REAL

Items where Subject is "L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | W | Z
Number of items at this level: 128.

A

Alexandrov, Andrea and Fenyődi, Andrea and Jakab, György (2015) Az erkölcstan tantárgy útkeresése. ISKOLAKULTÚRA, 25 (9). pp. 56-74. ISSN 1215-5233

B

Bagota, Mónika (2019) „Csak” logika – vagy mégsem? = „Only” Logic – Or Not? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT - NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT = TRAINING AND PRACTICE - JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 17 (1). pp. 61-74. ISSN 1589-519-x (nyomtatott); 2064-4027 (online)

Bajzát, Tünde (2006) Multiple intelligence in the classroom. In: Актуальные проблемы лингвистического образования: теоретический и методологический аспекты, 2005.11.14-2005.11.16, Samara.

Bajzát, Tünde (2017) A kultúra oktatásának kérdései a nyelvoktatásban. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, X. (2.). pp. 7-15. ISSN 1788-9979

Baksa, Brigitta (2015) Iskola és néprajz : A hon- és népismeret oktatásának lehetőségei. ISKOLAKULTÚRA, 25 (7-8). pp. 84-93. ISSN 1215-5233

Balla, Gergely (2019) A századforduló vizuális oktatásának párhuzamai a korabeli művészeti tendenciákkal : A klasszikus rajzoktatás és a romantikában gyökerező, szabadabb vizuális kifejezés dialektikája a századforduló vizuális nevelésében = Correlation Between Education of Visual Arts and Contemporary Art Movements in the Early 20th Century. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT - NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT = TRAINING AND PRACTICE - JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 17 (1). pp. 15-24. ISSN 1589-519-x (nyomtatott); 2064-4027 (online)

Bartal, Orsolya (2019) The Role of the Teacher and the Blended-Learning Method. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT - NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT = TRAINING AND PRACTICE - JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 17 (1). pp. 133-140. ISSN 1589-519-x (nyomtatott); 2064-4027 (online)

Bartha, Csilla (2010) „Hasznosnyelvészeti” adalékok a cigány tanulók anyanyelvi nevelésének kérdéséhez. In: Utazás a magyar nyelv körül: írások Kontra Miklós tiszteletére. Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához (113). Tinta Könyvkiadó, Budapest, pp. 206-216. ISBN 978 963 9902 64 0

Bartha, Csilla (2000) Kétnyelvűség, oktatás, kétnyelvű oktatás és kisebbségek. EDUCATIO, 9 (4). pp. 761-775. ISSN 1216-3384

Belényesi, Emese (2006) Felnőttoktatók képzése - a közigazgatás szempontjából. In: 2. Magyar Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Konferencia Konferenciakötet / MELLearN 2nd Hungarian National and International Lifelong Learning Conference Proceedings. MELLearN Egyesület, Debrecen, pp. 228-235. ISBN 978-963-06-1427-6

Belényesi, Emese (2011) Közigazgatási képzések, továbbképzések – oktatásmódszertani kérdések, lehetőségek. ÚJ MAGYAR KÖZIGAZGATÁS, 1 (3). pp. 75-89. ISSN 2060-4599

Belényesi, Emese and Dobos, Ágota (2010) Közigazgatási továbbképzések – módszertani alternatívák egy empirikus vizsgálat tükrében. ÚJ MAGYAR KÖZIGAZGATÁS, 3 (11). pp. 19-26. ISSN 2060-4599

Benedek, András G. and Tuska, Ágnes (2019) Pólya and Dienes: : Two men of one mind or one culture? In: Dig where you stand : Proceedings of the fifth International Conference on the History of Mathematics Education, September 19-22, 2017. University of Utrecht, Utrecht, pp. 31-50. ISBN 9789082367966

Beregszászi, Anikó (2016) A magyar mint anyanyelv tantárgy tartalma a kárpátaljai magyar középiskolákban az ukrajnai és magyarországi érettségi rendszer tükrében. In: Értékek és kihívások II. kötet: Történelem- és társadalomtudományok, oktatásmódszertan, irodalomtudomány. Autdor-Shark, Ungvár, pp. 163-169. ISBN 978-617-7132-50-8

Beregszászi, Anikó and Csernicskó, István (2017) Kidobott pénz vagy megtérülő befektetés? Az ukrán nyelv oktatása Kárpátalja magyar iskoláiban. MAGYAR NYELVŐR, 141 (3). pp. 292-309. ISSN 0025-0236

