Items where Author is "Kajdi, Alexandra"
Group by: Item Type | No Grouping Jump to: Article | Book Section Number of items: 9. ArticleKajdi, Alexandra (2024) A -(j)Ú képzős szerkezetek tanításához a magyar mint idegen nyelv oktatásában = On the teaching of the adjective suffix -(j)Ú in Hungarian as L2. MODERN NYELVOKTATÁS, 30 (1-2). pp. 121-138. ISSN 1219-638X Kajdi, Alexandra (2017) A főnévi többes szám sémájának vizsgálata álszavakon. THL2 (1-2). pp. 193-203. ISSN 1787-1417 Kajdi, Alexandra (2017) A főnévi többes szám sémájának vizsgálata álszavakon. THL2: A MAGYAR NYELV ÉS KULTÚRA TANÍTÁSÁNAK SZAKFOLYÓIRATA, 1-2. pp. 193-203. ISSN 1787-1417 Kajdi, Alexandra (2013) Martin Pütz and Laura Sicola (eds.): Cognitive processing in Second Language Acquisition. ÖSVÉNYEK, 3 (1). ISSN 2063-6032 Kajdi, Alexandra (2012) A magyar birtokos személyjeles konstrukciók kognitív nyelvészeti megközelítésben. ÖSVÉNYEK, 1. ISSN 2063-6032 Book SectionKajdi, Alexandra (2025) MAMI-program a Józsefvárosi Óvodákban. In: Találkozások az anyanyelvi nevelésben 5.: RÉGI TÉMÁK, ÚJ NÉZŐPONTOK A NYELVÉSZETBEN ÉS A NYELVI NEVELÉSBEN. PTE BTK Nyelvtudományi Tanszék, Lingua Franca Csoport, Pécs, pp. 109-122. ISBN 9789636264390 Kajdi, Alexandra (2016) An Inquiry into the Storage of Inflected Nouns in the Case of Hungarian Speakers and L2 Learners. In: Small Language, What Now? Biblion Media GmbH, München, pp. 93-104. Kajdi, Alexandra (2014) A rövidtávú memóriával kapcsolatos kérdések magyar anyanyelvi beszélők és a magyart idegen nyelvként tanuló fiatal felnőttek esetében = Some questions on the short-term memory in case of Hungarian native speakers and L2 learners of Hungarian. In: Hungarológiai Évkönyv 15. Hungarológiai évkönyv (15/1). Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Pécs, pp. 30-40. Kajdi, Alexandra (2012) A magyar mint idegen nyelv oktatása alsó tagozatban = Teaching Hungarian as a foreign language in primary school. In: A sokszínű alkalmazott nyelvészet. Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához (147). Tinta Könyvkiadó, Budapest, pp. 20-27. ISBN 9786155219306 |