Hódi, Ágnes and Tóth, Edit (2016) A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében. Iskolakultúra, 26 (9). pp. 51-72. ISSN 1215-5233
|
Text
03.pdf Download (629kB) | Preview |
Official URL: http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.9.51
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 Dec 2016 07:40 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 10:32 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/43954 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |