REAL

Interaktivitás növelése a tanórákon - A gamifikáció eszközeiről alkotott kép egyetemi hallgatók körében = Increasing interactivity at university lectures. The picture of gamification tools among university students

Sasvári, Péter and Varannai, István and Urbanovics, Anna (2020) Interaktivitás növelése a tanórákon - A gamifikáció eszközeiről alkotott kép egyetemi hallgatók körében = Increasing interactivity at university lectures. The picture of gamification tools among university students. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (3). pp. 53-70. ISSN 1587-8694

[img]
Preview
Text
inftars_sp_vi_ua.pdf
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (1MB) | Preview

Abstract

Napjaink egyik legelterjedtebb technológiája a gamifikáció, melyet világszerte számos területen alkalmaznak. Empirikus kutatásunkat a szekunder kutatásunk és irodalmi áttekintésünk eredményeire alapoztuk. Ezek során informatikus és nem informatikus alapszakos (BA) hallgatók technológiabefogadási hajlandóságát vizsgáltuk a Kahoot! applikációval való interakciójuk során. Kérdőívünket n=86 kitöltést követően a Technológia Elfogadási Modell (TAM) elemei mentén értékeltük. Eredményeink rámutattak, hogy a pozitív hozzáállás, az applikáció egyszerű használata és a jó tapasztalat egyaránt hozzájárulnak a hallgatók elégedettségéhez, ami tovább növeli technológiahasználati szándékukat.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás
L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 02 Feb 2021 15:05
Last Modified: 31 Mar 2023 07:27
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/120461

Actions (login required)

Edit Item Edit Item