REAL

Items where Subject is "L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | C | F | G | H | K | L | N | P | R | S | T | V | Z
Number of items at this level: 35.

B

Bolvári-Takács, Gábor (2010) A Táncművészeti Iskola első és egyetlen tanéve, 1950. Parallel (18). pp. 27-30.

Bolvári-Takács, Gábor (2010) A táncművészképzés intézményesülésének művészetpolitikai és pedagógiai tényezői (1948-1950). Iskolakultúra, 20 (4). pp. 77-83. ISSN 1215-5233

C

Csernicskó, István (2015) The problems of teaching Ukrainian as a State Language in Transcarpathia. In: MODERN TRENDS IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING AND APPLIED LINGUISTICS. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, pp. 45-52. ISBN 9789662303179

F

FARHADI, MARYAM and SALEHI, HADI and EMBI, MOHAMED AMIN and FOOLADI, MASOOD and FARHADI, HADI and AGHAEI CHADEGANI, AREZOO and ALE EBRAHIM, NADER (2013) Contribution of Information and Communication Technology (ICT) in Country’S H-Index. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 57 (1). pp. 122-127. ISSN 1992-8645

Farhadi, Hadi and Salehi, Hadi and Yunus, Melor Md and Aghaei Chadegani, Arezoo and Farhadi, Maryam and Fooladi, Masood and Ale Ebrahim, Nader (2013) Does it Matter Which Citation Tool is Used to Compare the h-index of a Group of Highly Cited Researchers? Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 7 (4). pp. 198-202. ISSN 1991-8178

Forgó, Sándor (2009) Távtanulás és az új médiumok. In: E-tanuló, távtanuló. Az e-learning és a távoktatás gyakorlata a magyar felsőoktatásban, 2009.02.12, Pécs, Magyarország.

Forgó, Sándor and Hauser, Zoltán and Kis-Tóth, Lajos (2005) Távoktatás felsőfokon informatikus könyvtáros szakon. In: E-learning 2005. Műszaki Könyvkiadó, Budapest, pp. 220-224. ISBN 963 16 60004 4

G

Gyarmathy, Éva (2013) A tehetséggondozás változási kényszere. ISKOLAKULTÚRA (3-4). pp. 101-109. ISSN 1215-5233

Gyarmathy, Éva and Fülöp, Márta (2008) Szocio-kulturálisan hátrányos helyzetű tehetséges gyerekek fejlődése: kognitív, személyiségbeli és környezeti akadályok = Development of the social-culturally disadvantaged gifted children: cognitive, personal and environmental impediments. Project Report. OTKA.

H

Hegedűs, Judit and Fekete, Márta (2014) Korai iskolaelhagyás és a kriminalitás kapcsolata, kezelésének lehetőségei. Project Report. Tempus Közalapítvány.

Horváth, Endre and Szekeres, Ágota (2015) Tanulói közösségek vizsgálata a Smetry szoftverrel. In: XIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2015. 04. 23-25., Szeged, Magyarország.

K

Knapp, Éva (1995) Joacház. In: Ismeretlen szerzők: programok, színlapok. Régi Magyar Drámai Emlékek, XVIII. század (IV/2). Akadémiai Kiadó - Argumentum Kiadó, Budapest, pp. 929-930.

Knapp, Éva (1995) Staud Géza: A magyarországi jezsuita iskolai színjátékok forrásai. IV. Mutatók. Összeáll., szerk. H. Takács Marianna. Budapest 1994. MTA Könyvtára. MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 111. pp. 111-113. ISSN 0025-0171

Kovács, Gábor (2014) Idegennyelv-elsajátítás. In: Pszicholingvisztika 1-2. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 593-674. ISBN 978 963 05 9499 8

Kárpáti, Andrea and D. Molnár, Éva and Munkácsy, Katalin (2014) Pedagogising Knowledge in Multigrade Roma Schools: potentials and tensions of innovation. European Educational Research Journal, 13 (3). pp. 325-337.

