REAL

Items where Subject is "L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | S | T | V | Z
Number of items at this level: 133.

A

Ale Ebrahim, Nader (2013) Introduction to the Research Tools Mind Map. Research World, 10 (4). pp. 1-3. ISSN 0974-2379

Ale Ebrahim, Nader and Abdul Rashid, Salwa Hanim and Ahmed, Shamsuddin and Taha, Zahari (2011) The Effectiveness of Virtual R&D Teams in SMEs: Experiences of Malaysian SMEs. Industrial Engineering and Management Systems, 10 (2). pp. 109-114. ISSN 1598-7248

Ale Ebrahim, Nader and Ahmed, S. and Taha, Z. (2010) Virtual R&D teams and SMEs growth: A comparative study between Iranian and Malaysian SMEs. African Journal of Business Management, 4 (11). pp. 2368-2379. ISSN 1993-8233

Ale Ebrahim, Nader and Ahmed, Shamsuddin and Abdul Rashid, Salwa Hanim and Taha, Zahari (2012) Effective Virtual Teams for New Product Development. Scientific Research and Essays, 7 (21). pp. 1971-1985. ISSN 1992-2248

Ale Ebrahim, Nader and Ahmed, Shamsuddin and Abdul Rashid, Salwa Hanim and Taha, Zahari (2012) Technology Use in the Virtual R&D Teams. American Journal of Engineering and Applied Sciences, 5 (1). pp. 9-14. ISSN 1941-7020 (print), 1941-7039 (online)

Ale Ebrahim, Nader and Ahmed, Shamsuddin and Abdul Rashid, Salwa Hanim and Taha, Zahari and Wazed, M. A. (2012) Virtual Collaborative R&D Teams in Malaysia Manufacturing SMEs. Advanced Materials Research, 433-44. pp. 1653-1659. ISSN 1022-6680

Ale Ebrahim, Nader and Ahmed, Shamsuddin and Taha, Zahari (2010) Critical Factors for New Product Developments in SMEs Virtual Team. African Journal of Business Management, 4 (11). pp. 2247-2257. ISSN 1993-8233

Ale Ebrahim, Nader and Ahmed, Shamsuddin and Taha, Zahari (2009) Modified Stage-Gate: A Conceptual Model of Virtual Product Development Process. African Journal of Marketing Management, 1 (9). pp. 211-219. ISSN 1993-8233

Ale Ebrahim, Nader and Ahmed, Shamsuddin and Taha, Zahari (2011) Virtual R&D Teams: A potential growth of education-industry collaboration. Academic Leadership Journal, 9 (4). pp. 1-5. ISSN 1533-7812

Ale Ebrahim, Nader and Ahmed, Shamsuddin and Taha, Zahari (2011) Virtual Teams and Management Challenges. Academic Leadership Journal, 9 (3). pp. 1-7. ISSN 1533-7812

Augustijn, P. W. M. and Kooistra, J. F. and Vekerdy, Zoltán (2008) Cross - fertilization between three different teaching modes for geo - informatics education. In: FIG International Workshop, 2008.06.11-2008.06.13., Enschede, Hollandia.

B

Baska, Gabriella and Hegedűs, Judit (2014) Discourse on Peace and War Beetween 1948-1950 in Hungarian Educational Journals. In: Education, War and Peace, 2014.07.23-26, London.

Brezsnyánszky, László and Bajusz, Bernadett and Balogh, László and Fekete, Károly and Fenyő, Imre and Holik, Ildikó and Kiss, Endre and Kozma, Tamás and Orosz, Gábor János and Rébay, Magdolna and Vincze, Tamás András (2012) Folytonosság és megszakítottság a debreceni pedagógiai iskola képző tevékenységében, működésében = Continuity and Turning Points in the Activity of the Educational School of The University of Debrecen. Project Report. OTKA.

Bujdusó, Gyöngyi and Engler, Ágnes and Fényes Zs., Hajnalka and Tornyi, Zsuzsanna (2012) Gender Differences in Higher Education in the “Partium” Region. In: Higher Education for Regional Social Cohesion. HERJ, Budapest, pp. 134-163.

C

Csapó, Benő (2001) Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján. MAGYAR PEDAGÓGIA (3). pp. 373-391. ISSN 0025-0260

Csapó, Benő (1998) Iskolai tudás és vizsgarendszer. ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 48 (2). pp. 51-60. ISSN 1215-1807

Csapó, Benő (2008) Tudásakkumuláció a közoktatásban. In: Tankönyvdialógusok. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 95-108. ISBN 978-963-682-608-6

Csapó, Benő (2001) A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján. MAGYAR PEDAGÓGIA (4). pp. 511-530. ISSN 0025-0260

Csapó, Benő (2002) A képességek fejlődési ütemének egységes kifejezése: a gamma koefficiens. MAGYAR PEDAGÓGIA (3). pp. 391-410. ISSN 0025-0260

Csapó, Benő (2008) A magyar iskolarendszer adaptációs problémái: a tudás minősége. In: Közoktatás, iskolai tudás és munkapiaci siker. KTi Könyvek (9). MTA Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest, pp. 113-131. ISBN 978-963-9796-12-6

Csapó, Benő (2000) A minőségfejlesztés az oktatási rendszer fejődésének katalizátora. ISKOLAKULTÚRA (1). pp. 75-82. ISSN 1215-5233

Csapó, Benő (2009) The scientific foundations of teaching and learning. In: Green book. Ecostat Gazdaságelemző és Informatikai Intézet, Budapest, pp. 227-244. ISBN 978-963-06-6690-9

Csapó, Benő (2009) The second stage of public education and the Matura. In: Green book. Ecostat Gazdaságelemző és Informatikai Intézet, Budapest, pp. 81-104. ISBN 978-963-06-6690-9

Csapó, Benő (2008) A taneszközfejlesztés megalapozása: a tudásról való tudás. In: Tankönyvdialógusok. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 11-21. ISBN 978-963-682-608-6

Csapó, Benő (2000) A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. MAGYAR PEDAGÓGIA, 100 (3). pp. 343-366. ISSN 0025-0260

Csapó, Benő and Molnár, Gyöngyvér and R. Tóth, Krisztina (2008) A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig. ISKOLAKULTÚRA (3-4). pp. 3-16. ISSN 1215-5233

Csernicskó, István and Fedinec, Csilla (2010) Csehszlovákia nyelvpolitikai törekvései (1918 - 1939). In: Kárpátalja 1919 - 2009: történelem, politika, kultúra. Argumentum - MTA Etnikai-nemzeti Kisebbségkutató Intézete, Budapest, pp. 572-584. ISBN 978-963-446-596-6

Csíkos, Csaba and Kelemen, Rita and Kelemen-Molitorisz, Anikó and Molnár, Éva and Pataky, Gabriella and Steklács, János and Szabóné Szitányi, Judit (2011) Metakognícióra alapozott fejlesztés a matematika és az olvasás területén = Metacognition-based trainings in the fields of mathematics and reading. Project Report. OTKA.

D

Darabos, Zsuzsánna and Forray R., Katalin and Horváth, Zsuzsanna and Poór, Zoltán Ferenc and Rádai, Péter and Vámaos, Ágnes (2003) Profil de la politique linguistique educative. Other. Európa Tanács (Strasbourg) - Oktatási Minisztérium (Budapest).

E

Elekes, Zsuzsanna (2008) Európai iskola vizsgálat az alkohol- és egyéb drogfogyasztási szokásokról (ESPAD) 2007 - Magyarországon = European School Survey Project on Alcohol and Other Drugs (ESPAD) 2007 - Hungary. Project Report. OTKA.

Engler, Ágnes (2014) The Attitude of Students to Lifelong Learning from Gneder Perspective. In: The Future of Education.

Engler, Ágnes (2013) Az élethosszig tartó tanulás gender szempontú megközelítése. Iskolakultúra, 21 (2). pp. 3-12. ISSN 1215-5233

Engler, Ágnes (2013) Career Path and Private Life in the Context of Lifelong Learning. In: Interdisciplinary Research in Humanities. Constantine the Phiosopher University in Nitra, Nitra, pp. 119-133.

Engler, Ágnes (2014) Dilemmák felsőfokon – hallgatók családalapítási tervei. KAPOCS: A NEMZETI CSALÁD- ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI INTÉZET FOLYÓIRATA, 13 (1). pp. 17-25. ISSN 1588-7227

Engler, Ágnes (2013) Felnőttek a felsőoktatás világában. Felnőttképzési Szemle, 7 (1). pp. 35-46. ISSN 1789-3569

Engler, Ágnes (2014) Formális tanulás felsőfokon. A részidős képzésben tanuló felnőttek sajátosságai. In: Tanuló közösségek, közösségi tanulás. CHERD-H, Debrecen, pp. 89-112.

Engler, Ágnes (2012) Férfiak és nők a felsőoktatás részidős képzéseiben. Felsőoktatási Műhely (2). pp. 95-106. ISSN 1789-1922

Engler, Ágnes (2013) Gyermekkel abszolválva. Családos hallgatók tanulmányi életpályája. In: Kapcsolataink (védő)hálójában. Felsőoktatási Tanácsadó Egyesület, Budapest, pp. 41-53.

Engler, Ágnes (2011) Pink Education. Fényes Hajnalka: A nemi sajátosságok különbségének vizsgálata az oktatásban. Szociológiai Szemle, 21 (3). pp. 146-152. ISSN 1216-2051

Engler, Ágnes (2013) Students with Small Children in Higher Education. Journal of Social Research & Policy, 4 (1). pp. 109-120. ISSN 2067-2640

Engler, Ágnes (2011) Tanulmányi pályafutás a magánéleti tervek tükrében. ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 61 (11-12). pp. 173-183. ISSN 1215-1807

Engler, Ágnes (2013) Tanulási döntések és tanulási motívumok regionális vizsgálatok alapján. EDUCATIO, 22 (1). pp. 81-89. ISSN 1216-3384

Engler, Ágnes and Dusa, Ágnes and Huszti, Anett and Kardos, Katalin and Kovács, Edina (2013) Az intézményi tanulás eredményessége és minősége, különös tekintettel a nem hagyományos hallgatókra. In: Iskola a társadalmi térben és időben. 2011-2012. Pécsi Tudományegyetem „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola, pp. 187-200.

Engler, Ágnes and Kovács, Edina and Chanesova, Zuzana and Błasiak, Anna and Dybowska, Ewa and Scewczuk, Katarzyna (2014) Future Professional Plans of Students in Higher Education. In: Comparative Research on Teacher Education. Verbum, pp. 132-151.

Erőss, Gábor and Berényi, Eszter and Berkovics, Balázs (2008) Oktatás és politika. Kőbányai kutatás a hatalom új formáiról: helyi politika, iskolába ''rendezett'' gyerekek és nyilvánosság. = Education and Politics. Study on the new forms of power in the 10th District of Budapest: local government, the ''classified'' child and the public sphere. Project Report. OTKA.

F

FARHADI, MARYAM and SALEHI, HADI and EMBI, MOHAMED AMIN and FOOLADI, MASOOD and FARHADI, HADI and AGHAEI CHADEGANI, AREZOO and ALE EBRAHIM, NADER (2013) Contribution of Information and Communication Technology (ICT) in Country’S H-Index. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 57 (1). pp. 122-127. ISSN 1992-8645

Falus, Iván and Dudás, Margit and Kotschy, Andrásné and Köcséné Szabó, Ildikó and Sántha, Kálmán (2007) A pedagógiai tudás, nézetek és tevékenység kölcsönhatása, kialakulásuk folyamata = Interrelationship of pedagogical knowledge, beliefs and activity and the process of their construction. Project Report. OTKA.

Farhadi, Hadi and Salehi, Hadi and Yunus, Melor Md and Aghaei Chadegani, Arezoo and Farhadi, Maryam and Fooladi, Masood and Ale Ebrahim, Nader (2013) Does it Matter Which Citation Tool is Used to Compare the h-index of a Group of Highly Cited Researchers? Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 7 (4). pp. 198-202. ISSN 1991-8178

Fedinec, Csilla (2010) Угорськомовна освіта та інтернаціоналізм. In: Закарпаття 1919–2009 років: історія, політика, культура. Lira, Uzhgorod, pp. 349-358. ISBN 978-966-2195-98-9

Fedinec, Csilla (1998) Az ungvári görög katolikus tanítóképző kultúrmissziója az északkeleti Felvidéken. In: A magyar művelődés és a kereszténység : IV. Nemzetközi Hungarológiai Kongresszus. Nemzetközi Magyar Filológiai Társaság - Scriptum, Budapest ; Szeged, pp. 1813-1819. ISBN 963-8335-53-X

Fedinec, Csilla (2011) Case Studies: Ukraine. In: Minority Hungarian communities in the twentieth century. East European monographs (774). Atlantic Research and Publications, Boulder, pp. 556-584. ISBN 978-0-88033-677-2

Fedinec, Csilla (2011) The Education Question. In: Minority Hungarian communities in the twentieth century. East European monographs (774). Atlantic Research and Publications, Boulder, pp. 379-385. ISBN 978-0-88033-677-2

Fedinec, Csilla (2010) Magyar oktatásügy és internacionalizmus. In: Kárpátalja 1919 - 2009: történelem, politika, kultúra. Argumentum - MTA Etnikai-nemzeti Kisebbségkutató Intézete, Budapest, pp. 303-313. ISBN 978-963-446-596-6

Fedinec, Csilla (2008) A kisebbségi magyar oktatásügy helyzete Közép-Európában (1944–1989). In: Kisebbségi magyar közösségek a 20. században. Gondolat - MTA Etnikai-Nemzeti Kisebbségkutató Intézet, Budapest, pp. 284-289. ISBN 978 963 693 082 0

Fedinec, Csilla (1997) A magyar tannyelvű iskolahálózat Kárpátalján. In: Anyanyelvű oktatásunk, 1996.11.23, Szabadka.

Font, Orsolya and Kóbor, Andrea and Takács, Ádám (2013) A nem verbális fluencia fejlődési mintázata 3. és 5. osztály között. GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE, 41 (4). pp. 275-288. ISSN 0133-1108

Fooladi, Masood and Salehi, Hadi and Yunus, Melor Md and Farhadi, Maryam and Aghaei Chadegani, Arezoo and Farhadi, Hadi and Ale Ebrahim, Nader (2013) Does Criticism Overcome the Praises of Journal Impact Factor? Asian Social Science, 9 (5). pp. 176-182. ISSN 1911-2025

Forgó, Sándor (2009) Az új média, technológiák és tanulás. In: I. Oktatás-Informatikai Konferencia. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 103-111. ISBN 978 963 284 123 6

Forgó, Sándor (1999) Javaslat a multimédia oktatóprogramok (alkalmazások) felhasználási, fejlesztési és értékelési feltételrendszerére a nyitott rendszerű szakképzési formákban. In: Tanulmányok a nyitott szakképzésről. BME Továbbképző Intézet, Budapest, pp. 187-226. ISBN 963 420 602 6

Forgó, Sándor (2009) Távtanulás és az új médiumok. In: E-tanuló, távtanuló. Az e-learning és a távoktatás gyakorlata a magyar felsőoktatásban, 2009.02.12, Pécs, Magyarország.

Forgó, Sándor (2007) A korszerű - a gyors technológia váltások és tudástranszfer lehetőségét támogató - oktatási módszerek és IT technológiák alkalmazásának lehetőségei és gyakorlata a szakképzésben I. In: Technológia - Tudomány - Szakképzés: kutatási jelentés. NSZI Magyar Leonardo Iroda - Hunfalvy János Külkereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola, Budapest-Gödöllő, pp. 273-295.

Forgó, Sándor (2009) A tudástranszfer lehetőségét támogató IKT technológiák pedagógia vonatkozásai. In: Agria Media 2008. EKF Líceum Kiadó, Eger, pp. 49-56. ISBN 963-9417-09-2

Forgó, Sándor and Hauser, Zoltán and Kis-Tóth, Lajos (2005) Távoktatás felsőfokon informatikus könyvtáros szakon. In: E-learning 2005. Műszaki Könyvkiadó, Budapest, pp. 220-224. ISBN 963 16 60004 4

Forgó, Sándor and Hauser, Zoltán and Kis-Tóth, Lajos (2005) A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán: "a digitális identitás az útlevelünk Európába". In: Agria Media 2004. EKF Líceum Kiadó, Eger, pp. 193-217. ISBN 963 9417 09 2

Forray R., Katalin and Kozma, Tamás (1991) Hány plusz hány? Közkeletű félreértések az iskolai szerkezetváltásról. Kutatás közben, 155 . Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest.

