REAL

Oktatási céleszköz fejlesztése és annak hatása a hallgatói tanulmányi eredményességre = Measuring the impact of a purpose-built educational tool on students' academic performance

Kovács, Márk and Drenyovszki, Rajmund (2024) Oktatási céleszköz fejlesztése és annak hatása a hallgatói tanulmányi eredményességre = Measuring the impact of a purpose-built educational tool on students' academic performance. GRADUS, 11 (3). ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2024_3_CSC_005_Kovacs.pdf - Published Version

Download (697kB) | Preview

Abstract

A cikk célja annak vizsgálata volt, hogy a Neumann János Egyetem mérnökinformatikus hallgatóinak tanulmányi eredményessége javítható-e azzal, hogy a Digitális Technika II. tantárgyban alkalmazott hardverszimulációt fizikailag létező, igényekre szabott céleszközzel helyettesítjük. A kutatás első lépésében a hallgatói igényeket mértük fel, és hipotézisünk igazolta egy új oktatási megközelítés szükségességét. A tantárgy oktatóival folytatott konzultációk alapján elkészítettük az eszköz rendszertervét, majd egy nyílt forráskódú tervezői környezetben megvalósítottuk azt. Az eszköz bevezetéséhez egy mintatanórát is kidolgoztunk. | This study aimed to examine whether the academic performance of computer engineering students at Neumann János University could be improved by replacing the hardware simulation used in the Digital Technology II course with a physically existing, customized device. The research started by surveying students’ needs, confirming our hypothesis about the necessity of a new educational approach. Following consultations with the course instructors, we developed the system design for the device and implemented it using an open-source EDA environment. Furthermore, a sample lesson was designed to facilitate the introduction of the hardware device.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 15 Jan 2025 13:17
Last Modified: 15 Jan 2025 13:17
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/213578

Actions (login required)

Edit Item Edit Item