Items where Subject is "L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L10 School organization / iskolaszervezet"
Group by: Creators | Item Type Number of items at this level: 48. AAmbrus, István (2024) Is the teacher is a person with a public function? On the margin of a legislative error. BELÜGYI SZEMLE / ACADEMIC JOURNAL OF INTERNAL AFFAIRS: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-), 72 (6). pp. 1101-1012. ISSN 2062-9494 Ambrus, István (2024) Közfeladatot ellátó személy-e a pedagógus? Egy jogalkotási hiba margójára. BELÜGYI SZEMLE / ACADEMIC JOURNAL OF INTERNAL AFFAIRS: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-), 72 (6). pp. 949-960. ISSN 2062-9494 BBalázs, László (2020) Az érzelmi intelligencia vizsgálata a szervezeti kultúra tükrében : Kutatási beszámoló = Emotional Intelligence Assessed in Organisational Culture : Research Report. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 16 (1-3). pp. 187-204. ISSN 1786-6553 Borsodi, Csilla Noémi (2021) Az iskola mint iskolaszervezet. In: A gyakorlótól a szakmai fejlesztő iskoláig. EKKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 51-87. ISBN 978-963-496-200-7 (nyomtatott); 978-963-496-201-4 (elektronikus) Buda, Mariann and Péter-Szarka, Szilvia (2015) A kreatív klíma - Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában. ISKOLAKULTÚRA, 25 (9). pp. 3-17. ISSN 1215-5233 CChopra, Neera (2020) E-governance in Higher Education Institutions in India: Status and Prospects = E-közigazgatás az indiai felsőoktatási intézményekben: helyzet és kilátások. EURÓPAI TÜKÖR: AZ INTEGRÁCIÓS STRATÉGIAI MUNKACSOPORT KÉTHAVONTA MEGJELENŐ FOLYÓIRATA, 23 (4). pp. 121-140. ISSN 1416-6151 (nyomtatott); 2560-287X (elektronikus) Csapó, Benő (2008) A magyar iskolarendszer adaptációs problémái: a tudás minősége. In: Közoktatás, iskolai tudás és munkapiaci siker. KTi Könyvek (9). MTA Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest, pp. 113-131. ISBN 978-963-9796-12-6 DD. Molnár, Éva (2014) Az önszabályozott tanulás pedagógiai jelentősége. In: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2013. Tanulás és környezete. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, pp. 29-54. ISBN 978-963-508-751-8 Darab, Ágnes and Gréczi-Zsoldos, Enikő and Kappanyos, András and Kecskés, Judit and Kertész, Noémi and Porkoláb, Tibor and Tasi, Réka (2023) Magyar Nyelv- és Irodalomtudományi Intézet. In: Vitae discimus : 30 éves a Miskolci Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kara. Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Miskolc, pp. 81-111. ISBN 9789633582954 FFazekas, Nóra (2024) Understanding crisis perception and organizational learning – A case study of school organizations in the COVID-19 pandemic. VEZETÉSTUDOMÁNY, 55 (7-8). pp. 45-58. ISSN 0133-0179 Fehér, Ágota and Ács, Marianna (2022) Önképzőkörök, mint a tehetséggondozás terei a Debreceni Református Kollégium Gimnáziumának 1850–1950 közötti történetében. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 10 (4). pp. 153-168. ISSN 2064-1060 Forray R., Katalin and Kozma, Tamás (1991) Hány plusz hány? Közkeletű félreértések az iskolai szerkezetváltásról. Kutatás közben, 155 . Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest. Forray R., Katalin and Kozma, Tamás (2013) Menekülés az iskolától. Educatio, 22. (1). (Submitted) GGazda, István (1977) Mikor jelent meg az első Ratio Educationis? MAGYAR TUDOMÁNY, 22 (5). pp. 369-371. ISSN 0025-0325 Gács, Boróka and Varga, Zsuzsanna (2023) A mesterséges intelligencia lehetséges alkalmazása az egyetemi jóllét fejlesztésében. MULTIDISZCIPLINÁRIS EGÉSZSÉG ÉS JÓLLÉT, 1 (4). pp. 62-70. ISSN 2939-8150 HHajdu, Tamás and Hermann, Zoltán and Horn, Dániel and Hőnich, Heléna and Varga, Júlia (2021) Szemelvények „A közoktatás indikátorrendszere 2021” című kiadványból. ELKH Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest. Hegyi, Ádám (2021) Reformed College of Sárospatak. Áron Kovács, Éva Kusnyír Scala Arts et Heritage, London, 2020 (Curators’ Choice), 80 