Forray R., Katalin and Kozma, Tamás (1992) Társadalmi tér és oktatási rendszer. Közoktatási Kutatások . Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-6440-8

Füleky, András (2011) Budo általi nevelés, katonai személyiségfejlesztés I. HADTUDOMÁNYI SZEMLE, 4 (2). pp. 142-150. ISSN 2060-0437

Füleky, András (2011) Budo általi nevelés, katonai személyiségfejlesztés II. HADTUDOMÁNYI SZEMLE, 4 (3). pp. 133-143. ISSN 2060-0437

G

Gyarmathy, E. (2012) Diszlexia a digitális korszakban. Other. Műszaki Könyvkiadó.

Gyarmathy, Éva (2013) A tehetséggondozás változási kényszere. ISKOLAKULTÚRA (3-4). pp. 101-109. ISSN 1215-5233

Györgyiné Koncz, Judit (2008) A társas éneklés szokásának megalapozása kisgyermekkorban. STUDIA CAROLIENSIA, 9 (3-4). pp. 57-66. ISSN 1419-1334

H

Hegedűs, Judit (2014) Az iskola olyan mint egy halottasház. Javítóintézeti fiatalok iskolai élményei. In: Lépés-váltás. FICE, Budapest, pp. 35-39.

Hegedűs, Judit (2014) Fiatalkorú bírák, avagy egy új szakma születése. In: Normalitás, abnormalitás, deviancia, 2014.11.29., NKE RTK, Budapest.

Hegedűs, Judit (2014) Mód-szer-tan, avagy dualizmuskori tanítók az oktatási-nevelési módszerekről. In: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek, 2014.11.6-9, Eger.

Hegedűs, Judit (2014) Értékelés zárt intézetekben. In: Interdiszciplináris pedagógia és a fenntartható fejlődés. Debreceni Egyetem, Debrecen, pp. 193-201. ISBN 978-963-473-730-8

Hegedűs, Judit and Baska, Gabriella (2014) Child protection in Hungary after World War II. - The question of juvenile delinquency. In: Education, War and Peace, 2014.07.23-26, London.

Herdon, Miklós (2003) Agrárinformatikai oktatás/képzés mint a tudásalapú ágazat megalapozásának eszköze. In: Agricultural Economics, Rural Development and Informatics in the New Millennium International Conference. Debreceni Egyetem Agrártudományi Centrum, Debrecen, pp. 1-7. ISBN 963-472-742-5

Herdon, Miklós and Lengyel, Péter (2008) Multimedia and e-Learning integration for supporting training programs in agriculture by MOODLE. In: International Advanced Workshop on Information and Communication Technologies for Sustanable Agri-production and Environment - AWICTSAE09. Aristotle University of Thessaloniki, Thessaloniki, pp. 162-169. ISBN 978-960-287-103-4

Herdon, Miklós and Magó, Zsolt (2004) Tények és talányok: az agrárinformatikus képzés jelene és jövője. In: E-agrárium & E-vidék: Agrárinformatikai Nyári Egyetem és Agrárinformatikai Fórum. Magyar Agrárinformatikai Szövetség, Debrecen, pp. 1-10. ISBN 963-472-767-0

Herdon, Miklós and Tamás, János and Kovács, György and Várallyai, László (1996) Térinformatikai oktatás és infrastruktúrafejlesztés a Debreceni Agrártudományi Egyetemen. In: Informatika a felsőoktatásban 96 - Networkshop 96. Debreceni Egyetem, Debrecen, pp. 611-616. ISBN 963-0470-25-X

Hermann, Zoltán (2012) Eredményesség, esélyegyenlőség és termelékenység a közoktatásban nemzetközi összehasonlításban = Effectiveness, equality of opportunity and productivity of public education in international comparison. Project Report. OTKA.

Horn, Dániel (2013) Workplace-based vocational training in Central and Eastern Europe: evidence on the school to work transition of Hungarian apprentices. GRINCOH Working Papers; WP 4.3 P4.8 . Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Academy of Sciences, Budapest.

Horn, Dániel (2014) The effectiveness of apprenticeship training: a within track comparison of workplace-based and school-based vocational training in Hungary. Budapesti munkagazdaságtani füzetek = Budapest working papers on the labour market (2014/5). Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies of HAS; Department of Human Resources, Corvinus University of Budapest, Budapest. ISBN 978-615-5447-35-8

J

Józsa, Krisztián and Fazekasné Fenyvesi, Margit and Janurik, Márta Zsuzsanna and Kelemen, Rita and Molnár, Edit Katalin and Nagy, József and Nagy, Zsuzsanna and Nyitrai, Ágnes Anikó and Pap Szigeti, Róbert and Zentai, Gabriella (2012) Kritériumorientált képességfejlesztés = Criterion-referenced education. Project Report. OTKA.

K

Kertesi, Gábor and Kézdi, Gábor (2014) Iskolai szegregáció, szabad iskolaválasztás és helyi oktatáspolitika 100 magyar városban. Budapesti munkagazdaságtani füzetek = Budapest working papers on the labour market (BWP 20). MTA Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont Közgazdaság-tudományi Intézet; Budapesti Corvinus Egyetem, Emberi Erőforrások Tanszék, Budapest. ISBN 978-615-5447-36-5

Kertesi, Gábor and Kézdi, Gábor (2014) On the test score gap between Roma and non-Roma students in Hungary and its potential causes. Budapest Working Papers on t he Labour Market, 2014 (1). pp. 1-52. ISSN 1785 378

Kertesi, Gábor and Kézdi, Gábor (2013) School segregation, school choice and educational policies in 100 Hungarian towns. Budapesti munkagazdaságtani füzetek = Budapest working papers on the labour market; 2013/12 . Institute of Economics, Research Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Academy of Sciences, Budapest. ISBN 978-615-5243-77-6

Kertesi, Gábor and Kézdi, Gábor (2013) School segregation, school choice, and educational policies in 100 Hungarian towns. Roma Education Fund, Budapest.

Kertesi, Gábor and Kézdi, Gábor (2013) The achievement gap between Roma and non-Roma students in East Central Europe and its potential causes. GRINCOH Working Papers; WP 4.3 P4.11. . Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Academy of Sciences, Budapest.

Kovács, Gábor (2014) Idegennyelv-elsajátítás. In: Pszicholingvisztika 1-2. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 593-674. ISBN 978 963 05 9499 8

Kozma, Tamás (2010) A szakértő esete a politikával: Gondolatok a Zöld Könyv kapcsán. EDUCATIO, 19 (1). pp. 155-166. ISSN 1216-3384

Krajnc, Zoltán and Berkovics, Gábor (2013) THE BEGINNING OF RADARS IN HUNGARY. SCIENTIFIC RESEARCH AND EDUCATION IN THE AIR FORCE. ISSN L: 2247-3173

L

Langerné dr. Rédei, Mária (2010) Tanulási célú migráció = Student mobility. Project Report. OTKA.

Lengyel, Péter and Herdon, Miklós (2008) E-Learning course development in Moodle. In: International Conference on New Research in Food and Tourism. BIOATLAS 2008 Conference. Transilvania University of Brasov, Brasov, pp. 336-340. ISBN 978-973-598-300-0

Lengyel, Péter and Herdon, Miklós and Szilágyi, Róbert (2006) Comparison of Moodle and ATutor LMSs. In: Summer University on Information Technology in Agriculture and Rural Development. University of Debrecen, Debrecen, pp. 21-28. ISBN 963-87366-0-7 ; 978-963-87366-0-4

M

Matolcsi, T. and Matolcsi, Máté (2008) Coordinate time and proper time in the GPS. EUROPEAN JOURNAL OF PHYSICS, 29 (6). pp. 1147-1151. ISSN 0143-0807

Molnár, Gyöngyvér (2005) A probléma alapú tanítás. Az ismeretek alkalmazásának és az együttműködő készség fejlesztésének egy módszere. ISKOLAKULTÚRA, 10. pp. 31-43. ISSN 1215-5233

N

Nagy, Péter Tibor and Bara, Zsuzsanna and Biró, Zsuzsanna Hanna and Fekete, Szabolcs and Juhászné Hartmann, Magdolna and Karády, Viktor Győző and Maár, Tiborné and Szücs, László Gergely and Zombai, Tamás (2012) Középiskolai tanárok Magyarországon 1900-1950 = Secondary school teachers. Hungary, 1900-1945. Project Report. OTKA.

Nguyen Luu, Lan Anh and Győri, János (2013) Második generációs vietnámi tanulók akkulturációja és iskolai szocializációja Magyarországon = Acculturation and school socialization of second-generation Vietnamese pupils in Hungary. Project Report. OTKA.

Nyírő, Miklós (2012) A filozófia képzésfordulata – I.: Rorty és Dewey. In: A másik igazsága. Ünnepi kötet Fehér M. István akadémikus tiszteletére. L'Harmattan, Budapest, pp. 129-146. ISBN 978-963-236-513-8

Nyírő, Miklós (2009) A hermeneutikai fenoménről: képzés és ontológia. In: Hans-Georg Gadamer - egy 20. századi humanista. A filozófia útjai . L'Harmattan, Budapest, pp. 151-169. ISBN 978-963-236-195-6

Németh, András and Mikonya, György and Pukánszky, Béla (2009) A magyar neveléstudomány fejlődésének új irányzatai a XX. század második felében = New Trends in the development of the hungarian science of education in the second half of the 20th century. Project Report. OTKA.

P

Pléh, Csaba (2013) A pszichológia és a pedagógia. ISKOLAKULTÚRA, 23 (5/6). pp. 76-81. ISSN 1215-5233

Polónyi, István and Tímár, János (2008) A felsőoktatás-politika története és történetének tanúságai = The Development of the Hungarian Higher Education; Experiences and Conclusions. Project Report. OTKA.

Puky, Miklós and Reynolds, J. D. and Grandjean, F. (2002) Education as a key to Decapod conservation. BULLETIN FRANCAIS DE LA PECHE ET DE LA PISCICULTURE, 367. pp. 911-916. ISSN 0767-2861

Pusztai, Gabriella (2007) The long-term effects of denominational secondary schools | Langfristige Einflüsse der konfessionellen Mittelschule. EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH, 2 (1). pp. 3-24. ISSN 1788-4934

Pusztai, Gabriella and Engler, Ágnes (2014) Distant students’ satisfaction as an indicator of institutional success in higher education. Indicators and explanations based on data form hungarian survey. Horyzonty Wychowania, 13 (26). pp. 105-121. ISSN 1643-9171

S

Sipos, Jenő and Apostol, Attila (2009) CAD/CAM, CNC TECHNIKA A HAD- ÉS BIZTONSÁGTECHNIKAI-, VALAMINT A GÉPÉSZMÉRNÖK KÉPZÉSBEN II. HADMÉRNÖK, 4 (2). pp. 198-205. ISSN 1788-1919

Sipos, Jenő and Apostol, Attila (2008) CAD/CAM, CNC TECHNOLOGY APPLIED IN THE FIELD OF ENGINEERING, SECURITY TECHNOLOGY AND MECHANICAL ENGINEER TRAINING I. HADMÉRNÖK, 3 (4). pp. 43-52. ISSN 1788-1919

Szabolcs, Éva and Ambrusné dr. Kéri, Katalin and Golnhofer, Erzsébet and Mann, Miklós and Rácz, Sándor (2010) Gyermekkor-kutatás interdiszciplináris keretekben = Researching childhood in an interdisciplinary context. Project Report. OTKA.

Szabó, Katalin (2008) Tanulás a munkahelyeken és a munkahelyekért. EDUCATIO, 17 (2). pp. 217-231. ISSN 1216-3384

Szabó, Ákosné (2007) Iskolai válaszok a cigány gyermekek nevelési szükségleteire = School-based answers to the educational needs of romany children with learning disabilities. Project Report. OTKA.

Szijártó, Imre (2002) Motion Picture and Media Education in Hungary. In: Media Education in 12 European Countries. E-Collection of the Swiss Federal Institute of Technology, Zürich, pp. 65-78.

Szijártó, Imre and Bényei, Judit (2000) A televízió társadalomképe és az iskola. ISKOLAKULTÚRA, 2. pp. 3-12. ISSN 1215-5233

Szilágyi, Róbert and Kovács, György and Herdon, Miklós (2008) Video in e-learning systems. In: Summer University on Information Technology in Agriculture and Rural Development. Magyar Agrárinformatikai Szövetség, Debrecen, pp. 21-27. ISBN 978-963-87366-1-1

T

Tóth, Tibor and Bauer, Lilla (2012) Az erkölcs szerepe a nevelésben - az erkölcstan és a hittan helye és szerepe a közoktatásban a változó jogszabályok tükrében. KAPOCS: A NEMZETI CSALÁD- ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI INTÉZET FOLYÓIRATA, 11 (2). pp. 40-49. ISSN 1588-7227

Tőzsér, Zoltán (2014) Akadályok a felnőttkori tanulásban. NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (2). pp. 55-67. ISSN 2063-9546

Tőzsér, Zoltán (2014) Ki fizeti a részidős hallgatók felsőoktatási tanulmányait? EDUCATIO. Mérleg 2010-2014 (1). pp. 154-160. ISSN 1216-3384

Tőzsér, Zoltán (2009) Láthatáron egy „rejtőzködő” diszciplína. EDUCATIO. Rendszerváltás és oktatáspolitika, 1989-2009 (4). pp. 555-557. ISSN 1216-3384

Tőzsér, Zoltán (2012) Nyugat-európai orientációjú oktatáspolitika a két világháború között. A sárospataki Angol Internátus és a pannonhalmi olasz gimnázium. ZEMPLÉNI MÚZSA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI ÉS KULTURÁLIS FOLYÓIRAT (3). pp. 21-31. ISSN 1585-7182

Tőzsér, Zoltán (2013) Részidős hallgatók a felsőoktatásban. PEDACTA, 3 (2). pp. 27-38. ISSN 2248-3527

Tőzsér, Zoltán (2014) Részvételi célok és akadályok a felnőtt és idős hallgatók körében. ISKOLAKULTÚRA (2). pp. 34-43. ISSN 1215-5233

Tőzsér, Zoltán (2012) A „nem-tradicionális” hallgató. A nemzetközi szakirodalom tanulságai. ISKOLAKULTÚRA (1). pp. 89-94. ISSN 1215-5233

V

Varga, Júlia (2013) A közalkalmazotti béremelés hatása a tanárok pályaelhagyási döntésére. Budapesti munkagazdaságtani füzetek = Budapest working papers on the labour market (2013/4). MTA Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont Közgazdaság-tudományi Intézet; Budapesti Corvinus Egyetem, Emberi Erőforrások Tanszék, Budapest. ISBN 978-615-5243-53-0

Vámos, Ágnes (1999) Az iskolai értékelés. ISKOLAKULTÚRA, 9. szá. pp. 71-75. ISSN 1215-5233

Vámos, Ágnes (2003) Metafora a pedagógiai kutatásban. ISKOLAKULTÚRA, 2003 (04). pp. 109-112. ISSN 1215-5233

Vámos, Ágnes (2003) Tanárkép, tanárfogalom a családban. ISKOLAKULTÚRA, 2003 (05). pp. 113-118. ISSN 1215-5233

Vámos, Ágnes (2001) A metafora felhasználása pedagógiai fogalmak tartalmának vizsgálatában. MAGYAR PEDAGÓGIA, 2001 (1). pp. 85-106. ISSN 0025-0260

Várallyai, László and Herdon, Miklós (2006) E-learning Aspects of NODES Project. In: Summer University on Information Technology in Agriculture and Rural Development. University of Debrecen, Debrecen, pp. 29-32. ISBN 963-87366-0-7 ; 978-963-87366-0-4

Várnai, Zsuzsa (2010) Hangváltozások – óraterv uráli nyelvi adatokkal általános nyelvtörténeti bevezető kurzushoz. Közös jövőnk a nyelv Nyelvtudomány és pedagógia, II. pp. 223-234.

Várnai, Zsuzsa and Sipos, Mária and Oszkó, Beatrix (2010) Uralonet. Közös vövőnk a nyelv Nyelvtudomány és Pedagógia, II..

Z

Zentai, László (2009) The Effect of the Bologna Process on the Cartographic Courses in the Hungarian Higher Education. In: First ICA Symposium on Cartography for Central and Eastern Europe 2009, 2009.02.16-2009.02.17., Vienna, Ausztria.

Zsugyel, János (2008) Szakképzés az Európai Unióban. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, V. (1). pp. 3-12. ISSN 1786-1594

This list was generated on Sat Nov 1 10:12:44 2014 CET.