REAL

Gamification, mint tehetséggondozási eszköz a közszolgálati oktatásban – a kiberverseny példája = Gamification as a talent management tool in public sector education – a case study of cyber security simulation game

Szakos, Judit and Szádeczky, Tamás (2021) Gamification, mint tehetséggondozási eszköz a közszolgálati oktatásban – a kiberverseny példája = Gamification as a talent management tool in public sector education – a case study of cyber security simulation game. BELÜGYI SZEMLE, 69 (4). pp. 625-637. ISSN 2062-9494 (nyomtatott); 2677-1632 (online)

[img]
Preview
Text
Szakos-SzadeczkyBelugyiSzemle2021.evi4.szam625-637.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (356kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HV Social pathology. Social and public welfare / szociálpatológia, segélyezés > HV6001-HV6030 Criminology / kriminalisztika
L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 27 Apr 2021 07:49
Last Modified: 31 Mar 2023 07:38
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/124545

Actions (login required)

Edit Item Edit Item