Number of items: 9.
Török, Anna and Szebenszki, Noémi and Kriveczky, Villő and Malota, Erzsébet
(2024)
A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás – Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében = Female diversity and sexuality in underwear advertisements
Examining the attitude among Generation Z women.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 55 (2).
pp. 17-29.
ISSN 0133-0179
Bifkovics, Bettina and Malota, Erzsébet
(2024)
Önkéntesség a szájreklám és a szervezetek kommunikációjának tükrében - Integratív szakirodalmi szintézis és javasolt kutatási irányok = Volunteering Through Word-of-Mouth and Organizational Communication - Integrative Literature Review and Proposed Research Directions.
VEZETÉSTUDOMÁNY : A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM HAVI SZAKFOLYÓIRATA, 55 (4).
pp. 63-76.
ISSN 0133-0179
Török, Anna and Malota, Erzsébet
(2021)
Femvertising - A nők társadalmi szerepének megerősödése és a reklámokkal való kapcsolata.
JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 10 (2).
pp. 103-117.
ISSN 0209-584X
Mucsi, Attila and Malota, Erzsébet and Török, Anna
(2020)
Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (2).
pp. 23-31.
ISSN 0133-0179
Bifkovics, Bettina and Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila
(2020)
A külföldi cserehallgatók egyetemi támogatásának lehetőségei az oktatásturizmus és a nemzetköziesedés tükrében = University support for exchange students
– in the context of educational tourism
and internationalization = University support for exchange students
– in the context of educational tourism
and internationalization.
TURIZMUS BULLETIN, 20 (1).
pp. 35-43.
ISSN 1416-9967
Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter
(2019)
„Az vagy, amit megeszel” : a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (1).
pp. 80-88.
ISSN 0133-0179
Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila
(2019)
Sok(k) meglepetés Magyarországon. Kultúrsokk és országimázs magyar és külföldi hallgatók szemével = Shocking surprizes in Hungary.
JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (1.).
pp. 53-62.
ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)
Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás
(2018)
A magyar kultúraszemélyiség észlelésének különbségei a magyarok és a külföldiek között.
TURIZMUS BULLETIN : A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 18 (2).
pp. 4-11.
ISSN 1416-9967 (nyomtatott); 1587-0928 (elektronikus)
Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás
(2014)
Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 45 (1).
pp. 2-13.
ISSN 0133-0179
This list was generated on Sun May 11 18:26:18 2025 CEST.