Items where Author is "Kojanitz, László"
Group by: Item Type | No Grouping Jump to: Article Number of items: 22. ArticleKojanitz, László (2023) A történelmi fogalmak tanításának nehézségei. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 14 (3). ISSN 2061-6260 Fodor, Richárd and Kojanitz, László (2022) Trianon jelentőségének megítélése a középiskolás diákok körében. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 13 (3-4). ISSN 2061-6260 Kojanitz, László (2022) Érettségi feladatok és forráshasználat : Az érettségi feladatok elemzése az elsődleges források használata szempontjából. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 13 (3-4). ISSN 2061-6260 Kojanitz, László (2021) Az értelmező kulcsfogalmak tanítása és tanulása II. : Változás és folyamatosság. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (1-2). ISSN 2061-6260 Kojanitz, László (2021) Az értelmező kulcsfogalmak tanítása és tanulása III. : Történelmi jelentőség. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (4). ISSN 2061-6260 Kojanitz, László (2021) Mivel magyarázzák a középiskolások a történészek közötti vitákat? TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (4). ISSN 2061-6260 Kósa, Maja and Kojanitz, László (2021) Történelem szakos hallgatók és középiskolai tanulók episztemológiai nézetei. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (1-2). ISSN 2061-6260 Kojanitz, László (2020) Az értelmező kulcsfogalmak tanítása és tanulása I. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 11 (3-4). ISSN 2061-6260 Kojanitz, László (2019) Az oral history összekapcsolása új tanulás stratégiákkal. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 10 (3-4). ISSN 2061-6260 Kojanitz, László (2018) A történelemtanítás megújítása. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 9 (3-4). ISSN 2061-6260 Kojanitz, László (2017) A történelmi gondolkodás fejlesztése az Újgenerációs tankönyvekkel. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 8 (3-4). ISSN 2061-6260 Kojanitz, László (2015) A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként. ISKOLAKULTÚRA, 25 (11). pp. 44-52. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2014) A kerettanterv változásai – a történetmesélésétől a reflektív történelemszemléletig. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 5 (1). ISSN 2061-6260 Kerber, Zoltán and Kojanitz, László and Meixner, Boglárka (2014) A tankönyvvé nyilvánítási eljárás megítélése a tankönyvi szakértők és tankönyvkiadói szerkesztők körében. Egy kutatás tanulságai. Iskolakultúra, 14 (1). pp. 18-33. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2013) A történelmi gondolkodás fejlesztése. Iskolakultúra, 13 (2). pp. 28-47. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2011) A forrásfeldolgozástól a kutatásalapú tanulásig. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 2 (4). ISSN 2061-6260 Kojanitz, László (2010) A kérdésorientált (inquiry based) történelemtanítás összekapcsolása az IKT adta lehetőségekkel. Iskolakultúra, 20 (9). pp. 65-81. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2007) A tankönyvek minőségének megítélése. Mi ad értelmet a tankönyvek értékelésének és kutatásának? Iskolakultúra, 17 (6-7). pp. 114-126. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2005) Tankönyvanalízisek. Iskolakultúra, 15 (9). pp. 135-143. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2004) Lehet-e statisztikai eszközökkel mérni a tankönyvek minőségét? Iskolakultúra, 14 (9). pp. 38-56. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2003) A közoktatás dilemmái. A „jó minőségű” tudáshoz vezető, tanulóközpontú iskola. Iskolakultúra, 13 (5). pp. 13-21. ISSN 1215-5233 Kojanitz, László (2002) A tankönyvkutatás lehetőségei és korlátai. Iskolakultúra, 12 (12). pp. 109-112. ISSN 1215-5233 |