Number of items: 6.
Article
Süle, Margit and Hlédik, Erika
(2024)
#Reklám megfelelés és felelősség : Az influenszermarketing sötét oldala = #Ad compliance and responsibility : The dark side of influencer marketing.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 55 (10).
pp. 33-47.
ISSN 0133-0179
Harsányi, Dávid and Zarándné Vámosi, Kornélia and Hlédik, Erika
(2023)
Az egyes generációk borfogyasztási szokásainak vizsgálata Magyarországon = Analysis of wine consumption habits of different generations in hungary.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 54 (7-8).
pp. 44-57.
ISSN 0133-0179
Harsányi, Dávid and Hlédik, Erika and Máté, Zoltán
(2023)
Az online borvásárlás jelentősége hazánkban, és változása a pandémia időszakában = The importance of online wine purchasing in Hungary and its changes during the pandemic.
MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK (2.klsz).
pp. 3-27.
ISSN 2630-886X
Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna and Hlédik, Erika and Neumann-Bódi, Edit and Simon, Judit
(2022)
A kötelet húzni lehet, tolni nem - digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (7).
pp. 19-30.
ISSN 0133-0179
Gönczi, Kinga and Hlédik, Erika
(2020)
Online vásárlási folyamat hatékonyságának növelése – két webáruház használhatóságának összehasonlítása szemmozgáskövetéssel.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (3).
pp. 56-66.
ISSN 0133-0179
Hlédik, Erika
(2015)
Terméktulajdonságokkal kapcsolatos preferenciák stabilitásának vizsgálata a mobiltelefon példáján.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (2).
pp. 25-34.
ISSN 0133-0179
This list was generated on Fri Mar 28 05:02:54 2025 CET.