REAL

Items where Author is "Keszey, Tamara"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 10.

Article

Wimmer, Ágnes and Keszey, Tamara and Heidrich, Balázs (2024) Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottságának Publikációs Nívódíjai – 2023. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 71 (12). pp. 1406-1409. ISSN 0023-4346

Wimmer, Ágnes and Keszey, Tamara and Heidrich, Balázs (2023) Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Publikációs Nívódíjai – 2022. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 70 (12). pp. 1414-1417. ISSN 1588-113X

Keszey, Tamara and Molnár, László and Mursalzade, Hikmat (2023) A vevői információminőség észlelését befolyásoló tényezők vizsgálata - A bizalom, szervezeti változások és turbulencia hatása = Factors Affecting Customer Information Quality Perception - The Role of Trust, Organizational Fluctuations, and Market Turbulence. VEZETÉSTUDOMÁNY : A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM HAVI SZAKFOLYÓIRATA, 54 (12). pp. 14-23. ISSN 0133-0179

Szűcs, Krisztián and Kemény, Ildikó and Prónay, Szabolcs and Keszey, Tamara (2022) Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (7). pp. 2-3. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara and Tóth, Réka Zsuzsanna (2020) Ipar 4.0 az autóiparban : a fehér- és a kékgalléros munkavállalók technológiaelfogadási aggályai. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (6). pp. 69-80. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara (2018) Bizalom és vezetôi információfelhasználás: a hatalom moderáló hatása. STATISZTIKAI SZEMLE, 96 (2). pp. 164-181. ISSN 0039-0690

Keszey, Tamara (2018) Kontingenciaváltozók vizsgálata – A vállalati marketingtudás-megosztás innovációs teljesítményre gyakorolt hatása. STATISZTIKAI SZEMLE, 96 (11-12). pp. 1091-1108. ISSN 0039-0690

Keszey, Tamara and Zsukk, János (2017) Az új technológiák fogyasztói elfogadása : A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (10). pp. 38-47. ISSN 0133-0179

Prónay, Szabolcs and Keszey, Tamara and Buzás, Norbert (2017) Jó szabadalomnak nem kell cégér?! - A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiai transzfer-irodáknál. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (1). pp. 70-80. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara (2015) Bizalom és vállalati teljesítmény : a bizalom szerepe az aszimmetrikus információk minőségének vállalati észlelésében és azok vezetői döntéshozatalban való felhasználásában. VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (6). pp. 2-11. ISSN 0133-0179

This list was generated on Thu May 8 09:58:06 2025 CEST.