Kopházi-Molnár, Erzsébet (2023) Érzelmi hullámvasúton az olvasóvá válás útján : Vass Dorottea: Olvasásmotiváció = On an emotional rollercoaster on the way to becoming a reader. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 6 (2). pp. 45-46. ISSN 2063-2991
Kopházi-Molnár, Erzsébet (2021) Az örök túlélők: a didaktikus mesék : Gondolatok a Lamb testvérek Shakespeare-meséi kapcsán = The Eternal Survivors: The Didactic Tales or Some Thoughts on Tales from Shakespeare by the Lambs. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 4 (2). pp. 3-13. ISSN 2063-2991
Kopházi-Molnár, Erzsébet (2020) Mesék befogadásának mérése – egy lehetséges modell = Measurement of the reception of fairy tales – a possible model. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 3 (2). pp. 28-44. ISSN 2063-2991
Kopházi-Molnár, Erzsébet and Csarni, Éva (2019) Tankönyvválasztási szempontok a Playway to English nyelvkönyv elemzése kapcsán = Possible Aspects of Choosing a Coursebook based on the Analysis of Playway to English. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 35-54. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online)