Number of items: 6.
Article
Savella, Orsolya and Kóródi, Márta and Bakos, Róbertné
(2022)
Az utazási döntést befolyásoló egyes tényezők szegmentációs szerepe = The Segmentation Role of Some Factors Influencing Travel Decisions.
GRADUS, 9 (2).
ISSN 2064-8014
Kóródi, Márta
(2021)
A szállodai csomagajánlatok, mint turisztikai termékek jellemzőinek alakulása a magyarországi négycsillagos szállodákban = Development of the features of hotel package offers as tourist products in fourstar hotels in Hungary.
GRADUS, 8 (3).
pp. 97-103.
ISSN 2064-8014
Dumele, Diána and Mondok, Anita and Kóródi, Márta
(2018)
A szállodai üzemeltetés minőségalapú menedzsment eszközeinek vizsgálata = Assessment of quality-oriented management
tools of hotel operation.
GRADUS, 5 (2).
pp. 123-131.
ISSN 2064-8014
Kóródi, Márta and Bakos, Róbertné
(2017)
A gasztrofesztiválok, mint élménygazdasági termékek változatossága és választékossága = Diversity and Variety of Gastrofestivals as the Products of Experience Economy.
GRADUS, 4 (2).
pp. 479-486.
ISSN 2064-8014
Bakos, Róbertné and Rimóczi, Csilla and Kóródi, Márta and Szabó, Attila
(2017)
Élményígéret megjelenése a vidéki éttermek online kommunikációjában = The Appearance of An Experience Promise in the Rural Restaurants' On-Line Communication.
GRADUS, 4 (2).
pp. 508-513.
ISSN 2064-8014
Kóródi, Márta
(2016)
Miértek és hogyanok a helyi termékek forgalmazásáról - különös tekintettel a turisztikai hasznosításra — Három ország öt településének példája alapján = The Hows and the Whys of Local Product Distribution – Particular Regard to Tourism Exploitation – based on the Examples from the Five Settlements of Three Countries.
GRADUS, 3 (2).
pp. 196-207.
ISSN 2064-8014
This list was generated on Sat Mar 15 13:40:28 2025 CET.