Köböl, Erika and Vidákovich, Tibor (2015) A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 3-17. ISSN 1215-5233

L

Lengyel, Péter and Herdon, Miklós (2009) Implementing learning design by LAMS to improve teaching and learning. In: AVA Congress 4. International Congress on the Aspects and Visions of Applied Economics and Informatics. Book of abstracts. Agroinform Kiadó, Debrecen, pp. 568-573. ISBN 978 963 502 897 9

Lengyel, Péter and Szilágyi, Róbert and Herdon, Miklós (2008) Moodle and LAMS integrations. In: Summer University on Information Technology in Agriculture and Rural Development. Magyar Agrárinformatikai Szövetség, Debrecen, pp. 184-189. ISBN 978-963-87366-1-1

N

Nagy, Mária and Radnóti, Katalin (2015) Híd a közoktatás és a felsőoktatás között. ISKOLAKULTÚRA, 25 (1). pp. 51-76. ISSN 1215-5233

P

Patkós, Csaba (2014) Helyi tudás, mint vidékfejlesztési erőforrás: a LEADER program Európában és Magyarországon. EDUCATIO. ISSN 1419-8827 (Submitted)

Petró, Csilla and Juhász, Lilla Mária and Reis, Pedro (2015) Virtual learning all over the World. Good practice from Portugal. PRO PUBLICO BONO: MAGYAR KÖZIGAZGATÁS, 4. pp. 133-145. ISSN 2063-9058

Puky, Miklós and Reynolds, J. D. and Grandjean, F. (2002) Education as a key to Decapod conservation. BULLETIN FRANCAIS DE LA PECHE ET DE LA PISCICULTURE, 367. pp. 911-916. ISSN 0767-2861

R

Rezessy-Szabó, Judit M. and Nguyen, Quang D. (2013) Preface to the special issue on food research activities of undergraduate students at different talent-cells of Faculty of Food Science, Corvinus University of Budapest. Acta Alimentaria, 42 (s1). I-I. ISSN 0139-3006

Rixer, Ádám (2015) Közigazgatás és szépirodalom. Pro Publico Bono – Magyar Közigazgatás (3). (In Press)

Rózsáné Czigány, Enikő and Vargáné Molnár, Márta (2013) A pszichopedagógia fejlődése a gyógypedagógiai tevékenységek rendszerében. GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE, 41 . pp. 53-57. ISSN 0133-1108

S

Szabó, Diána (2015) Utazó gyógypedagógiai szolgáltatás a résztvevők oldaláról. ISKOLAKULTÚRA, 25 (5-6). pp. 74-92. ISSN 1215-5233

Szabó, Szilvia (2015) Helyzetjelentés a hazai közszolgálatról - Az emberierőforrás-fejlesztés helye és szerepe az integrált stratégiai alapú emberierőforrás közszolgálati rendszermodelljében. HADTUDOMÁNY (ONLINE), 25. pp. 20-29. ISSN 1588-0605

Szekeres, Ágota and Horváth, Endre (2015) Enyhe intellektuális képességzavarban érintett tanulókat integráló közösségek utánkövetéses vizsgálata. In: A Magyar Pszichológiai Társaság XXIV. Országos Tudományos Nagygyűlése, 2015. 05. 28-30., Eger, Magyarország.

Szekeresné Herbai, Erika and Szekeres, Ágota (2015) Enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló „jó” és „rossz” közösségek összehasonlítása. GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE. ISSN 0133-1108 (In Press)

Szijártó, Imre (2005) Kisebbségi felsőoktatás a magyar nyelvterület peremén. In: Kisebbségi oktatás Közép-Európában. Új Mandátum Kiadó, Budapest, pp. 38-61. ISBN 963-9494-60-7

T

Thékes, István (2015) Angol, mint idegennyelvi szótudás mérése egy diagnosztikus komplex online teszttel fiatal nyelvtanulók körében. ISKOLAKULTÚRA, 25 (12). pp. 28-56. ISSN 1215-5233

Tóth, Ágnes (2015) A nemzetiségi oktatás irányításának szervezete és tevékenysége Magyarországon az ’50-es évek első felében. ISKOLAKULTÚRA, 25 (9). pp. 75-89. ISSN 1215-5233

Tóth, Ágnes (2015) A német nemzetiségi oktatás újjászervezése Magyarországon (1950-1952). LEVÉLTÁRI SZEMLE, 65 (1). pp. 29-43. ISSN 0457-6047

V

Vargáné Molnár, Márta and Guld, Beáta (2015) Krónikus vesebeteg gyermekek és fiatalok neurokognitív funkciói. GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE. ISSN 0133-1108 (In Press)

Z

Zsolnai, Anikó and Lesznyák, Márta (2009) Az érzelmi és a szociális kompetencia fejlődése óvodáskorban = The development of social and emotional competence in preschool children. Project Report. OTKA.

This list was generated on Tue May 3 20:17:45 2016 CEST.