REAL

Items where Author is "Fodor, Richárd"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 14.

Article

Fodor, Richárd (2024) Európai állampolgárok történelemtankönyve : Recenzió a Teaching European History in the 21st century című kötetről. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 15 (1-2). No.-15-01-12. ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd and Tóth, Judit and Máté, András (2023) Compass to History and Civic Education. Comparative Research of Content Regulation in Europe and Asia = Iránytű a történelemtanításhoz és állampolgári neveléshez. Európai és ázsiai tartalomszabályozás összehasonlító elemzése. MESTER ÉS TANÍTVÁNY, 1 (2). pp. 119-130. ISSN 1785-4342 (nyomtatott); 2939-8649 (elektronikus)

Fodor, Richárd (2023) Identity and conflict : International cooperation in history teaching and history textbook revision = Identitás és konfliktus : Nemzetközi együttműködés a történelemtanításban és a történelemtankönyvek revíziójában. MESTER ÉS TANÍTVÁNY, 1 (1). pp. 131-148. ISSN 1785-4342

Tóth, Judit and Kuluncsics, Réka and Máté, András and Mátó, Áron and Fodor, Richárd (2022) Konferencia és műhely a Kádár-korszak és a rendszerváltás történelmi fogalmainak tanításáról – beszámoló. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 13 (3-4). ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd and Kojanitz, László (2022) Trianon jelentőségének megítélése a középiskolás diákok körében. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 13 (3-4). ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd (2021) Ügyvédek az iskola tárgyalótermében? Az EuroClio „Learning to Disagree” című kézikönyvének bemutatása. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (3). ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd (2021) A történelemtanár kézikönyve. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (1-2). ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd and Tóth, Judit (2021) „A történelemtanításban rejlő lehetőségek megmutatása a mi feladatunk” : Beszámoló a Nemzetközi Történelemdidaktikai Társaság 2021. évi konferenciájáról. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (4). ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd (2020) 28 éve az Európai Történelemtanításért. Az EUROCLIO szövetség aktualitásai és 2020-as rendhagyó közgyűlése. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 11 (1-2). ISSN 2061-6260

Dallman, Kristóf and Fodor, Richárd and Hengán, Kamilla and Király, Zoltán (2020) „Első kézből” : Beszámoló a Magyar Történelmi Társulat Tanári Tagozata és a Református Tananyagfejlesztő Csoport 2020.február 1-jei II. Információs Konferenciájáról. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 11 (1-2). ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd (2020) Megismert Trianon. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 11 (3-4). ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd (2019) Change Handbook – Történelemtanulás és emberi jogok tanítása a totalitarianizmusról. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 10 (2). ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd (2019) A Nemzetközi Történelemdidaktikai Társaság aktualitásai, célkitűzései és programja. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 10 (1). ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd (2019) Új nézőpontok. A multiperspektivikus történelemszemlélet megjelenése a történelemtankönyvekben. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 10 (3-4). ISSN 2061-6260

This list was generated on Sat Mar 22 04:02:39 2025 CET.