Items where Author is "Soltész, Péter"
Group by: Item Type | No Grouping Jump to: Article Number of items: 16. ArticleUrbán, Róbert and Kun, Bernadette and Mózes, Tamás and Soltész, Péter and Paksi, Borbála and Farkas, Judit and Kökönyei, Gyöngyi and Orosz, Gábor and Maráz, Anikó and Felvinczi, Katalin and Griffiths, Mark D. and Demetrovics, Zsolt (2019) A Four-Factor Model of Work Addiction: The Development of the Work Addiction Risk Test Revised. European Addiction Research, 25. pp. 145-159. ISSN 1022-6877 (print); 1421-9891 (online) Berán, Eszter and Unoka, Zsolt and Soltész, Péter and Rácz, Anna and Kardos, Péter and Pléh, Csaba (2017) Az ego-központú szociális háló és a kötődési stílus összefüggései. Magyar Pszichológiai Szemle, 72 (1). pp. 47-68. ISSN 0025-0279 Dávid, Mária and Dorner, László and Hatvani, Andrea and Soltész, Péter and Taskó, Tünde and Soltész-Várhelyi, Klára (2016) Az IKT hatása a kognitív működésekre iskoláskorban. Magyar Pszichológiai Szemle, 71 (1). pp. 165-195. ISSN 0025-0279 Faragó, Boglárka and Soltész, Péter and Pléh, Csaba (2016) Az IKT-használat jellegzetességeinek vizsgálata főiskolások körében. Magyar Pszichológiai Szemle, 71 (1). pp. 57-72. ISSN 0025-0279 Dorner, László and Hatvani, Andrea and Taskó, Tünde and Soltész, Péter and Estefánné Varga, Magdolna and Dávid, Mária (2016) IKT-használat 10–18 éveseknél egy ikt-eszközhasználati kérdőív bemutatása. Magyar Pszichológiai Szemle, 71 (1). pp. 25-56. ISSN 0025-0279 Kvaszingerné Prantner, Csilla and Soltész, Péter and Faragó, Boglárka and Pléh, Csaba and Soltész-Várhelyi, Klára (2016) A multitasking jelenség hatása a feladatvégzésre és az időbeosztásra módszertani előtanulmány. Magyar Pszichológiai Szemle, 71 (1). pp. 109-125. ISSN 0025-0279 Kvaszingerné Prantner, Csilla and Soltész, Péter and Jakub, Ádám (2016) A papírról és képernyőről való olvasás és a talpas, illetve talpatlan betűtípusok hatása az elsajátításra. Magyar Pszichológiai Szemle, 71 (1). pp. 91-108. ISSN 0025-0279 Faragó, Boglárka and Soltész, Péter and Pléh, Csaba (2015) A vizsgára készülés és az IKT-használat kölcsönhatásainak vizsgálata kérdőíves módszerrel. Iskolakultúra, 25 (5-6). pp. 15-32. ISSN 1215-5233 Pléh, Csaba and Rácz, Anna and Soltész, Péter and Kardos, Péter and Berán, Eszter and Unoka, Zsolt (2014) A lélek a WEB világában: Kapcsolatok és tanulás az új IKT közegében = The mind in the world of web: Relationships and learning in the context of new ICT. Magyar Pszichológiai Szemle, 69 (4). pp. 679-705. ISSN 0025-0279 Magyaródi, Tímea and Nagy, Henriett and Soltész, Péter and Mózes, Tamás and Oláh, Attila (2013) Egy újonnan kidolgozott Flow Állapot Kérdőív kimunkálásának és pszichometriai jellemzőinek bemutatása. PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET), 33 (1). pp. 15-36. ISSN 0230-0508 Mózes, Tamás and Magyaródi, Tímea and Soltész, Péter and Nagy, Henriett and Oláh, Attila (2012) A Flow-élmény operacionalizálásának útjai = The ways to operationalize flow experience. Magyar Pszichológiai Szemle, 67 (1). pp. 57-76. ISSN 0025-0279 Soltész, Péter and Magyaródi, Tímea and Mózes, Tamás and Nagy, Henriett and Oláh, Attila (2012) A Flow-élmények elektrofiziológiája = The electrophysiology of flow. Magyar Pszichológiai Szemle, 67 (1). pp. 77-103. ISSN 0025-0279 Nagy, Beáta and Nagy, Henriett and Magyaródi, Tímea and Soltész, Péter and Nábrády, Mária and Jantek, Gyöngyvér (2012) Könyvismertetés = Book reviews. Magyar Pszichológiai Szemle, 67 (1). pp. 193-223. ISSN 0025-0279 Petrasovits, Géza and Soltész, Péter (1981) Talajmodellek és a fejlődés irányai. A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA MŰSZAKI TUDOMÁNYOK OSZTÁLYÁNAK KÖZLEMÉNYEI, 61. pp. 185-213. ISSN 0027-5085 Petrasovits, Géza and Soltész, Péter (1978) Kombinált talajmodell alkalmazása síkalapok vizsgálatára, a térbeli feszültségállapot figyelembevételével. MŰSZAKI TUDOMÁNY : A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA MŰSZAKI TUDOMÁNYOK OSZTÁLYÁNAK KÖZLEMÉNYEI, 56 (3-4). pp. 295-313. ISSN 0027-5085 Marczal, László and Soltész, Péter and Jancsecz, Sándor (1977) Kombinált talajmodellen alapuló számítási eljárás alkalmazása alapgerendák tervezéséhez. MŰSZAKI TUDOMÁNY : A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA MŰSZAKI TUDOMÁNYOK OSZTÁLYÁNAK KÖZLEMÉNYEI, 54 (1-2). pp. 203-213. ISSN 0027-5085 |