Berlinger, Edina (2018) Pénzügyi laboratóriumok az Egyesült Államokban és a Corvinus-on. Controller info, 6 (2). pp. 2-7. ISSN 2063-9309

Berényi, László and Blaskovics, Bálint and Deutsch, Nikolett (2017) Developing project management teaching: evidence from a Hungarian experiment. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 11. pp. 143-152. ISSN 2074-1316

Berényi, László and Deutsch, Nikolett (2018) Effective teaching methods in business higher education: a students’ perspective. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 12. pp. 37-45. ISSN 2074-1316

Bognár, László and Fáncsikné, Hamar Éva and Horváth, Péter and Joós, Antal and Nagy, Bálint and Strauber, Györgyi (2018) Improved learning environment for calculus courses. Journal of Applied Technical and Educational Sciences, 8 (4). pp. 35-43. ISSN 2560-5429

Buchwald, Judit (2019) Nyelvtanárképzés Ausztriában és Magyarországon = Language Teacher Education in Austria and Hungary. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 135-148. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online)

Buda, András (2017) IKT és oktatás : Együtt vagy egymás mellett? Belvedere Meridionale, Szeged. ISBN 978-615-5372-69-8

C

Csapó, Benő and Csíkos, Csaba and Korom, Erzsébet (2016) Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. Iskolakultúra, 26 (3). pp. 3-16. ISSN 1215-5233

Csernicskó, István and Melnyik, Svitlana (2012) Освіта мовних меншин України. In: Західноканадський збірник VI. Kanads'ke naukove tovarystvo im.T.G.Shevchenko, Edmonton, pp. 386-402.

Csíkos, Csaba and Korom, Erzsébet and Csapó, Benő (2016) Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban. ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 17-29. ISSN 1215-5233

Czékmán, Balázs and Kiss, József (2018) Digitális eszközök használata az osztálytermekben. Egy BBC micro:bites projekt tapasztalatai. EDUCATIO, 27 (1). pp. 111-120. ISSN 1216-3384

D

D. Molnár, Éva (2014) Az önszabályozott tanulás pedagógiai jelentősége. In: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2013. Tanulás és környezete. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, pp. 29-54. ISBN 978-963-508-751-8

D. Molnár, Éva (2013) Tudatos fejlődés. Az önszabályozott tanulás elmélete és gyakorlata. Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 978 963 05 9400 4

Dóra, László (2015) 3 és 5 – a problémamegoldás hatékonyságának csoportlétszáma. Iskolakultúra, 25. (1.). pp. 35-50. ISSN 1215-5233

F

Fejes, József Balázs (2018) Az osztálytársak szerepe a motivációs klíma észlelésében. Iskolakultúra. (In Press)

Fejes, József Balázs and Karácsonyi, Zsuzsanna (2018) Az osztályterem motivációs jellemzőinek társas vetülete – egy kvalitatív vizsgálat általánosíthatóságának ellenőrzése. In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2017. november 9-11., Nyíregyháza.

Fodor, János and Kiszl, Péter (2018) Projektalapú információtechnológiai kompetenciafejlesztés: digitalizálás, hálózati tájékoztatási rendszerek létrehozása a könyvtár- és információtudományi képzésben = Information Technology Competence Development Through Projects: Digitization and Creating Online Information Service Systems in Library and Information Science Trainings. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 49-64. ISSN 1589-519X

Fodor, Zoltán (2018) Effectiveness of Content Based Instruction for beginner bilingual science teachers. Paideia, 6 (1). pp. 17-29. ISSN 2631-1666

Forgó, Sándor and Hauser, Zoltán and Kis-Tóth, Lajos (2005) A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán: "a digitális identitás az útlevelünk Európába". In: Agria Media 2004. EKF Líceum Kiadó, Eger, pp. 193-217. ISBN 963 9417 09 2

Furcsa, Laura (2018) The role of aptitude in the failure or success of foreign language learning. Paideia, 6 (1). pp. 31-39. ISSN 2631-1666

Fábián, Gyöngyi (2018) Tanóratervezés és tanórakutatás. A magyar nyelv és irodalom, az idegen nyelvek és a művészetek műveltségi területen. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 11 (1). pp. 71-74. ISSN 2060-0623

Fürstner, Igor and Gogolák, László and Sarcevic, Peter (2018) Development of telepresence technology during the teaching process at Subotica Tech. Journal of Applied Technical and Educational Sciences, 8 (4). pp. 44-53. ISSN 2560-5429

G

Garai, Imre (2013) Mika Sándor tanári tevékenysége az Eötvös Collegium korai időszakában. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 4 (3-4.). pp. 1-6.

