REAL

Items where Author is "Kupi, Marcell"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Article

Ivancsóné Horváth, Zsuzsanna and Dérer, István and Kupi, Marcell (2025) A horgászturizmus stratégiájának megalapozása = Establishing a strategy for angling tourism. TURIZMUS BULLETIN, 25 (1). pp. 53-62. ISSN 1416-9967

Kupi, Marcell and Tóthné Kardos, Krisztina (2021) Target audience differentiation through 3 Rivers, 1 Island Total Art Happening in Győr. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 17 (1-3). pp. 374-389. ISSN 1786-6553

Happ, Éva and Ivancsóné Horváth, Zsuzsanna and Kupi, Marcell (2020) Digitális eszközök és módszerek használatának marketingszempontú feltáró elemzése a magyar turisták körében = An Investigative Study of the Use of Digital Marketing Tools and Methods Among Hungarian Tourists. TURIZMUS BULLETIN : A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 20 (2). pp. 4-13. ISSN 1416-9967 (nyomtatott); 1587-0928 (elektronikus)

Kupi, Marcell and Tóthné Kardos, Krisztina and Kálmán, Júlia (2020) Egy fiataloknak szervezett összművészeti fesztivál küldetése A győri 31! – 3 folyó, 1 sziget, összművészet happening = The Mission of a Combined Arts Festival Organised for Young People. The 31! – 3 Rivers, 1 Island Combined Arts Festival of Győr. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 16 (4-6). pp. 435-449. ISSN 1786-6553

Book Section

Hardi, Tamás and Kupi, Marcell and Ocskay, Gyula and Szemerédi, Eszter (2022) A határon átnyúló kulturális turizmus territoriális integrációt jelző vizsgálata a szlovák–magyar határszakaszon. In: NYUTO 35 : Válogatott közlemények. KRTK RKI Nyugat-magyarországi Tudományos Osztály, Győr, pp. 263-293. ISBN 9786155754487; 9786155754470

This list was generated on Fri Apr 25 15:20:42 2025 CEST.