Kiss, Zoltán and Szabó, Eszter (2018) Tanítójelöltek testneveléssel kapcsolatos szemlélete egy összehasonlító vizsgálat tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 7-15. ISSN 1589-519X
|
Text
01-Kiss_Zoltan-Szabo_Eszter-tanulmany-tp-2018-4.pdf Download (461kB) | Preview |
Abstract
A tanítóként dolgozó pedagógusok testnevelés tantárggyal kapcsolatos attitűdje meghatározhatja, befolyásolhatja a tantárgy oktatásának színvonalát. Ennek okán több szempontból közelítve vizsgáltuk meg a leendő tanítók testnevelés tantárgyhoz való viszonyulását, amely direkt és indirekt módon is hatást gyakorolhat majd munkájukra, amennyiben a pályán való elhelyezkedés mellett döntenének. A mintába bekerülő hallgatók válaszait többek között a nemek és a műveltségterületek vonatkozásában is összehasonlítottuk. A nemek véleménye nagyfokú hasonlóságot, a műveltségterületek összehasonlítása viszont már nagyobb eltéréseket mutatott, leginkább a testnevelés műveltségterületes hallgatók esetében.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában Q Science / természettudomány > QP Physiology / élettan |
Depositing User: | Andrea Tankó |
Date Deposited: | 15 Jul 2021 10:05 |
Last Modified: | 15 Jul 2021 10:05 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/127522 |
Actions (login required)
Edit Item |