Nagy-Pércsi, Kinga and Gódor, Amelita Kata (2017) MARKETING OPPORTUNITIES OF THE HUNGARIAN ORGANIC PRODUCER = A HAZAI ÖKOLÓGIAI GAZDÁLKODÓK ÉRTÉKESÍTÉSI LEHETŐSÉGEI. Studia Mundi – Economica, 4 (4). pp. 59-68. ISSN 2415-9395
|
Text
studia_mundi_vol_4_no_4_06_percsi.pdf Download (918kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2017.04.04.5...
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában |
Depositing User: | Dr. Zsigmond Gábor SZALAY |
Date Deposited: | 06 Mar 2018 07:27 |
Last Modified: | 05 Apr 2023 07:20 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/75706 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |