Béres, Ilona and Magyar, Tímea and Barna, Edina (2023) Tevékenység alapú Informatika kurzusok MOOC-alapú tükrözött osztályteremi környezetben. GRADUS, 10 (2). pp. 1-7. ISSN 2064-8014
|
Text
2023_2_CSC_003_Beres.pdf - Published Version Download (852kB) | Preview |
Abstract
A METU Módszertani Intézete számára folyamatos kihívás a tanterv fejlesztése oly módon, hogy a hazai és a világ különböző országaiból érkező hallgatók esetén azokat a készségeket, ismereteket és attitűdöket fejlesszük, amelyek a gyorsan változó információs társadalomban való hatékony munkához elengedhetetlenek, ugyanakkor bevonják, alkotásra motiválják őket. A cikkben bemutatjuk a (a) digitális kompetenciák fejlesztését; (b) problémamegoldást; és (c) kollaboráció megvalósítását célzó tanulási megközelítést, amelyben hangsúlyos szerepe van a tanulói brand, azaz a portfólió építésnek. Egyetemünk hazai viszonylatban elsőként vezette be myBRAND néven a portfólió alapú képzést. Jelen cikkben a tudatosan alkalmazott digitális eszközök, a tananyagba integrált MOOC kurzusok bemutatása mellett elemezzük a hallgatói élmény és az eredményesség alakulását, valamint a hallgatóink véleményét a kialakított modellről.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA76 Computer software / programozás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 21 Mar 2024 15:52 |
Last Modified: | 21 Mar 2024 15:52 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/190752 |
Actions (login required)
Edit Item |