Czeglédi, Sándor (2017) Élmény és emlékezet: helyzetek és lehetőségek a protestáns iskolákban. Pedagógiatörténeti Szemle, 3 (1-2). pp. 56-64. ISSN 2415-9093
|
Text
46-137-1-PB.pdf Download (136kB) | Preview |
Official URL: http://doi.org/10.22309/PTSZEMLE.2017.1.4
Abstract
2017-ben a reformáció 500. évfordulóján előadások, tanulmányok sokaságában kerül terítékre a protestantizmus jelentősége, ezen belül az is, hogy mit adtak a protestáns iskolák a magyar művelődésnek. Jelen tanulmányt ebbe a sorba lehet illeszteni. Írásomban az egyházi iskolákra jellemző sajátos nevelési helyzeteket elemzem. Tanulmányomban a protestáns szó szerepel, de elsősorban református szempontból tekintem át a témát, habár a probléma részben evangélikus közegben is releváns.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LA History of education / neveléstörténet |
Depositing User: | Dr Nóbik Attila |
Date Deposited: | 11 Mar 2019 07:52 |
Last Modified: | 11 Mar 2019 07:52 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/91961 |
Actions (login required)
Edit Item |