REAL

Items where Subject is "L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L10 School organization / iskolaszervezet"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | Z | É
Number of items at this level: 48.

A

Ambrus, István (2024) Is the teacher is a person with a public function? On the margin of a legislative error. BELÜGYI SZEMLE / ACADEMIC JOURNAL OF INTERNAL AFFAIRS: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-), 72 (6). pp. 1101-1012. ISSN 2062-9494

Ambrus, István (2024) Közfeladatot ellátó személy-e a pedagógus? Egy jogalkotási hiba margójára. BELÜGYI SZEMLE / ACADEMIC JOURNAL OF INTERNAL AFFAIRS: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-), 72 (6). pp. 949-960. ISSN 2062-9494

B

Balázs, László (2020) Az érzelmi intelligencia vizsgálata a szervezeti kultúra tükrében : Kutatási beszámoló = Emotional Intelligence Assessed in Organisational Culture : Research Report. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 16 (1-3). pp. 187-204. ISSN 1786-6553

Borsodi, Csilla Noémi (2021) Az iskola mint iskolaszervezet. In: A gyakorlótól a szakmai fejlesztő iskoláig. EKKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 51-87. ISBN 978-963-496-200-7 (nyomtatott); 978-963-496-201-4 (elektronikus)

Buda, Mariann and Péter-Szarka, Szilvia (2015) A kreatív klíma - Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában. ISKOLAKULTÚRA, 25 (9). pp. 3-17. ISSN 1215-5233

C

Chopra, Neera (2020) E-governance in Higher Education Institutions in India: Status and Prospects = E-közigazgatás az indiai felsőoktatási intézményekben: helyzet és kilátások. EURÓPAI TÜKÖR: AZ INTEGRÁCIÓS STRATÉGIAI MUNKACSOPORT KÉTHAVONTA MEGJELENŐ FOLYÓIRATA, 23 (4). pp. 121-140. ISSN 1416-6151 (nyomtatott); 2560-287X (elektronikus)

Csapó, Benő (2008) A magyar iskolarendszer adaptációs problémái: a tudás minősége. In: Közoktatás, iskolai tudás és munkapiaci siker. KTi Könyvek (9). MTA Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest, pp. 113-131. ISBN 978-963-9796-12-6

D

D. Molnár, Éva (2014) Az önszabályozott tanulás pedagógiai jelentősége. In: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2013. Tanulás és környezete. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, pp. 29-54. ISBN 978-963-508-751-8

Darab, Ágnes and Gréczi-Zsoldos, Enikő and Kappanyos, András and Kecskés, Judit and Kertész, Noémi and Porkoláb, Tibor and Tasi, Réka (2023) Magyar Nyelv- és Irodalomtudományi Intézet. In: Vitae discimus : 30 éves a Miskolci Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kara. Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Miskolc, pp. 81-111. ISBN 9789633582954

F

Fazekas, Nóra (2024) Understanding crisis perception and organizational learning – A case study of school organizations in the COVID-19 pandemic. VEZETÉSTUDOMÁNY, 55 (7-8). pp. 45-58. ISSN 0133-0179

Fehér, Ágota and Ács, Marianna (2022) Önképzőkörök, mint a tehetséggondozás terei a Debreceni Református Kollégium Gimnáziumának 1850–1950 közötti történetében. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 10 (4). pp. 153-168. ISSN 2064-1060

Forray R., Katalin and Kozma, Tamás (1991) Hány plusz hány? Közkeletű félreértések az iskolai szerkezetváltásról. Kutatás közben, 155 . Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest.

Forray R., Katalin and Kozma, Tamás (2013) Menekülés az iskolától. Educatio, 22. (1). (Submitted)

G

Gazda, István (1977) Mikor jelent meg az első Ratio Educationis? MAGYAR TUDOMÁNY, 22 (5). pp. 369-371. ISSN 0025-0325

Gács, Boróka and Varga, Zsuzsanna (2023) A mesterséges intelligencia lehetséges alkalmazása az egyetemi jóllét fejlesztésében. MULTIDISZCIPLINÁRIS EGÉSZSÉG ÉS JÓLLÉT, 1 (4). pp. 62-70. ISSN 2939-8150

H

Hajdu, Tamás and Hermann, Zoltán and Horn, Dániel and Hőnich, Heléna and Varga, Júlia (2021) Szemelvények „A közoktatás indikátorrendszere 2021” című kiadványból. ELKH Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest.

