Polereczki, Zsolt (2017) Alkalmazott marketing stratégiák és -eszközök. In: Élelmiszer-marketing. Akadémia Kiadó. ISBN 9789634540618
|
Text
Alkalmazott marketingstratégiák és eszközök.pdf Download (945kB) | Preview |
Abstract
Napjaink kis- és közepes vállalkozásai egy rendkívül dinamikusan változó környezetben kell hogy végezzék tevékenységüket, amely környezetben mind globális, mind hazai szinten olyan trendek jelennek meg, amelyek jelentős kihívások elé állítják őket.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB2 Microeconomics / mikroökonómia S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában |
Depositing User: | Dr. Zsolt Polereczki |
Date Deposited: | 29 Sep 2018 09:21 |
Last Modified: | 29 Sep 2018 09:21 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/85762 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |