Gál, Tímea and Árváné Ványi, Georgina (2017) Hogyan tanul a Z generáció? = How does Z generation learn? GRADUS, 5 (1). pp. 66-73. ISSN 2064-8014
|
Text
2018_1_ART_004_Gal.pdf Download (588kB) | Preview |
Abstract
Számos tanulmány vizsgálja a tanulási stílus ismeretének fontosságát mind az oktatók, mind a hallgatók oldaláról nézve. Evidenciaként is kezelhető, hogy amennyiben lehetősége van a hallgatónak a saját tanulási stílusának megfelelő, vagy ahhoz legközelebbi módon ismeretek, készségek, kompetenciák elsajátítására: a tanulás élménnyé és jóval eredményesebbé válhat. A vállalkozásoktatást, annak módszereit is vizsgálva jelen tanulmány szerzői úgy gondolják, hogy a hallgatók oldaláról a tanulási stílus vizsgálata eredményesebbé és hatékonyabbá tudja tenni mind az oktatást, mind a tanulást. Jelen tanulmányban a szerzők 200 középiskolás diák tanulási stílusát mérték fel.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Z generáció tanulási stílus felsőoktatás |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 14:04 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 14:04 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109722 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |