REAL

Items where Author is "Gajzágó, Éva Judit"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 4.

Article

Sándor, Hajnalka and Gajzágó, Éva Judit (2024) A Hallyu jelenség hatása Dél-Korea turizmusára és a Magyarországról történő kiutaztatásra = The impact of the Hallyu phenomenon in outbound travel to South Korea from Hungary. MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK (2). pp. 110-132. ISSN 2630-886X

Gajzágó, Éva Judit (2021) K-POP 4E, Azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a délkoreai popzenében (K-POP-ban) és filmsorozatoknál (k-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül = K-POP 4E - Introduction of the marketing-mix of the creative and cultural industry through the examples of the marketing assets used in the south korean pop music (K-POP) and tv series (k-dramas). MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK (1). pp. 108-134. ISSN 2630-886X

Gajzágó, Éva Judit and Gajzágó, Gergő (2019) Az innováció finanszírozásának lokális vetülete = Local aspects of innovation financing. TERÜLETI STATISZTIKA, 59 (1). pp. 69-96. ISSN 0018-7828 ; Online: 2064-8251

Dőry, Tibor and Gajzágó, Éva Judit (2015) Vállalkozások és innovációs közreműködő szervezetek együtműködései a Közép-Dunántúlon. VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (2). pp. 47-56. ISSN 0133-0179

This list was generated on Sat Mar 15 07:36:15 2025 CET.