Items where Author is "Szenczi, Beáta"
Group by: Item Type | No Grouping Jump to: Article | Book Section Number of items: 7. ArticleSzenczi, Beáta and Fejes, József Balázs and Vígh, Tibor and Hódi, Ágnes and Tary, Blanka (2024) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1). pp. 5-21. ISSN 2060-0623 Szenczi, Beáta and Fejes, József Balázs and Vígh, Tibor and Hódi, Ágnes and Tary, Blanka (2024) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 25-39. ISSN 2060-0623 Tary, Blanka and Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Vígh, Tibor (2023) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (1). pp. 1-22. ISSN 2060-0623 Tary, Blanka and Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Vígh, Tibor (2022) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4). ISSN 2060-0623 Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Tary, Blanka and Vígh, Tibor (2022) Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása? ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (2). pp. 1-17. ISSN 2060-0623 Józsa, Krisztián and Fazekasné Fenyvesi, Margit and Szenczi, Beáta and Szabó, Ákosné (2014) Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése = Development of word reading, reading comprehension and reading motivation among typically developing children and children with mild intellectual disabilities. Magyar Pszichológiai Szemle, 69 (1). pp. 181-204. ISSN 0025-0279 Book SectionHorváth, Endre and Szenczi, Beáta and Szekeres, Ágota (2016) Sociometric characteristics of classes integrating children with mild intellectual disabilities. In: Proceedings of IAC-GETL in Budapest 2016. CIAG Czech Institute of Academic Education, pp. 1-9. ISBN 978-80-906231-5-6 |