Number of items: 3.
Article
Mursalzade, Hikmat
(2025)
The Phoenix Effect – Rising from crisis through digital collaboration – How crisis affects social enterprises’ digitalization for value co-creation?
VEZETÉSTUDOMÁNY, 56 (7-8).
pp. 14-27.
ISSN 0133-0179
Mursalzade, Hikmat and Molnár, László and Saraswati, Haruming S.
(2023)
Digitalization and value co-creation in the context of social entrepreneurship = Digitalizáció és közös értékteremtés a társadalmi vállalkozások kontextusában.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 54 (11).
pp. 2-14.
ISSN 0133-0179
Keszey, Tamara and Molnár, László and Mursalzade, Hikmat
(2023)
A vevői információminőség észlelését befolyásoló tényezők vizsgálata - A bizalom, szervezeti változások és turbulencia hatása = Factors Affecting Customer Information Quality Perception - The Role of Trust, Organizational Fluctuations, and Market Turbulence.
VEZETÉSTUDOMÁNY : A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM HAVI SZAKFOLYÓIRATA, 54 (12).
pp. 14-23.
ISSN 0133-0179
This list was generated on Thu Jul 24 06:08:18 2025 CEST.