lap. GERUNDIUM: EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK, 12 (3-4). pp. 1-2. ISSN 2061-5132 (nyomtatott); 2061-7097 (elektronikus) Horváth, Zsolt K. (2019) Új iskola – új társadalom: Mérei Ferenc és a demokratikus iskola kísérlete Magyarországon, 1945–1948. In: A szerkesztés alatt álló kötet címe számomra egyenlőre ismeretlen. A szerkesztés alatt álló kötet kiadója számomra egyenlőre ismeretlen., Budapest. (Submitted) JJáromi, Éva and Szilágyi, Gábor Kristóf and Vitrai, József (2016) Egészséges életmóddal kapcsolatos kutatások a hazai iskolákban = Health behavior studies in Hungarian schools. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 57 (1). pp. 2-40. ISSN 1786-2434 Járomi, Éva and Vitrai, József (2017) Az iskolai egészségfejlesztés hazai és nemzetközi szemléletének bemutatatása = Introduction of the national and international school health promotion approaches. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 58 (1). pp. 36-48. ISSN 1786-2434 KKarainé Gombocz, Orsolya (2022) Árnyékban a közösség - Tapasztalatok a közösségről a digitális oktatás idején. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 10 (4). pp. 25-38. ISSN 2064-1060 Kardos, Katalin (2021) Globalizációs folyamatok topológiai hatása az oktatásirányításra. EDUCATIO, 30 (4). pp. 727-730. ISSN 1216-3384 (print); 1419-8827 (online) Keller, Tamás (2018) Dare to Dream: A Vignette Survey on Self-Selection in Secondary Education Track Choice. Sociological Research Online. ISSN 1360-7804 Keszei, András (2024) Iskolák és mobilitás a rendi társadalomban = Schools and mobility in religious society. In: A rang kötelez : Rendi és rendies magatartásformák a középkortól a 20. századig. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 177-195. Klaniczay, Tibor (1990) Egyetem Magyarországon Mátyás korában = L'université en Hongrie à L'époque de Mathias Corvin. IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK : A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA IRODALOMTUDOMÁNYI INTÉZETÉNEK FOLYÓIRATA, 94 (5-6). pp. 575-612. ISSN 0021-1486 Koltói, Lilla and Kiss, Paszkál (2024) A szakmai és szervezeti elköteleződés szerepe a munkahelyről való kilépés szándékában tanárok körében. MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 79 (3). pp. 611-634. ISSN 0025-0279 Kopasz, Marianna (2021) Iskolai gyermekvédelmi jelzőrendszeri tagok észlelési és jelzési magatartása és annak meghatározói – elméleti modellek és empirikus kutatások = School Personnel’s Reporting of Child Abuse and Neglect – The Determinats of Reporting Behaviour. ESÉLY : TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 32 (3). pp. 3-18. ISSN 0865-0810 (nyomtatott); 2064-2822 (elektronikus) Kováts, Gergely (2018) Trust and the Governance of Higher Education: The Introduction of Chancellor System in Hungarian Higher Education. In: European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies. Springer, pp. 651-669. ISBN 978-3-319-77407-7 Kálmán, Orsolya and Horváth, László and Rapos, Nóra and Salát, Magdolna (2018) Co-developing educational programmes as a means of academic professional development. In: European Association for Institutional Research 40th Annual Forum, 26-29 August 2018, Budapest CEU. LLadányi, Éva (2022) Az iskolai énhatékonyság, az iskolai jóllét és a szociális kommunikáció kapcsolata. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 10 (4). pp. 81-92. ISSN 2064-1060 Lukács, Péter (2017) Egy megvalósult és egy tervezett reformról. EDUCATIO, 26 (4). pp. 557-566. ISSN 1216-3384 MMaguire, Meg and Gewirtz, Sharon and Towers, Emma and Neumann, Eszter (2020) Contextualising policy work: policy enactment and the specificities of English secondary schools. RESEARCH PAPERS IN EDUCATION, 35 (4). pp. 488-509. ISSN 0267-1522 (print); 1470-1146 (online) Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő (2020) A Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskolája: előzmények, célok, kutatási programok és együttműködések = The Doctoral School of Education at the University of Szeged: History, Goals, Research Projects and Collaboration. ANYANYELV-PEDAGÓGIA : LEKTORÁLT SZAKFOLYÓIRAT KUTATÓKNAK, OKTATÓKNAK, PEDAGÓGUSOKNAK, 13 (4). pp. 92-99. ISSN 2060-0623 Mészáros, Tamás (2017) A stratégiai tervezéstől a stratégiai menedzsmentig : a Közgáz esetei az integrációval. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (8-9). pp. 2-12. ISSN 0133-0179 NNeumann, Eszter and Gewirtz, Sharon and Maguire, Meg and Towers, Emma (2020) Neoconservative education policy and the case of the English Baccalaureate. JOURNAL OF CURRICULUM STUDIES, 52 (5). pp. 702-719. ISSN 0022-0272 (print); 1366-5839 (online) Németh, Ildikó Katalin (2018) Innováció és szemléletváltás a Devecseri Tankerületben vezetői szemmel. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 125-138. ISSN 1589-519X PPrell, Hillevi and Sporre, Cecilia Magnusson (2024) The Swedish School Meal Heritage — Memories of Food, Taste, and Commensality. ACTA ETHNOGRAPHICA HUNGARICA, 68 (1). pp. 229-246. ISSN 1216-9803 (print); 1588-2586 (online) RRácz, Andrea and Sík, Dorottya and Tanító, Zsófia (2023) Szülői exit-stratégiák gyermekvédelmi helyzetekben – fókuszban a szakemberek véleménye. ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 34 (1). pp. 3-18. ISSN 0865-0810 SSemjén, András and Le, Marcell and Hermann, Zoltán (2018) The Goals and Consequences of the Centralization of Public Education in Hungary. ACTA EDUCATIONIS GENERALIS, 8 (3). pp. 9-34. ISSN 2585-741X Solymosy, József Bonifácz (2016) A korai iskolaelhagyás csökkentését célzó szakpolitika - ismertető = Policy of reducing early school leaving - review. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 57 (4). pp. 64-66. ISSN 24986666 Stomp, Ágnes and Móré, Marianna (2021) A szakképzés intézményirányítási rendszerének strukturális felépítése a Mintzberg-modell tükrében = The Structure of the Institutional Governance System of Vocational Education and Training in the Light of the Mintzberg Model. MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK : GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT = MULTIDISCIPLINARY CHALLENGES DIVERSE RESPONSES : JOURNAL OF MANAGEMENT AND BUSINESS ADMINISTRATION (2). pp. 73-94. ISSN 2630-886X Szijártó, Boglárka and Lentner, Csaba and Tóth, Róbert (2023) The Challenges of Cost Accounting of Hungarian Higher Education–especially Competitiveness Aspect. ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA, 20 (3). pp. 251-268. ISSN 1785-8860 TTakácsné Szabó, Melinda (2023) Kiitos! Mit köszönhetnénk a finn oktatási rendszernek? ISKOLAKULTÚRA : PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (11). pp. 38-53. ISSN 1215-5233 (nyomtatott); 1588-0818 (elektronikus) Trentinné Benkő, Éva (2023) Back to School: Building Group Dynamics in the EFL Classroom after the Pandemic [Visszatérés az iskolába]. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 11 (1). pp. 115-125. ISSN 2064-1060 UUjváry, Gábor (2020) A Közgazdaságtudományi Kar megalapítása és a két világháború közötti magyar egyetempolitika = The Establishment of the Faculty of Economics and University Politics Between the Two World Wars. GERUNDIUM: EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK, 11 (3-4). pp. 104-122. ISSN 2061-5132 (nyomtatott); 2061-7097 (elektronikus) VVarga, Aranka and Vitéz, Kitti and Orsós, István and Fodor, Bálint and Horváth, Gergely (2021) Diversity and Inclusion in Higher Education. KÉPZÉS ES GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 70-81. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (elektronikus) ZZátonyi, Sándor (1991) A reformáció kori csepregi kollégium : 1557-1643. Magyar Pedagógia, 91 (3-4). pp. 215-230. ISSN 0025-0260 ÉÉliás, János (2020) A nagykunsági partikulák, mint alsóbb iskolák szerepe a Debreceni Református Kollégium oktatási rendszerében 1750-től 1850-ig. POLYMATHEIA : MŰVELŐDÉS- ÉS NEVELÉSTÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 17 (1-2). pp. 149-170. ISSN 2732-2092 (nyomtatott); 2732-2521 (elektronikus) |