REAL

Mobil eszközök használata az egyetemi hallgatók matematika tanulásában = The usage of mobile devices in the students’ mathematics learning

Korenova, Lilla and Veress-Bágyi, Ibolya (2018) Mobil eszközök használata az egyetemi hallgatók matematika tanulásában = The usage of mobile devices in the students’ mathematics learning. GRADUS, 5 (2). pp. 220-228. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2018_2_CSC_004_Korenova.pdf

Download (975kB) | Preview

Abstract

Online kérdőíves felmérésben kerestük a választ arra, hogy mit csinálnak az egyetemi hallgatók, amikor a mobil eszközeiket (okostelefon és tablet) használják. Megkérdeztük őket, hogy milyen mértékben alkalmazzák, és mennyire tartják fontosnak a mobil eszközök használatát a tanulásban, azon belül a matematika tanulásban. A kérdőívet magyar és szlovák nyelven terjesztettük. A közel 800 kitöltő, - romániai, magyarországi és szlovákiai hallgató — válaszaiból átfogó képet kaptunk az eszközhasználat tanulásba való beépítésének helyzetéről. Írásunkban bemutatjuk, hogy mennyire ismerik és használják a matematika tanulást segítő alkalmazásokat, hogy ilyen tekintetben van-e különbség a három ország hallgatói között és a jövőre nézve hogyan látják a mobil eszközök szerepét a matematika tanulásban.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: mobil eszközök, matematika tanulás, applikáció
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 15 Jun 2020 15:40
Last Modified: 15 Jun 2020 15:40
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109681

Actions (login required)

Edit Item Edit Item