Hegyi, Ádám (2021) Reformed College of Sárospatak. Áron Kovács, Éva Kusnyír Scala Arts et Heritage, London, 2020 (Curators’ Choice), 80 lap. GERUNDIUM: EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK, 12 (3-4). pp. 1-2. ISSN 2061-5132 (nyomtatott); 2061-7097 (elektronikus)

Horváth, Zsolt K. (2019) Új iskola – új társadalom: Mérei Ferenc és a demokratikus iskola kísérlete Magyarországon, 1945–1948. In: A szerkesztés alatt álló kötet címe számomra egyenlőre ismeretlen. A szerkesztés alatt álló kötet kiadója számomra egyenlőre ismeretlen., Budapest. (Submitted)

J

Járomi, Éva and Szilágyi, Gábor Kristóf and Vitrai, József (2016) Egészséges életmóddal kapcsolatos kutatások a hazai iskolákban = Health behavior studies in Hungarian schools. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 57 (1). pp. 2-40. ISSN 1786-2434

Járomi, Éva and Vitrai, József (2017) Az iskolai egészségfejlesztés hazai és nemzetközi szemléletének bemutatatása = Introduction of the national and international school health promotion approaches. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 58 (1). pp. 36-48. ISSN 1786-2434

K

Karainé Gombocz, Orsolya (2022) Árnyékban a közösség - Tapasztalatok a közösségről a digitális oktatás idején. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 10 (4). pp. 25-38. ISSN 2064-1060

Kardos, Katalin (2021) Globalizációs folyamatok topológiai hatása az oktatásirányításra. EDUCATIO, 30 (4). pp. 727-730. ISSN 1216-3384 (print); 1419-8827 (online)

Keller, Tamás (2018) Dare to Dream: A Vignette Survey on Self-Selection in Secondary Education Track Choice. Sociological Research Online. ISSN 1360-7804

Keszei, András (2024) Iskolák és mobilitás a rendi társadalomban = Schools and mobility in religious society. In: A rang kötelez : Rendi és rendies magatartásformák a középkortól a 20. századig. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 177-195.

Klaniczay, Tibor (1990) Egyetem Magyarországon Mátyás korában = L'université en Hongrie à L'époque de Mathias Corvin. IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK : A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA IRODALOMTUDOMÁNYI INTÉZETÉNEK FOLYÓIRATA, 94 (5-6). pp. 575-612. ISSN 0021-1486

Koltói, Lilla and Kiss, Paszkál (2024) A szakmai és szervezeti elköteleződés szerepe a munkahelyről való kilépés szándékában tanárok körében. MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 79 (3). pp. 611-634. ISSN 0025-0279

Kopasz, Marianna (2021) Iskolai gyermekvédelmi jelzőrendszeri tagok észlelési és jelzési magatartása és annak meghatározói – elméleti modellek és empirikus kutatások = School Personnel’s Reporting of Child Abuse and Neglect – The Determinats of Reporting Behaviour. ESÉLY : TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 32 (3). pp. 3-18. ISSN 0865-0810 (nyomtatott); 2064-2822 (elektronikus)

Kováts, Gergely (2018) Trust and the Governance of Higher Education: The Introduction of Chancellor System in Hungarian Higher Education. In: European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies. Springer, pp. 651-669. ISBN 978-3-319-77407-7

Kálmán, Orsolya and Horváth, László and Rapos, Nóra and Salát, Magdolna (2018) Co-developing educational programmes as a means of academic professional development. In: European Association for Institutional Research 40th Annual Forum, 26-29 August 2018, Budapest CEU.

L

Ladányi, Éva (2022) Az iskolai énhatékonyság, az iskolai jóllét és a szociális kommunikáció kapcsolata. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 10 (4). pp. 81-92. ISSN 2064-1060

Lukács, Péter (2017) Egy megvalósult és egy tervezett reformról. EDUCATIO, 26 (4). pp. 557-566. ISSN 1216-3384

M

Maguire, Meg and Gewirtz, Sharon and Towers, Emma and Neumann, Eszter (2020) Contextualising policy work: policy enactment and the specificities of English secondary schools. RESEARCH PAPERS IN EDUCATION, 35 (4). pp. 488-509. ISSN 0267-1522 (print); 1470-1146 (online)

Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő (2020) A Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskolája: előzmények, célok, kutatási programok és együttműködések = The Doctoral School of Education at the University of Szeged: History, Goals, Research Projects and Collaboration. ANYANYELV-PEDAGÓGIA : LEKTORÁLT SZAKFOLYÓIRAT KUTATÓKNAK, OKTATÓKNAK, PEDAGÓGUSOKNAK, 13 (4). pp. 92-99. ISSN 2060-0623

