REAL

Items where Author is "Szűcs, Krisztián"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 11.

Szűcs, Krisztián and Kemény, Ildikó and Prónay, Szabolcs and Keszey, Tamara (2022) Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (7). pp. 2-3. ISSN 0133-0179

Szűcs, Krisztián (2022) Menedzsment megoldások az online térben jelenlévő vállalatok versenyképességében. ÚJ MUNKAÜGYI SZEMLE, 3 (3). pp. 64-73. ISSN 2677-1306

Nagy, Ákos András and Németh, Péter and Kemény, Ildikó and Szűcs, Krisztián (2022) Webrooming és showrooming Magyarországon - omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (7). pp. 79-93. ISSN 0133-0179

Szűcs, Krisztián (2020) Can Online Presence Give Companies a Competitive Edge? POLLACK PERIODICA : AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES, 15 (3). pp. 26-36. ISSN 1788-1994 (print); 1788-3911 (online)

Nagy, Ákos and Guld, Ádám and Kehl, Dániel and Szűcs, Krisztián and Törőcsik, Mária (2020) Miért nem vonzó a lassú, mikor vágyunk rá?Életstíluscsoportok kutatása szemiotikai megközelítéssel = Why is „slow” unattractive, even though we long for it? A semiotic approach to lifestyle segmentation. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 79-94. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Lázár, Erika and Szűcs, Krisztián (2020) A neuromarketing aktuális helyzete és a mintaelemszámra vonatkozó kihívásai, különös tekintettel a szemkamerás mérésekre. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51 (3). pp. 79-88. ISSN 0133-0179

Törőcsik, Mária and Szűcs, Krisztián (2019) A hazai életstílus-kutatások történeti áttekintése. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (12). pp. 99-111. ISSN 0133-0179

Törőcsik, Mária and Szűcs, Krisztián and Nagy, Ákos and Lázár, Erika (2019) Életstíluscsoportok Magyarországon a digitalizáció korában : Életstílus-kutatások és a marketing. REPLIKA (111). pp. 63-86. ISSN 0865-8188

Nagy, Ákos and Kemény, Ildikó and Szűcs, Krisztián and Simon, Judit and Kehl, Dániel (2019) A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú struk-turális egyenletek módszerével. STATISZTIKAI SZEMLE, 97 (9). pp. 824-854. ISSN 0039-0690

Szűcs, Krisztián (2016) Marketingkutatás 2.0 : korreferátum Simon Judit "Kutatás-módszertani trendek a marketingben" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 67-70. ISSN 0133-0179

Nagy, Ákos and Szűcs, Krisztián and Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2016) Szűkmarkúak, szószólók, nagyvonalúak, bajnokok? A magyar online vásárlók ügyfélérték és vélemény-formáló magatartás szerint szegmentálva = Misers, advocates, affluents, champions?. The segmentation oh Hungarian online shoppers based on customer value and opinion leadership behaviour. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 33-50. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

This list was generated on Wed Apr 23 17:26:09 2025 CEST.