Number of items: 6.
Makk, Gábor
(2020)
Platón tanuláselméletének rekonstrukciója a fonetikus ábécéhez történő adaptivitás tükrében II.
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 11 (1-2).
ISSN 2061-6260
Makk, Gábor
(2019)
Platón tanuláselméletének rekonstrukciója a fonetikus ábécéhez történő adaptivitás tükrében I.
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 10 (3-4).
ISSN 2061-6260
Makk, Gábor
(2019)
A tanulásfelfogás változásai az ókortól napjainkig a kommunikációs technológiákhoz történő adaptivitás függvényében.
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 10 (3-4).
ISSN 2061-6260
Makk, Gábor
(2012)
„Ki tud többet az Európai Unióról?” – A projekt, mint fejlesztési módszer a történelemtanulásban és –tanításban.
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 3 (2-4).
ISSN 2061-6260
Makk, Gábor
(2012)
Mit tanítsunk? Útikalauz az európai birodalmak történetéhez, avagy tematikus történelemtanulás és –tanítás, mint lehetséges alternatíva.
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 3 (1).
ISSN 2061-6260
Makk, Gábor
(2010)
"Az út a fontos, nem az út vége!" A portfólió, mint fejlesztési módszer adaptivitása a történelemtanulásban és –tanításban.
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 1 (3).
ISSN 2061-6260
This list was generated on Sun Nov 23 10:15:57 2025 CET.