Jaskóné Gácsi, Mária (2022) A tantermen kívüli oktatás megvalósulása : Befolyásoló tényezők a pandémia idején. Mesterséges Intelligencia, 4 (1). pp. 59-67. ISSN 2676-9611
|
Text
MI_2022_1_059_Jaskone.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A napjainkban zajló digitális átalakulás olyan folyamat, amely az életünk minden területén zajlik, és a csecsemőktől az idősekig mindenkit érint; az biztos, hogy már nem csak a szervezetekre és a munkahelyekre korlátozódik. A pandémia időszaka rávilágított arra, hogy a digitális átalakulás területén az oktatás nincs vezető szerepben, nem birtokol látható szisztémát, sokkal inkább követni próbálja az eseményeket, és a mindenkor adott helyzetre igyekszik reagálni. Az is jól látható, hogy a nemzet egészét digitális katlanok veszik körül, amely tényre a pandémia által okozott helyzet csak még fókuszba helyezte. Nyilvánvalóvá vált, hogy az iskoláknak és a gyermekek oktatásának teljes körű digitális átalakuláson kell átesnie.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | digitális tanulás, hibrid oktatás, IKT-infrastruktúra, virtuális tanulási környezet |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 17 Oct 2022 11:02 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 08:57 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/151797 |
Actions (login required)
Edit Item |