Gregor, Anikó and Pallai, Katalin (2017) Kormánytisztviselői integritástréningek hatásosságának elemzése – 2. rész: A módszerben rejlő további lehetőségek = Analysis of Effectiveness of Integrity Trainings for Civil Servants: Part 2: Learning Points Beyond the Validation. Pro Publico Bono – Magyar Közigazgatás (1). pp. 70-88. ISSN 2063-9058 (nyomtatott); 2063-9066 (online)

Gyarmathy, Dorottya and Auszmann, Anita and Neuberger, Tilda (2016) Az anyanyelvi és az idegen nyelvi spontán beszéd temporális jellemzői. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 9 (1). pp. 5-19. ISSN 2060-0623

Gyarmathy, Éva (2013) A tehetséggondozás változási kényszere. ISKOLAKULTÚRA (3-4). pp. 101-109. ISSN 1215-5233

Gyarmathy, Éva and Motschnig, Renate and Struhár, Ján and Hagelkruys, Dominic (2013) Diszlexiás fiatalok 21. századi lehetőségekkel. In: Empirikus kutatások a szakmai pedagógus képzésben. Kutatási füzetek, 10 (10). Óbudai Egyetem, Budapest, pp. 117-138. ISBN 978-963-89747-1-6

Gyáni, Gábor (2015) A történetírás és a történelemtanítás konfliktusa. ISKOLAKULTÚRA, 25 (7-8). pp. 62-67. ISSN 1215-5233

H

Habók, Anita (2015) Tanárképzés Németországban. ISKOLAKULTÚRA, 25 (11). pp. 29-43. ISSN 1215-5233

Habók, Anita (2017) A tanulás tanulása – A tanulást befolyásoló tényezők. Gondolat Kiadó, Budapest. ISBN 978-963-693-777-5

Habók, Anita and Magyar, Andrea (2018) Validation of a Self-Regulated Foreign Language Learning Strategy Questionnaire Through Multidimensional Modelling. FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 9. pp. 1-11. ISSN 1664-1078

Habók, Anita and Magyar, Andrea (2019) The effects of EFL reading comprehension and certain learning-related factors on EFL learners’ reading strategy use. COGENT EDUCATION, 6 (1). pp. 1-19. ISSN 2331-186X

Hanák, Zsuzsanna (2018) Végzettség nélküli iskolaelhagyás prevenciója megújuló pedagógusképzési program segítségével = Reformed Teacher Training Programme Supporting the Prevention of Early School Leaving. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 65-76. ISSN 1589-519X

Hegedűs, Rita (2016) Auf der Suche nach dem tertium comparationis : Reminiszenzen einer Konferenz über kleine Sprachen, Ziele und Methoden ihres Unterrichts. BERLINER BEITRAGE ZUR HUNGAROLOGIE, 19. pp. 164-173. ISSN 0238-2156

Heldal, Ilona and Helgesen, Carsten (2018) The Digital HealthLab: Supporting Interdisciplinary Projects in Engineering and in Health Education. Journal of Applied Technical and Educational Sciences, 8 (4). pp. 4-21. ISSN 2560-5429

Herzog, Csilla and Racsko, Réka (2016) Táblagép az osztályteremben. Az új tanulási környezettel kapcsolatos tanári tapasztalatok. Iskolakultúra, 26 (10). pp. 3-22. ISSN 1215-5233

Horn, Dániel and Kiss, Hubert János (2018) Which preferences associate with school performance? Lessons from an exploratory study with university students. PLOS ONE. pp. 1-32. ISSN 1932-6203

Hátsek, Kinga Mária (2018) Digitális tankönyvek - szülői percepciók = Digital textbooks – Parental perceptions. Paideia, 6 (1). pp. 139-148. ISSN 2631-1666

Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Korom, Erzsébet and Tóth, Edit (2015) A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233

