REAL

Törvényes bilincs az X, Y, Z generációk által : Hatékony digitális oktatási módszerek az igazgatási ismeretek világában = Lawful handcuffs by the x,y,z generations : Efficient digitized teaching methods in the world of administrative knowledge

Jakulyákné Csende, Zsuzsanna (2021) Törvényes bilincs az X, Y, Z generációk által : Hatékony digitális oktatási módszerek az igazgatási ismeretek világában = Lawful handcuffs by the x,y,z generations : Efficient digitized teaching methods in the world of administrative knowledge. RENDVÉDELEM TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT (ON-LINE), 10 (3). pp. 37-42. ISSN 2560-2349

[img]
Preview
Text
2021_3_Jakulyakn_dr.-Csende-Zsuzsanna.pdf

Download (238kB) | Preview

Abstract

A pályázatom célja bemutatni az oktatási módszerek széles skálájából azokat, amelyek tapasztalataim alapján a leghatékonyabbnak bizonyultak a digitális képzés során egy gyakorlati tematikát is tartalmazó szaktárgy tekintetében. A büntetés-végrehajtási igazgatási főfelügyelő szakmai képzési program meghatározó, 80 órás igazgatási ismeretek tananyagegység oktatása során sajátítják el a hallgatók a törvényes fogvatartáshoz szükséges elméleti, illetve gyakorlati tudást. A tananyagegység egy óráját teljes mértékben írásos formában mutatom be, mellékelve azokat a digitális tananyagelemeket, amelyek mind a témakör hatékony elsajátításában, illetve megértésében, mind a hallgatók tudásának visszaellenőrzésében is segítségemre voltak. Az alkalmazott módszerek hatékonyságának megállapítása főként az oktatás során szerzett empírián alapul. Pályázatomban a X, Y, Z generációk közötti különbségekre, esetleges találkozási pontokra is kitérek, melynek figyelembevétele manapság már nélkülözhetetlen a hatékony képzés területén. = The main purpose of my application is to present the ways of teaching methods, that in my opinion, turned out to be the most effective in the digital educational period in subjects that also include practical training. Students who participate in the determinative, eighty hour long Chief Inspectorship vocational training program of Penitentiary Administration, get the opportunity to acquire the theoretical and practical knowledge required for lawful detention. A full lecture of the curriculum unit is going to be demonstrated by myself in written form with all the digital elements included, which were essential for me to supervise the knowledge of the students and to understand and master the topic better. Determining the effectiveness of the techniques used is mainly based on empirical evidence gained during education. In my application I intend to cover the differences between the X, Y, Z generations and their possible meeting points, the consideration of which is now indispensable in the field of effective training.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány
Depositing User: Andrea Tankó
Date Deposited: 04 May 2022 13:19
Last Modified: 04 May 2022 13:19
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/142179

Actions (login required)

Edit Item Edit Item