Polereczki, Zsolt (2017) A marketingstratégiai tervezés összefüggései. In: Élelmiszer-marketing. Akadémia Kiadó. ISBN 9789634540618
|
Text
A marketingstratégiai tervezés összefüggései.pdf Download (957kB) | Preview |
Abstract
A vállalkozások marketingtervezése során a cél az, hogy a cég üzleti tervével összhangban lévő, az abban megfogalmazott elképzelések elérését segítő elemzést végezzen, és meghatározza azon lépések láncolatát, amelyek hozzájárulnak a kitűzött pozíció eléréséhez.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB2 Microeconomics / mikroökonómia S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában |
Depositing User: | Dr. Zsolt Polereczki |
Date Deposited: | 29 Sep 2018 09:22 |
Last Modified: | 29 Sep 2018 09:22 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/85766 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |