Number of items: 5.
Article
Dinya, László
(2023)
Sustainable wine tourism in a non-sustainable world.
ECOCYCLES, 9 (2).
pp. 78-87.
ISSN 2416-2140
Klausmann-Dinya, Anikó and Dinya, László
(2021)
Társadalmi marketing feladatok a komplex fenntarthatósági kihívások kapcsán = Tasks of Social Marketing in Connection With the Complex Sustainability Challenges.
JOURNAL OF CENTRAL EUROPEAN GREEN INNOVATION, 9 (2).
pp. 3-18.
ISSN 2064-3004
Majó, Zoltán and Prónay, Szabolcs and Huszár, Sándor and Dinya, László
(2020)
Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education].
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (1).
pp. 72-94.
ISSN 1587-8694
Nemethy, Sándor and Lagerqvist, Bosse and Walas, Bartlomiej and Dinya, László and Bujdosó, Zoltán
(2016)
Oenotourism and conservation: a holistic approach to special interest tourism from a cultural heritage perspective - the Azienda Agricola Model.
ECOCYCLES, 2 (1).
pp. 9-17.
ISSN 2416-2140
Monograph
Dinya, László
(2007)
Az agrárszféra lehetőségei és kihívásai a hálózati gazdaságban = Opportunities and challenges of agrobusiness in the network-economy.
Project Report.
OTKA.
This list was generated on Sat Mar 22 02:27:42 2025 CET.