J

Jankovics, Julianna (2016) Közoktatásban tanuló diákok kommunikációs érzékenyítése a beszédzavarok iránt. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 9 (2). pp. 43-60. ISSN 2060-0623

Jánk, István (2019) Feladatbank anyanyelvi tanórák tervezéséhez és korszerű kivitelezéséhez. MAGYAR NYELVŐR, 143 (2). pp. 261-263. ISSN 0025-0236 (print); 1585-4515 (online)

Járeb, Ottmár (2019) A kognitív terhelés csökkentése generatív erőforrásokat felszabadító módszerekkel kontakt osztálytermi környezetben = The Reduction of Cognitive Load with the Help of Methods Releasing Generative Resources in Contact Classroom Environment. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT - NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT = TRAINING AND PRACTICE - JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 17 (1). pp. 99-110. ISSN 1589-519-x (nyomtatott); 2064-4027 (online)

K

Kamp, Alfréd (2018) Egy újgenerációs történelem tankönyv mintaleckéjének vizsgálata az IPOO-modell szempontjából. Különleges Bánásmód, 4 (2). pp. 7-16. ISSN 2498-5368

Keller, Tamás (2016) Sticky assessments – the impact of teachers’ grading standard on pupils’ school performance. EDUCATIONAL STUDIES, 42 (5). pp. 493-518. ISSN 0305-5698

Kerekes, Pál and Kiszl, Péter (2015) Az elektronikus könyvről - oktatáson innen és túl. Iskolakultúra, 25 (3). pp. 56-71. ISSN 1215-5233

Király, Flóra (2017) A tanári kérdezési stratégiák egyéni sajátosságai. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 10 (4). pp. 19-31. ISSN 2060-0623

Kiszely, Márta and Mónus, Péter and Gribovszki, Katalin (2017) A „Szeizmológia az iskolában” program elindítása Magyarországon. Magyar Geofizika, 58 (3). pp. 191-196. ISSN 0025-0120

Kodácsy-Simon, Eszter (2005) A hitoktatásban felmerülő kérdések logikai háttere. LELKIPÁSZTOR, 80 (7). pp. 258-261. ISSN 0133-2821

Kojanitz, László (2015) A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként. ISKOLAKULTÚRA, 25 (11). pp. 44-52. ISSN 1215-5233

Koltay, Tibor (2018) New literacies meet school pedagogy: preliminary considerations. Paideia, 6 (1). pp. 53-62. ISSN 2631-1666

Kovács, Gábor (2014) Idegennyelv-elsajátítás. In: Pszicholingvisztika 1-2. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 593-674. ISBN 978 963 05 9499 8

Kozmács, István (2017) A másik hazai nyelv oktatása Finnországban. MAGYAR NYELVŐR, 141 (3). pp. 310-323. ISSN 0025-0236

Kugler, Nóra (2015) Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban. ISKOLAKULTÚRA ONLINE, 25 (7-8). pp. 28-37. ISSN 1789-5170

Kugler, Nóra (2017) A magyarországi magyar anyanyelvoktatás, az anyanyelvpedagógia helyzete a közoktatásban. In: A magyar nyelv jelene és jövője. Gondolat Kiadó, Budapest, pp. 336-356. ISBN 978 963 693 824 6

Kulcsár Szabó, Ernő (2015) Tárgyi élvezet vagy történő igazság? Az irodalomértés és –oktatás néhány kérdéséhez. ISKOLAKULTÚRA, 25 (7-8.). pp. 38-46. ISSN 1215-5233

Kálmán, Orsolya (2018) Az oktatók szakmai fejlődésének és tanulásának megközelítései a felsőoktatásban = Approaches to Academics’ Professional Development and Learning in Higher Education. In: Borsszem Jankótól Bolognaig. Neveléstudományi tanulmányok. L'Harmattan, Budapest, pp. 1-14. (In Press)

Kálmán, Orsolya and Horváth, László and Rapos, Nóra and Salát, Magdolna (2018) Co-developing educational programmes as a means of academic professional development. In: European Association for Institutional Research 40th Annual Forum, 26-29 August 2018, Budapest CEU.

