Number of items: 10.
Article
Hinek, Mátyás
(2025)
Miről írnak a budapesti fine dining éttermek vendégei? Éttermi vendégvélemények témamodellezése neurális témamodellel = What do the customers of fine-dining restaurants
write about? The themes-modelling of textual guest
reviews of such restaurants with a neural topic
modelling method.
TURIZMUS BULLETIN, 25 (1).
pp. 15-24.
ISSN 1416-9967
Behringer, Zsuzsanna and Kulcsár, Noémi and Hinek, Mátyás and Tevely, Titanilla Virág
(2023)
Turisztikai mobilitásváltozás a Covid19-pandémia alatt és után, különös tekintettel a közlekedési eszköz- és desztinációválasztásra.
TURIZMUS BULLETIN, 23 (3).
pp. 26-36.
ISSN 1416-9967
Hinek, Mátyás
(2021)
Fesztivállátogatók véleményeinek számítógéppel támogatott tematikus modellezése – egy kísérlet eredményei = Computer-aided topic modelling based
on festival-goers’ opinions
– results of an experiment.
TURIZMUS BULLETIN, 21 (1).
pp. 4-12.
ISSN 1416-9967
Barcza, Attila and Csapó, János and Hinek, Mátyás and Marton, Gergely
(2020)
Sopron turisztikai szezonalitásának és a turizmusfejlesztés szükséges irányainak vizsgálata = The Analysis of Tourism Seasonality and the Necessary Directions of Tourism Development in Sopron.
FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK, 144 (1).
pp. 65-78.
ISSN 0015-5411
Hinek, Mátyás
(2020)
A turizmus közvetlen hozzájárulása a magyar gazdaság teljesítményéhez: a Turizmus Szatellit Számlák fejlesztésének alternatívái = The direct contribution of tourism to the performance
of the Hungarian economy: alternatives of the Tourism
Satellite Accounts development.
TURIZMUS BULLETIN, 20 (Különs).
pp. 45-52.
ISSN 1416-9967
Hinek, Mátyás and Dózsa, Csaba and Mató-Juhász, Annamária and Juhász, Szabolcs
(2019)
„Ki fizeti a masszázst?” : Fürdőgyógyászati szolgáltatások közfinanszírozása Európa egyes országaiban és Magyarországon.
TURIZMUS BULLETIN, 19 (4).
pp. 32-40.
ISSN 1416-9967
Hinek, Mátyás and Kulcsár, Noémi
(2019)
A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában:
a Sziget Fesztivál példája.
TURIZMUS BULLETIN, 19 (3).
pp. 4-12.
ISSN 1416-9967
Hinek, Mátyás
(2017)
A push és a pull motivációk szerepe a magyarok szabadidős utazásai során.
TURIZMUS BULLETIN : A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 17 (1-2).
pp. 5-14.
ISSN 1416-9967 (nyomtatott); 1587-0928 (elektronikus)
Michalkó, Gábor and Rátz, Tamara and Hinek, Mátyás and Tömöri, Mihály
(2014)
Shopping tourism in Hungary during the period of the economic crisis.
TOURISM ECONOMICS, 20.
pp. 1-35.
ISSN 1354-8166
Book Section
Hinek, Mátyás
(2024)
Témák és érzelmek – szállodai vendégvélemények vizsgálata témamodellezéssel és szentimentelemzéssel.
In:
A helyek arcvonásai.
Turizmus Akadémia
(13.).
Kodolányi János Egyetem ; HUN-REN CSFK Földrajztudományi Intézet ; Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár ; Budapest, pp. 40-52.
ISBN 978-615-5075-84-1
This list was generated on Thu Apr 24 17:43:42 2025 CEST.