Mészáros, Tamás (2017) A stratégiai tervezéstől a stratégiai menedzsmentig : a Közgáz esetei az integrációval. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (8-9). pp. 2-12. ISSN 0133-0179

N

Neumann, Eszter and Gewirtz, Sharon and Maguire, Meg and Towers, Emma (2020) Neoconservative education policy and the case of the English Baccalaureate. JOURNAL OF CURRICULUM STUDIES, 52 (5). pp. 702-719. ISSN 0022-0272 (print); 1366-5839 (online)

Németh, Ildikó Katalin (2018) Innováció és szemléletváltás a Devecseri Tankerületben vezetői szemmel. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 125-138. ISSN 1589-519X

P

Prell, Hillevi and Sporre, Cecilia Magnusson (2024) The Swedish School Meal Heritage — Memories of Food, Taste, and Commensality. ACTA ETHNOGRAPHICA HUNGARICA, 68 (1). pp. 229-246. ISSN 1216-9803 (print); 1588-2586 (online)

R

Rácz, Andrea and Sík, Dorottya and Tanító, Zsófia (2023) Szülői exit-stratégiák gyermekvédelmi helyzetekben – fókuszban a szakemberek véleménye. ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 34 (1). pp. 3-18. ISSN 0865-0810

S

Semjén, András and Le, Marcell and Hermann, Zoltán (2018) The Goals and Consequences of the Centralization of Public Education in Hungary. ACTA EDUCATIONIS GENERALIS, 8 (3). pp. 9-34. ISSN 2585-741X

Solymosy, József Bonifácz (2016) A korai iskolaelhagyás csökkentését célzó szakpolitika - ismertető = Policy of reducing early school leaving - review. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 57 (4). pp. 64-66. ISSN 24986666

Stomp, Ágnes and Móré, Marianna (2021) A szakképzés intézményirányítási rendszerének strukturális felépítése a Mintzberg-modell tükrében = The Structure of the Institutional Governance System of Vocational Education and Training in the Light of the Mintzberg Model. MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK : GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT = MULTIDISCIPLINARY CHALLENGES DIVERSE RESPONSES : JOURNAL OF MANAGEMENT AND BUSINESS ADMINISTRATION (2). pp. 73-94. ISSN 2630-886X

Szijártó, Boglárka and Lentner, Csaba and Tóth, Róbert (2023) The Challenges of Cost Accounting of Hungarian Higher Education–especially Competitiveness Aspect. ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA, 20 (3). pp. 251-268. ISSN 1785-8860

T

Takácsné Szabó, Melinda (2023) Kiitos! Mit köszönhetnénk a finn oktatási rendszernek? ISKOLAKULTÚRA : PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (11). pp. 38-53. ISSN 1215-5233 (nyomtatott); 1588-0818 (elektronikus)

Trentinné Benkő, Éva (2023) Back to School: Building Group Dynamics in the EFL Classroom after the Pandemic [Visszatérés az iskolába]. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 11 (1). pp. 115-125. ISSN 2064-1060

U

Ujváry, Gábor (2020) A Közgazdaságtudományi Kar megalapítása és a két világháború közötti magyar egyetempolitika = The Establishment of the Faculty of Economics and University Politics Between the Two World Wars. GERUNDIUM: EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK, 11 (3-4). pp. 104-122. ISSN 2061-5132 (nyomtatott); 2061-7097 (elektronikus)

V

Varga, Aranka and Vitéz, Kitti and Orsós, István and Fodor, Bálint and Horváth, Gergely (2021) Diversity and Inclusion in Higher Education. KÉPZÉS ES GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 70-81. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (elektronikus)

Z

Zátonyi, Sándor (1991) A reformáció kori csepregi kollégium : 1557-1643. Magyar Pedagógia, 91 (3-4). pp. 215-230. ISSN 0025-0260

É

Éliás, János (2020) A nagykunsági partikulák, mint alsóbb iskolák szerepe a Debreceni Református Kollégium oktatási rendszerében 1750-től 1850-ig. POLYMATHEIA : MŰVELŐDÉS- ÉS NEVELÉSTÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 17 (1-2). pp. 149-170. ISSN 2732-2092 (nyomtatott); 2732-2521 (elektronikus)

This list was generated on Tue Nov 26 06:42:21 2024 CET.