Items where Author is "Cs. Czachesz, Erzsébet"
Group by: Item Type | No Grouping Number of items: 13. ArticleM. Fazekas, Ágnes and Cs. Czachesz, Erzsébet (2011) Középiskolás tanulók számítógép- és internethasználati szokásai. Iskolakultúra, 11 (8-9). pp. 120-134. ISSN 1215-5233 Szabó, Ágnes and Cs. Czachesz, Erzsébet (2010) Módszertani térkép a kulturális és nyelvi diverzitás megértéséhez. Iskolakultúra, 20 (4). pp. 127-129. ISSN 1215-5233 Cs. Czachesz, Erzsébet (2007) A multikulturális neveléstõl az interkulturális pedagógiáig. Iskolakultúra, 17 (8-10). pp. 3-11. ISSN 1215-5233 Cs. Czachesz, Erzsébet (2005) Változó perspektívák az olvasási képesség pedagógiai értelmezésében. Út a készségtől a motivált jelentéskonstrukcióig. Iskolakultúra, 15 (10). pp. 44-52. ISSN 1215-5233 Molnár, Edit Katalin and Cs. Czachesz, Erzsébet (2003) Tanulás és nyelvi fejlesztés. Iskolakultúra, 13 (10). pp. 53-57. ISSN 1215-5233 Cs. Czachesz, Erzsébet (2002) A műfajok és a kontextus szerepe a szövegmegértésben és a jelentéskonstrukcióban. Iskolakultúra, 12 (9). pp. 43-52. ISSN 1215-5233 Vidákovich, Tibor and Cs. Czachesz, Erzsébet (2001) Egy helyesírás-vizsgálat tapasztalatai. Iskolakultúra, 11 (3). pp. 37-50. ISSN 1215-5233 Cs. Czachesz, Erzsébet (2001) Ki tud olvasni? Nemzetközi összehasonlító olvasásvizsgálatok és magyar eredményeik. Iskolakultúra, 11 (5). pp. 21-30. ISSN 1215-5233 Cs. Czachesz, Erzsébet (1999) Az olvasásmegértés és tanítása. Iskolakultúra, 9 (2). pp. 3-15. ISSN 1215-5233 Vidákovich, Tibor and Cs. Czachesz, Erzsébet (1999) Az olvasásmegértési képesség fejlődése. Iskolakultúra, 9 (6-7). pp. 60-69. ISSN 1215-5233 Csapó, Benő and Cs. Czachesz, Erzsébet and Vidákovich, Tibor (1987) A nyelvi-logikai műveletrendszer fejlettsége 14 éves korban. PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), 7 (4). pp. 521-544. ISSN 0230-0508 MonographCs. Czachesz, Erzsébet and Molnár, Edit Katalin and Vidákovich, Tibor (2008) Olvasásmegértés, műfajismeret és jelentéskonstrukció. (A műfajok és szerepük az olvasásmegértésben és a jelentéskonstrukcióban 10-18 éves korban) = Reading comprehension, genre and the construction of meaning. Project Report. OTKA. Józsa, Krisztián and Cs. Czachesz, Erzsébet and Józsa, Krisztián and Vidákovich, Tibor (2007) A tudásszerző képesség kritériumorientált fejlesztése tantárgyi tartalmakkal = The criterion referenced development of knowledge acquisition based on curricular contents. Project Report. OTKA. |