REAL

Items where Author is "Csordás, Tamás"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 8.

Article

Csordás, Tamás and Irimiás, Anna and Kiss, Kornélia (2022) Digitalizáció-vezérelt innovációk a turizmusban – fókuszban a fogyasztói magatartás = Digitalization-Driven Innovations in Tourism – The Consumer Behaviour in Focus. TURIZMUS BULLETIN : A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 22 (4). pp. 16-25. ISSN 1416-9967 (nyomtatott); 1587-0928 (elektronikus)

Varga, Ákos and Csordás, Tamás (2021) Az ismeretlen ismerős : a neuromarketing iránti attitűdök szentimentelemzése. VEZETÉSTUDOMÁNY, 52 (6). pp. 44-55. ISSN 0133-0179

Füredi, Anita and Csordás, Tamás (2021) Egy diszkont légitársaság mint márkaközösség a közösségi médiában? = A low-cost airline as a brand community in social media? TURIZMUS BULLETIN, 21 (4). pp. 34-42. ISSN 1416-9967

Ásványi, Katalin and Markos-Kujbus, Éva and Csordás, Tamás (2020) Budapesti szállodák facebook válságkommunikációjának dinamikája a covid-19 járvány kezdetén = Crisis communication of hotels in Budapest on facebook following the covid-19 pandemic lockdown. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 95-108. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Csordás, Tamás (2018) Márkák és mémek - egy bonyolult kapcsolat érzelemrajza. VEZETÉSTUDOMÁNY, 49 (12). pp. 31-41. ISSN 0133-0179

Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva (2018) Netnográfia – a pozitív és negatív online szájreklám tartalmi tulajdonságai. REPLIKA (106-07). pp. 185-198. ISSN 0865-8188

Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva and Ásványi, Katalin (2018) „A gyerekeim imádják, ezért én is imádom” – Családbarát hotelek fogyasztói percepciói online értékelések alapján. TURIZMUS BULLETIN : A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 18 (1). pp. 17-28. ISSN 1416-9967 (nyomtatott); 1587-0928 (elektronikus)

Bereczki, Nóra and Csordás, Tamás (2016) Generációk a marketingben. A hazai Jones-generáció és jelenléte reklámfilmekben = The role of generations in marketing. Generation Jones in Hungarian commercials. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 51-66. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

This list was generated on Fri Sep 27 08:04:30 2024 CEST.