REAL

Items where Author is "Keller, Veronika"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 11.

Article

Huszka, Péter and Keller, Veronika (2024) Civil szervezetek Magyarországon az élelmiszer-pazarlás ellen. CIVIL SZEMLE, 20 (4). pp. 31-49. ISSN 1786-3341

Keller, Veronika and Ercsey, Ida and Kovácsné Tóth, Ágnes (2023) Az életmód applikációk használatának akadályai egy feltáró kutatás tapasztalatai alapján = Barriers to Using Lifestyle Apps based on Lessons Learned from an Exploratory Study. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 64 (2). pp. 17-29. ISSN 1786-2434 (nyomtatott); 2498-6666 (elektronikus)

Keller, Veronika and Kis, Leila and Printz-Markó, Erzsébet (2023) Digitalizáció az egészségügyben : Telemedicina megítélése egy empirikus magyar kutatás alapján = Digitization in Healthcare : Assessment of Telemedicine Based on an Empirical Hungarian Research. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 19 (1-3). pp. 197-212. ISSN 1786-6553

Keller, Veronika and Kiss, Leila and Printz-Markó, Erzsébet (2021) 医疗产业中的数字化 - 根据匈牙利的一项实证研究评估远程医疗. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 17 (Chines). pp. 208-221. ISSN 1786-6553

Keller, Veronika and Printz-Markó, Erzsébet (2021) Belföldi utazási kedv járványidőszakban a fiatalok körében. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 17 (1-3). pp. 64-77. ISSN 1786-6553

Keller, Veronika and Kis, Leila and Printz-Markó, Erzsébet (2021) Digitization in Healthcare: Assesment of Telemedicine Based on an Empirical Hungarian Research. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 17 (Spec.). pp. 265-279. ISSN 1786-6553

Keller, Veronika and Printz-Markó, Erzsébet (2020) A marketinginnovációk szerepe a termál- és gyógyfürdők (spa) szektorában = The Role of Marketing Innovations in the Spa Sector. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 16 (4-6). pp. 285-297. ISSN 1786-6553

Huszka, Péter and Keller, Veronika (2018) Baromfimarketing – preferencia és vásárlás = Poultry marketing – preference and purchasing. ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING, 14 (1). pp. 3-9. ISSN 1786-3422

Keller, Veronika and Dernóczy, Adrienn and Huszka, Péter (2017) Húsfogyasztási szokások = Meat consumption behaviour attitude in focus. ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING, 13 (1). pp. 19-24. ISSN 1786-3422

Dernóczy, Adrienn and Keller, Veronika (2017) Klaszterképzés evési magatartás alapján : Fókuszban a generációk. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (3). pp. 28-38. ISSN 0133-0179

Dernóczy, Adrienn and Keller, Veronika (2017) A hússal szembeni attitűd a MAQ-skála alapján = Attitude towards meat based on MAQ scale. ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING, 13 (2). pp. 3-8. ISSN 1786-3422

This list was generated on Wed Apr 23 21:46:31 2025 CEST.