Items where Subject is "L Education / oktatás > LD Individual institutions (United States) / oktatási intézmények, USA"
Group by: Creators | Item Type Number of items at this level: 8. BBogdán, Péter (2013) Több mint csoportmunka - Több mint oktatás - Egy amerikai szocializáló és nevelő modell - magyar módra. NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 2013 (4). pp. 111-113. ISSN 2063-9546 CCsányi, Andrea (2024) Tanári pályaalkalmasság, képzés és életút az Amerikai Egyesült Államokban egy gyógypedagógus útkeresésének tükrében. Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio paedagogica, 45. pp. 9-27. ISSN 26309742 DDobos, István and Cooper, Thomas and Józan, Ildikó and Tallián, Tibor and Szilágyi, Zsófia and Bezeczky, Gábor and Dobás, Kata and Bengi, László and Bucsics, Katalin Beáta and Kusz, Veronika and Zsadányi, Edit and Hermann, Veronika (2021) A tágasság iskolája : Szegedy-Maszák Mihály 75. Kosztolányi Kritikai Kiadás Kutatócsoport; BTK Irodalomtudományi Intézet Elméleti osztály; Szegedy-Maszák Mihály-díj kuratórium, Budapest. ISBN 978-615-81937-0-2 KKontra, Miklós (1985) Az Indiana Egyetem felépítéséről, működéséről, oktató- és kutatómunkájáról. MŰHELYMUNKÁK A NYELVÉSZET ÉS TÁRSTUDOMÁNYAI KÖRÉBŐL (1). pp. 43-70. Kovács, Ilona (2019) Americanization and Immigrant Education : Mrs. Helen Horvath's Dual Role in the Americanization and Identity Maintenance of Hungarian Immigrants in Cleveland : A Unique Model. In: Az emberi sors és a történelem kereszteződésében : Tanulmánykötet Frank Tibor 70. születésnapjára = At the Crossroads of Human Fate and History : Studies in Honour of Tibor Frank on His 70th Birthday. Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Angol-Amerikai Intézet, Budapest, pp. 301-314. ISBN 978-963-489-041-6 PParapatics, Andrea (2016) A magyar kultúráról Washingtonban. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 2016 (2). pp. 86-91. ISSN 2060-0623 Petreczky, Katalin (2016) Oktatás, hagyományőrzés és közösségépítés egy helyen: a New York-i Arany János Magyar Iskolában és Óvodában = Teaching, Tradition, and Community Building at One Place: Arany Janos Hungarian School in New York City. ANYANYELV-PEDAGÓGIA : LEKTORÁLT SZAKFOLYÓIRAT KUTATÓKNAK, OKTATÓKNAK, PEDAGÓGUSOKNAK, 9 (1). pp. 84-92. ISSN 2060-0623 RRépás, József and Wersényi, György (2015) Szabad és virtuális hangterű lokalizációs feladatok: látók és látássérültek képességeinek összehasonlító vizsgálata. Különleges Bánásmód, 1 (3). pp. 5-20. ISSN 2498-5368 |