REAL

Items where Author is "Törőcsik, Mária"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 12.

Article

Törőcsik, Mária and Csóka, László and Németh, Péter and Neulinger, Ágnes (2023) Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis. FINANCIAL AND ECONOMIC REVIEW, 22 (4). pp. 82-106. ISSN 2415-9271

Törőcsik, Mária and Csóka, László and Németh, Péter and Neulinger, Ágnes (2023) Vásárláshoz való viszony válság idején – a magyar vásárlók attitűdváltozásai. HITELINTÉZETI SZEMLE / FINANCIAL AND ECONOMIC REVIEW, 22 (4). pp. 82-106. ISSN 1588-6883

Lányi, Beatrix and Törőcsik, Mária (2022) Az e-egészségügyi megoldások fogyasztói fogadtatása Magyarországon. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (7). pp. 63-78. ISSN 0133-0179

Törőcsik, Mária and Csapó, János (2021) A nemfogyasztás/nemvásárlás motivációi, értelmezése a turizmusban. VEZETÉSTUDOMÁNY, 52 (1). pp. 42-55. ISSN 0133-0179

Hegedüs, Réka and Csóka, László and Törőcsik, Mária (2020) The Attendance About Sport Events of the 50+ Cohorts. Acta Carolus Robertus : Az Eszterházy Károly Egyetem Gyöngyösi Károly Róbert Campusának tudományos közleményei, 10 (1). pp. 69-80. ISSN 2062-8269 (nyomtatott) ; 2498-9312 (online)

Nagy, Ákos and Guld, Ádám and Kehl, Dániel and Szűcs, Krisztián and Törőcsik, Mária (2020) Miért nem vonzó a lassú, mikor vágyunk rá?Életstíluscsoportok kutatása szemiotikai megközelítéssel = Why is „slow” unattractive, even though we long for it? A semiotic approach to lifestyle segmentation. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 79-94. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)

Csapó, János and Törőcsik, Mária (2019) Turizmus és biztonság: a magyar lakosság utazási szokásaihoz köthető, biztonsággal kapcsolatos attitűdök reprezentatív vizsgálata. TURIZMUS BULLETIN, 19 (3). pp. 13-20. ISSN 1416-9967

Törőcsik, Mária and Szűcs, Krisztián (2019) A hazai életstílus-kutatások történeti áttekintése. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (12). pp. 99-111. ISSN 0133-0179

Törőcsik, Mária and Szűcs, Krisztián and Nagy, Ákos and Lázár, Erika (2019) Életstíluscsoportok Magyarországon a digitalizáció korában : Életstílus-kutatások és a marketing. REPLIKA (111). pp. 63-86. ISSN 0865-8188

Törőcsik, Mária (2016) A fogyasztói magatartás új tendenciái. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 19-25. ISSN 0133-0179

Törőcsik, Mária and Szontágh, Krisztina (2014) Térszemlélet a doktori képzésben – Regionális tudományok a doktori képzésben = Spatial approach in PhD schools - Regional Sciences in PhD schools. Tér és Társadalom, 28 (3). pp. 155-166.

Törőcsik, Mária (1995) Település- és területidentitás kialakítása marketing eszközökkel. TÉR ÉS TÁRSADALOM, 9 (1-2). pp. 17-23. ISSN 0237-7683

This list was generated on Thu Apr 24 10:34:23 2025 CEST.