Items where Author is "Papp, Hunor"
Group by: Item Type | No Grouping Number of items: 7. Ceglédi, Tímea and Alter, Emese and Godó, Katalin and Papp, Hunor (2024) Can High Involvement of Roma Parents Combat the Impact of Poverty? Resilience and Parental Involvement in the Success of Roma Students at School from the Students’ Perspective. HORYZONTY WYCHOWANIA, 23 (66). pp. 107-120. ISSN 1643-9171 Papp, Hunor and Ceglédi, Tímea (2024) Távlati célokba ágyazott együttműködés : Anonim Észak-Alföldi általános iskola. In: Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagó-gusoktól pedagógusoknak. Oktatáskutatók könyvtára . CHERD-Hungary, Debrecen, pp. 121-125. ISBN 9786156012258 Bodnár, Dániel and Ceglédi, Tímea and Csák, Zsolt and Fekete, Dorottya and Fekete, Emese Kincső and Horváth, Annamária and Janecskó, Liliána and Kiss, Dávid Mihály and Papp, Hunor and Puskás, Marcell and Tóth, Réka (2023) Hallgatók a tanárképzés és az oktatás fejlesztéséért : A CHERD-Hungary oktatáskutató gyakornoki program a debreceni egyetemen = Students for the Development of Teacher Training and Education : the Cherd-hungary Educational Research Internship Program at the University of Debrecen. PEDAGÓGUSKÉPZÉS, 22 (3). pp. 80-96. ISSN 0133-2570 Godó, Katalin and Ceglédi, Tímea and Godó, Irén and Alter, Emese and Papp, Hunor and Horváth, Annamária and Tóth, Emese (2023) Mentorálás a pandémia idején : 2 év tanulságai = Mentoring during the Pandemic : The Lesson Learned of 2 years. PEDACTA, 13 (1). pp. 17-30. ISSN 2248-3527 Bodnár, Dániel and Jancsák, Csaba and Kiss, Dávid Mihály and Papp, Hunor and Ceglédi, Tímea (2023) „Olyan kutató vagyok, aki a történetekből szeret tanulni” : Interjú Kozma Tamással. KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 14 (4). pp. 83-92. ISSN 0133-2597 Bicsák, Zsanett Ágnes and Kiss, Dávid and Papp, Hunor and Tóth, Emese and Ceglédi, Tímea (2023) „Tiszteljék és becsüljék meg azt a szakmát és azt a tudást, ami az egyetem által elérhető!” – interjú Brezsnyánszky László professzor úrral. Pedagógusképzés, 22 (1). pp. 77-93. ISSN 2063-9546 Papp, Hunor and Alter, Emese and Godó, Katalin and Ceglédi, Tímea (2023) A mentor mint iránytű : A Tanítsunk Magyarországért mentorprogram hatása az alacsony státusú diákok jövőképére, tanulmányi aspirációikra = The Mentor as a Beacon : the Impact of the Let’s Teach for Hungary Mentoring Programme on Disadvantaged Youth’s Visions of the Future and Their Educational Ambitions. PEDAGÓGUSKÉPZÉS, 22 (3). pp. 59-79. ISSN 0133-2570 |