REAL

Items where Author is "Kemény, Ildikó"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 11.

Article

Kemény, Ildikó and Kun, Zsuzsanna and Simon, Judit and Kulhavi, Nikoletta and Henseler, Jörg (2023) Új lendület a PLS-SEM alkalmazásában az üzleti kutatások terén, avagy hazai helyzetkép, szószedet és a módszertani korlátok feloldása = A New Impetus for the Use of PLS-SEM in Business Research – A Hungarian Status Report on the Application of SEM Methodology, a Glossary, and a Breakdown of Methodological Barriers. VEZETÉSTUDOMÁNY : A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM HAVI SZAKFOLYÓIRATA, 54 (1). pp. 2-13. ISSN 0133-0179

Griszbacher, Norbert and Kemény, Ildikó and Varga, Ákos (2022) Echoes of Our Favourite Childhood Figures : Examining the Role of Disney in Lifelong Character Development Through Its Generational Fairy Tales. GILE JOURNAL OF SKILLS DEVELOPMENT, 2 (2). pp. 51-72. ISSN 2732-3781

Szűcs, Krisztián and Kemény, Ildikó and Prónay, Szabolcs and Keszey, Tamara (2022) Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (7). pp. 2-3. ISSN 0133-0179

Griszbacher, Norbert and Varga, Ákos and Kemény, Ildikó (2022) Sport, megaesemények, önkéntesek és az egyedi élmény faktor. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (1). pp. 15-28. ISSN 0133-0179

Nagy, Ákos András and Németh, Péter and Kemény, Ildikó and Szűcs, Krisztián (2022) Webrooming és showrooming Magyarországon - omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (7). pp. 79-93. ISSN 0133-0179

Kemény, Ildikó and Kulhavi, Nikoletta Márta and Kun, Zsuzsanna (2022) A távorvoslás igénybevételét befolyásoló tényezők a COVID-19 járvány miatti félelem tükrében = Factors influencing the intention to use e-health in the light of fear of COVID-19. STATISZTIKAI SZEMLE, 100 (1). pp. 7-43. ISSN 0039-0690

Nagy, Ákos and Kemény, Ildikó and Szűcs, Krisztián and Simon, Judit and Kehl, Dániel (2019) A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú struk-turális egyenletek módszerével. STATISZTIKAI SZEMLE, 97 (9). pp. 824-854. ISSN 0039-0690

Kemény, Ildikó (2017) Az elektronikusszolgáltatás-minőség értékelése a pénzügyi szolgáltatások online vásárlása esetében. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (2). pp. 15-29. ISSN 0133-0179

Nagy, Ákos and Szűcs, Krisztián and Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2016) Szűkmarkúak, szószólók, nagyvonalúak, bajnokok? A magyar online vásárlók ügyfélérték és vélemény-formáló magatartás szerint szegmentálva = Misers, advocates, affluents, champions?. The segmentation oh Hungarian online shoppers based on customer value and opinion leadership behaviour. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 33-50. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line - vajon mások az elvárások? VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (7). pp. 28-40. ISSN 0133-0179

Kelemen, Zita and Nagy, Péter and Kemény, Ildikó (2015) A vásárlási élmények fenomenológiai vizsgálata felnőttek és serdülők körében - a Glamour napok esete. VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (9-10). pp. 48-56. ISSN 0133-0179

This list was generated on Fri Mar 21 21:42:36 2025 CET.