 2018 10:53 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/74690 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |