Items where Author is "Nahalka, István"
Group by: Item Type | No Grouping Number of items: 13. ArticleNahalka, István (2022) Közoktatás-politika 2018–2022. EDUCATIO, 31 (1). pp. 14-29. ISSN 1216-3384 (print); 1419-8827 (online) Nahalka, István (2021) Koronavírus és oktatáspolitika. EDUCATIO, 30 (1). pp. 22-35. ISSN 1216-3384 (print); 1419-8827 (online) Arató, László and Knausz, Imre and Mihály, Ottó and Nahalka, István and Trencsényi, László (2003) Az egyszintű, kompetenciaközpontú érettségi-felvételi vizsga koncepciója. Iskolakultúra, 13 (8). pp. 1-59. ISSN 1215-5233 Nahalka, István (2003) A nevelési nézetek kutatása. Módszertani megfontolások. Iskolakultúra, 13 (5). pp. 69-75. ISSN 1215-5233 Nahalka, István (2003) A tanulási eredményességről alkotott elképzelések. Iskolakultúra, 13 (4). pp. 95-100. ISSN 1215-5233 Nahalka, István and Kotschy, Beáta and Lénárd, Sándor and Szivák, Judit and Golnhofer, Erzsébet and Réthy, Endréné and Petriné Feyér, Judit and Falus, Iván and Vámos, Ágnes (1999) A pedagógusok gyakorlati, mesterségbeli tudása. Iskolakultúra, 9 (9). pp. 36-75. ISSN 1215-5233 Nahalka, István (1998) Egy figyelemreméltó, sőt figyelmeztető könyv az iskolai tudásról. Iskolakultúra, 8 (8). pp. 109-116. ISSN 1215-5233 Nahalka, István (1997) Konstruktív pedagógia - egy új paradigma a láthatáron (I.). Iskolakultúra, 7 (2). ISSN 1215-5233 Nahalka, István (1997) Konstruktív pedagógia - egy új paradigma a láthatáron (II.). Iskolakultúra, 7 (3). ISSN 1215-5233 Nahalka, István (1997) Konstruktív pedagógia - egy új paradigma a láthatáron (III.). Iskolakultúra, 7 (4). ISSN 1215-5233 Nahalka, István (1996) A konstruktivizmus tanulásszemlélete a természettudományos nevelésben. PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), 16 (4). pp. 449-460. ISSN 0230-0508 MonographBoreczky, Elemérné and Lukács, István and Nahalka, István and Rácz, Sándor (2010) A kultúraazonos pedagógia felé - a családi szocializáció és a kognitív fejlődés sajátosságai roma családokban = Towards culturally responsive teaching - socialization patterns and cognitive development in Roma families. Project Report. OTKA. BookCsullog, Krisztina and D. Molnár, Éva and Herczeg, Bálint and Lannert, Judit and Nahalka, István and Zempléni, András (2014) Hatások és különbségek. Másodelemzések a hazai és nemzetközi tanulói képességmérések eredményei alapján. Oktatási Hivatal, Budapest. ISBN 978-615-80018-0-9 |