Kónya, György (2018) Környezeti attitűdöt befolyásoló hatástényezők = Influencing Factors Affecting Environmental Attitudes. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 115-126. ISSN 1589-519X

L

Lengyel, Klára (2017) Kísérleti tankönyveinkről. MAGYAR NYELVŐR, 141 (1). pp. 6-8. ISSN 0025-0236

László, Gábor (2002) Development of Distance Education and ICT Use in Education in Hungary : Problems, Challenges, Solutions. In: The Use of Distance Education and Information and Communication Technologies in Teacher Education: Trends, Policy and Strategy Considerations UNESCO International Sub-regional Seminar. UNESCO, Kiev, pp. 62-70. ISBN 966-8002-72-5

M

Major, Éva and Szabó, Éva and Antalné Szabó, Ágnes (2016) Mentori kompetenciák és óraelemzés. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 9 (1). pp. 50-61. ISSN 2060-0623

Manxhuka, Afrodita (2016) Aktualizált klasszikusok, avagy a legújabb populáris regényekben rejlő pedagógiai lehetőségek. ISKOLAKULTÚRA, 26 (6). pp. 67-75. ISSN 1215-5233

Marek, Erika and Schmél, Dóra and Katz, Zoltán and Faubl, Nóra and Németh, Tímea and Berényi, Károly and Szilárd, István (2019) Gyógyítás és interkulturalitás. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS. pp. 6-21. ISSN 1786-2434

Maróth, Miklós and Odrobina, László and Tóth, Anna Judit and Szabó, Ernő and R. Facsády, Annamária and Szovák, Kornél and Skorka, Renáta and Tuhári, Attila and Takács, László and Szilágyi, Laura Menta and Csorba, Zsuzsanna and Draskóczy, Eszter and Mátyus, Norbert and Vér, Ádám and Gallina, József Zsolt and Vajda, Tamás and Vadas, András (2018) Techné : A szakképzés módszerei az ókorban és a középkorban. Studia Philologica, 5 . Avicenna Kutatási Non-profit Kft., Piliscsaba. ISBN 978-615-5343-09-4

Mező, Katalin (2016) A „Deutsch mit Comics” című nyelvkönyv (recenzió). Különleges Bánásmód, 2 (2). pp. 99-101. ISSN 2498-5368

Molnár, Gyöngyvér (2005) A probléma alapú tanítás. Az ismeretek alkalmazásának és az együttműködő készség fejlesztésének egy módszere. ISKOLAKULTÚRA, 10. pp. 31-43. ISSN 1215-5233

Molnár, Gyöngyvér and Pásztor-Kovács, Anita (2015) A számítógépes vizsgáztatás infrastrukturális kérdései. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 49-61. ISSN 1215-5233

Molnár, György (2014) AZ INNOVATÍV HÁLÓZATI TANULÁS REJTELMEI A KÖZÖSSÉGI MÉDIA VALAMINT A MEDIALIZÁLT HÁLÓZATOK TÁMOGATÁSÁVAL A DIGITÁLIS NEMZEDÉKEK KÖRÉBEN. In: XI. nemzetközi tudományos konferencia, VI. módszertani konferencia, IV. IKT az oktatásban konferencia.

Molnár, György (2017) Fenntartható hazai stratégiai irányvonalak és lehetőségei a felsőoktatásban, különös tekintettel az innovatív technológia háttérre. In: Felsőoktatás, életen át tartó tanulás és az ENSZ fenntartható fejlesztési célok megvalósítása: Higher Education, Lifelong Learning and Implementation of UN Sustainable Development Goals. MELLearN Egyesület.

Molnár, György (2018) The Role of Mobile Devices Supported Education and Open Content Development in the Learning Process. In: 12th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics, 2018. május 2-4., Stúrovo, Szlovákia.

Molnár, Mária (2019) The Role of Universities in Educational Development in Connection with Digitalization and Entrepreneurship in Hungary. Studia Mundi – Economica, 6 (1). pp. 138-154. ISSN 2415-9395

Mészáros, Lukács and Trembeczki, Mária and Matányi, Marianna and Kákonyi, Marcell (2018) A kérgestest (corpus callosum) működési zavarainak vizsgálata: Esettanulmány a diákkutatások, mint a tehetséggondozás fontos módszerének alkalmazásáról. Acta Pintériana, 4. pp. 5-20. ISSN 2416-2124

N

Nagy, György (2018) Digitális kihívások a környezetismeret oktatása terén = Digital Challenges in Environmental Education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 73-80. ISSN 1589-519X

Nagy, Zoltán and D. Molnár, Éva (2017) Tanulást hátráltató, nem hatékony stratégiák és korrigálási lehetőségeik. MAGYAR PEDAGÓGIA. pp. 1-22. ISSN 0025-0260 (In Press)

Nemes, Gyöngyi (2016) A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek. Iskolakultúra, 26 (7-8). pp. 47-53. ISSN 1215-5233

Nemes, Magdolna (2019) The use of English media in early childhood = Az angol nyelvű média használata kora gyerekkorban. Különleges Bánásmód, 5 (1). pp. 49-57. ISSN 2498-5368

Nádor, Orsolya (2017) A magyar nyelv külföldi megismertetése, vonzereje. In: A magyar nyelv jelene és jövője. Gondolat Kiadó, Budapest, pp. 465-483. ISBN 978 963 693 824 6

P

Paksi-Petró, Csilla (2017) Új és korszerű módszerek a közigazgatási vezetők képzésében = New and Modern Methods in Public Administration Leadership Development. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 13 (1-3). pp. 218-231. ISSN 1786-6553

Patocskai, Mária and Győrfi, Tamás (2018) A fenntarthatóságra nevelés egyik lehetősége: az egyszerűsített karbonlábnyom-számítás = The Simplified Carbon Footprint Calculation as an Option for Sustainability Education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 89-100. ISSN 1589-519X

Petkovics, Imre (2018) Digital Transformation in Higher Education. Journal of Applied Technical and Educational Sciences, 8 (4). pp. 77-89. ISSN 2560-5429

Porkoláb, Ádám (2015) Az iskolában elsajátított írott nyelvi norma presztízse az internetes kommunikációban. ISKOLAKULTÚRA, 11. pp. 75-89. ISSN 1215-5233

Poór, József and Szalay, Zsigmond Gábor and Pető, István and Sasvári, Péter László and Mester, Adrienn (2017) E-learning Magyaroszág – 2017. Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Menedzsment és HR Kutató Központ, Gödöllő. ISBN 978 963 269 645 4

Pásztor-Kovács, Anita (2015) Kollaboratív problémamegoldó képesség: egy új, integratív elméleti keret. Iskolakultúra, 25 (3). pp. 3-16. ISSN 1215-5233

R

Racsko, Réka (2017) Digitális átállás az oktatásban. Iskolakultúra-könyvek, 52 . Gondolat Kiadó, Budapest. ISBN 978 963 693 787 4

S

Siklósi, Ágnes and Sisa, Krisztina (2018) Gazdaságtudományi képzés a magyar felsőoktatásban a statisztikai adatok tükrében = Training in Economics in Hungarian Higher Education in the Light of Statistics. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 14 (4-6). pp. 416-424. ISSN 1786-6553

Simon, Katalin (2018) Tanulási módszerek – a Google-találatok függvényében = Learning Methods – Depending on Google Hits. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 39-48. ISSN 1589-519X

Simándi, Szilvia (2018) Közösségben tanulás Esettanulmány egy közösségi oldal keretében megvalósult nyílt kurzusról. EDUCATIO, 27 (1). pp. 129-135. ISSN 1216-3384

Szabó, Tünde (2018) Tankocka az oktatásban : Tankockázzunk együtt! = “Tankocka” interactive modules in education. Let’s play with it! Paideia, 6 (1). pp. 157-167. ISSN 2631-1666

Szabó, Zsófia Gabriella and Korom, Erzsébet and Pásztor, Attila (2015) A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban. MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (4). pp. 383-401. ISSN 0025-0260

Szaszkó, Rita (2018) Integrated Skills and Competence Development through Watching Films in the Target Language. Paideia, 6 (1). pp. 91-102. ISSN 2631-1666

Szlávi, Péter and Törley, Gábor (2009) Teaching Sorting in ICT. TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE, 7 (1). pp. 101-117. ISSN 1589-7389

Szlávi, Péter and Zsakó, László (2014) Key Concepts In Informatics: Algorithm. ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA, 7 (1). pp. 39-48. ISSN 2065-1430

Szomju, László and Habók, Anita (2015) Matematikai szöveges feladatok és tanulási szokások kapcsolatának vizsgálata. Iskolakultúra, 25 (3). pp. 15-31. ISSN 1215-5233

Szücs, László Gergely (2007) Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora? ISKOLAKULTÚRA, 17 (11-12). pp. 169-179. ISSN 1215-5233

