Items where Subject is "L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L10 School organization / iskolaszervezet"
Group by: Creators | Item Type Number of items at this level: 27. BBalázs, László (2020) Az érzelmi intelligencia vizsgálata a szervezeti kultúra tükrében : Kutatási beszámoló = Emotional Intelligence Assessed in Organisational Culture : Research Report. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 16 (1-3). pp. 187-204. ISSN 1786-6553 Borsodi, Csilla Noémi (2021) Az iskola mint iskolaszervezet. In: A gyakorlótól a szakmai fejlesztő iskoláig. EKKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 51-87. ISBN 978-963-496-200-7 (nyomtatott); 978-963-496-201-4 (elektronikus) Buda, Mariann and Péter-Szarka, Szilvia (2015) A kreatív klíma - Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában. ISKOLAKULTÚRA, 25 (9). pp. 3-17. ISSN 1215-5233 CChopra, Neera (2020) E-governance in Higher Education Institutions in India: Status and Prospects = E-közigazgatás az indiai felsőoktatási intézményekben: helyzet és kilátások. EURÓPAI TÜKÖR: AZ INTEGRÁCIÓS STRATÉGIAI MUNKACSOPORT KÉTHAVONTA MEGJELENŐ FOLYÓIRATA, 23 (4). pp. 121-140. ISSN 1416-6151 (nyomtatott); 2560-287X (elektronikus) Csapó, Benő (2008) A magyar iskolarendszer adaptációs problémái: a tudás minősége. In: Közoktatás, iskolai tudás és munkapiaci siker. KTi Könyvek (9). MTA Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest, pp. 113-131. ISBN 978-963-9796-12-6 DD. Molnár, Éva (2014) Az önszabályozott tanulás pedagógiai jelentősége. In: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2013. Tanulás és környezete. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, pp. 29-54. ISBN 978-963-508-751-8 FForray R., Katalin and Kozma, Tamás (1991) Hány plusz hány? Közkeletű félreértések az iskolai szerkezetváltásról. Kutatás közben, 155 . Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest. Forray R., Katalin and Kozma, Tamás (2013) Menekülés az iskolától. Educatio, 22. (1). (Submitted) GGazda, István (1977) Mikor jelent meg az első Ratio Educationis? MAGYAR TUDOMÁNY, 22 (5). pp. 369-371. ISSN 0025-0325 HHegyi, Ádám (2021) Reformed College of Sárospatak. Áron Kovács, Éva Kusnyír Scala Arts et Heritage, London, 2020 (Curators’ Choice), 80 lap. GERUNDIUM: EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK, 12 (3-4). pp. 1-2. ISSN 2061-5132 (nyomtatott); 2061-7097 (elektronikus) Horváth, Zsolt K. (2019) Új iskola – új társadalom: Mérei Ferenc és a demokratikus iskola kísérlete Magyarországon, 1945–1948. In: A szerkesztés alatt álló kötet címe számomra egyenlőre ismeretlen. A szerkesztés alatt álló kötet kiadója számomra egyenlőre ismeretlen., Budapest. (Submitted) KKardos, Katalin (2021) Globalizációs folyamatok topológiai hatása az oktatásirányításra. EDUCATIO, 30 (4). pp. 727-730. ISSN 1216-3384 (print); 1419-8827 (online) Keller, Tamás (2018) Dare to Dream: A Vignette Survey on Self-Selection in Secondary Education Track Choice. Sociological Research Online. ISSN 1360-7804 Klaniczay, Tibor (1990) Egyetem Magyarországon Mátyás korában = L'université en Hongrie à L'époque de Mathias Corvin. IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK : A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA IRODALOMTUDOMÁNYI INTÉZETÉNEK FOLYÓIRATA, 94 (5-6). pp. 575-612. ISSN 0021-1486 Kováts, Gergely (2018) Trust and the Governance of Higher Education: The Introduction of Chancellor System in Hungarian Higher Education. In: European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies. Springer, pp. 651-669. ISBN 978-3-319-77407-7 Kálmán, Orsolya and Horváth, László and Rapos, Nóra and Salát, Magdolna (2018) Co-developing educational programmes as a means of academic professional development. In: European Association for Institutional Research 40th Annual Forum, 26-29 August 2018, Budapest CEU. LLukács, Péter (2017) Egy megvalósult és egy tervezett reformról. EDUCATIO, 26 (4). pp. 557-566. ISSN 1216-3384 MMaguire, Meg and Gewirtz, Sharon and Towers, Emma and Neumann, Eszter (2020) Contextualising policy work: policy enactment and the specificities of English secondary schools. RESEARCH PAPERS IN EDUCATION, 35 (4). pp. 488-509. ISSN 0267-1522 (print); 1470-1146 (online) Mészáros, Tamás (2017) A stratégiai tervezéstől a stratégiai menedzsmentig : a Közgáz esetei az integrációval. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (8-9). pp. 2-12. ISSN 0133-0179 NNeumann, Eszter and Gewirtz, Sharon and Maguire, Meg and Towers, Emma (2020) Neoconservative education policy and the case of the English Baccalaureate. JOURNAL OF CURRICULUM STUDIES, 52 (5). pp. 702-719. ISSN 0022-0272 (print); 1366-5839 (online) Németh, Ildikó Katalin (2018) Innováció és szemléletváltás a Devecseri Tankerületben vezetői szemmel. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 125-138. ISSN 1589-519X SSemjén, András and Le, Marcell and Hermann, Zoltán (2018) The Goals and Consequences of the Centralization of Public Education in Hungary. ACTA EDUCATIONIS GENERALIS, 8 (3). pp. 9-34. ISSN 2585-741X Stomp, Ágnes and Móré, Marianna (2021) A szakképzés intézményirányítási rendszerének strukturális felépítése a Mintzberg-modell tükrében = The Structure of the Institutional Governance System of Vocational Education and Training in the Light of the Mintzberg Model. MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK : GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT = MULTIDISCIPLINARY CHALLENGES DIVERSE RESPONSES : JOURNAL OF MANAGEMENT AND BUSINESS ADMINISTRATION (2). pp. 73-94. ISSN 2630-886X UUjváry, Gábor (2020) A Közgazdaságtudományi Kar megalapítása és a két világháború közötti magyar egyetempolitika = The Establishment of the Faculty of Economics and University Politics Between the Two World Wars. GERUNDIUM: EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK, 11 (3-4). pp. 104-122. ISSN 2061-5132 (nyomtatott); 2061-7097 (elektronikus) VVarga, Aranka and Vitéz, Kitti and Orsós, István and Fodor, Bálint and Horváth, Gergely (2021) Diversity and Inclusion in Higher Education. KÉPZÉS ES GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 70-81. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (elektronikus) ZZátonyi, Sándor (1991) A reformáció kori csepregi kollégium : 1557-1643. Magyar Pedagógia, 91 (3-4). pp. 215-230. ISSN 0025-0260 ÉÉliás, János (2020) A nagykunsági partikulák, mint alsóbb iskolák szerepe a Debreceni Református Kollégium oktatási rendszerében 1750-től 1850-ig. POLYMATHEIA : MŰVELŐDÉS- ÉS NEVELÉSTÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 17 (1-2). pp. 149-170. ISSN 2732-2092 (nyomtatott); 2732-2521 (elektronikus) |