REAL

Items where Author is "Gellén, Klára"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 6.

Article

Gellén, Klára (2022) A keresőmotorok és az átláthatóság követelménye fogyasztóvédelmi jogi nézőpontból. IN MEDIAS RES : FOLYÓIRAT A SAJTÓSZABADSÁGRÓL ÉS A TÁRSADALMI NYILVÁNOSSÁG SZABÁLYAIRÓL, 11 (1). pp. 109-121. ISSN 2063-6253 (nyomtatott); 2786-152X (elektronikus)

Gellén, Klára (2020) Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok az online térben – fókuszban a közösségi média. IN MEDIAS RES: FOLYÓIRAT A SAJTÓSZABADSÁGRÓL ÉS A MÉDIASZABÁLYOZÁSRÓL, 9 (1). pp. 127-140. ISSN 2063-6253

Gellén, Klára (2018) Az audiovizuális médiaszolgáltatásokról szóló irányelv reklámjogi szabályainak változásairól az egységes digitális piaci stratégia törekvéseinek tükrében. In Medias Res, 7 (1). pp. 81-93. ISSN 2063-6253

Gellén, Klára (2016) A gazdasági és a társadalmi érdek konvergálása a reklámokban. In Medias Res, 5 (1). pp. 17-32. ISSN 2063-6253

Gellén, Klára (2012) A kereskedelmi közleményekkel szemben támasztott műsorszerkezeti követelmények. In Medias Res, 1 (1). pp. 105-121. ISSN 2063-6253

Book Section

Gellén, Klára (2024) A DSA fogyasztókat érintő egyes rendelkezései a fogyasztói bizalom és az átláthatóság erősítése érdekében = Some DSA provisions affecting consumers to enhance consumer confidence and transparency. In: A vadnyugat vége? ORAC Kiadó, Budapest, pp. 107-132. ISBN 978 963 258 632 8

This list was generated on Sat Mar 22 04:26:02 2025 CET.