Szücs, Zoltán (2018) Tanítási módszerek fontossága a diákok életében = The importance of teaching methods in the life of pupils. Paideia, 6 (1). pp. 215-228. ISSN 2631-1666

Sáfrányné Molnár, Mónika (2016) A verbális tanári instrukciók az osztálytermi diskurzusban II. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 9 (3). pp. 18-33. ISSN 2060-0623

Sántha-Malomsoki, Ágnes (2018) Influence of CALL on Early Bilinguals' Visual and Verbal Creativity and Daily Habits of ICT use. ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY, 18 (1). pp. 1-14. ISSN 1587-1061

T

Tolcsvai Nagy, Gábor (2017) Kisebbségiek államnyelvoktatása: amit a nyelvtudomány tehet. MAGYAR NYELVŐR, 141 (3). pp. 324-339. ISSN 0025-0236

Tolcsvai Nagy, Gábor (2015) Mi köze van a diáknak a nyelvtanhoz, avagy a tárggyá tett nyelv visszahumanizálása az oktatásban. ISKOLAKULTÚRA, 15 (7-8). pp. 18-27. ISSN 1215-5233

Tolcsvai Nagy, Gábor (2017) A határon túliak államnyelvoktatásáról. Az államnyelv oktatása a határon túli magyar régiókban. Nyelvpedagógiai elemzés. MAGYAR NYELVŐR, 141 (3). pp. 269-271. ISSN 0025-0236

Téglás, Anna (2018) Hallássérült személyek idegennyelv-tanulása Magyarországon – A jelnyelv szerepe a magyar idegennyelv-oktatásban = Foreign Language Education of People with Hearing Loss in Hungary– Sign Language in Hungarian Foreign Language Education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 175-182. ISSN 1589-519X

Tóth, János (2015) Az együttműködés lehetőségeiről és feltételeiről a tanulásmenedzselő rendszerek esetében. ISKOLAKULTÚRA, 25 (12). pp. 56-67. ISSN 1215-5233

Törley, Gábor (2014) Algorithm visualization in teaching practice. ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA, 7 (1). pp. 1-17. ISSN 2065-1430

Törley, Gábor (2008) Expressiveness of programming languages and environments. TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE, 6 (3). pp. 111-141. ISSN 1589-7389

Török, Ádám (2013) "Levelled or Tilted Playing Field?". KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, LX (3). pp. 342-351. ISSN 0023-4346

U

Udvaros, József and Gubán, Miklós (2016) Demonstration the class, objects and inheritance concepts by software. ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA, 9 (1). pp. 23-34. ISSN 2065-1430

V

Vančo, Ildikó (2017) A szlovák nyelv tanítása szlovákiai magyar tanítási nyelvű iskolákban Általános helyzetkép. MAGYAR NYELVŐR, 141 (3). pp. 272-291. ISSN 0025-0236

Varga, Andrea (2019) Kémia a földrajztanításban = Chemistry in Geography Teaching. GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT, 3 (3). pp. 5-18. ISSN 2560-0745

Varga, Noémi (2016) Szövegértés a matematikaórán. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 9 (1). pp. 36-49. ISSN 2060-0623

Vastag, Gyula and Yerushalmy, Moshe (2009) Automating Serious Games. In: Springer Handbook of Automation. Springer-Verlag, Berlin; Heidelberg, pp. 1299-1311. ISBN 9783540788300

Vámos, Ágnes (2009) The function of foreign language at the school-leaving examination and language pedagogy in bilingual education. In: Assessment for a creative world, 2009.09.13-2009.09.18, Brisbane.

W

Wiener, Csilla and Tasnádi, Péter (2018) The knowledge of Hungarian students in the light of the Mechanics Baseline Test. In: GIREP-ICPE-EPEC 2017, Dublin. (In Press)

Z

Zvada, Anna (2018) Online tudatosság a Z-generációban = Online awareness in the Z generation. Paideia, 6 (1). pp. 241-253. ISSN 2631-1666

Zántó, Edina (2018) Hogyan használható egy névtani kötet a középiskolai tanításban? = How can an onomastic volume be used in secondary school teaching? ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 11 (1). pp. 64-70. ISSN 2060-0623

This list was generated on Tue Oct 22 07:05:32 2019 CEST.