REAL

Digitális eszközök és módszerek használatának marketingszempontú feltáró elemzése a magyar turisták körében = An Investigative Study of the Use of Digital Marketing Tools and Methods Among Hungarian Tourists

Happ, Éva and Ivancsóné Horváth, Zsuzsanna and Kupi, Marcell (2020) Digitális eszközök és módszerek használatának marketingszempontú feltáró elemzése a magyar turisták körében = An Investigative Study of the Use of Digital Marketing Tools and Methods Among Hungarian Tourists. TURIZMUS BULLETIN : A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 20 (2). pp. 4-13. ISSN 1416-9967 (nyomtatott); 1587-0928 (elektronikus)

[img]
Preview
Text
877-Cikkszovege-4341-1-10-20220118.pdf

Download (476kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus
H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar > HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 01 Dec 2022 15:06
Last Modified: 01 Dec 2022 15:06
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/154213

Actions (login required)

Edit Item Edit Item