REAL

Items where Subject is "G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | E | F | H | K | L | M | N | P | T
Number of items at this level: 20.

A

Abram, Maciej and Sleboda, Malgorzata (2016) Directions in the development of business tourism in Poland. ECOCYCLES, 2 (1). pp. 35-43. ISSN 2416-2140

B

Bacsi, Zsuzsanna and Kovács, Ernő and Lőke, Zsuzsanna and Horváth, Krisztián (2014) What can Tourism Destination Management do in Health Tourism Destinations? – An Empirical Analysis. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2014 (4). pp. 48-67. ISSN 0865-7823

Bajzáth, J. and Bauer, N. and Katus, M. (2015) A Természet Háza – kiállítás a Keszthelyi-hegység természeti és turisztikai értékeiről = Exhibition on the natural and tourist values of Keszthely Mountains. ANNALES HISTORICO-NATURALES MUSEI NATIONALIS HUNGARICI, 107. pp. 399-416. ISSN 0521-4726

Bujdosó, Zoltán and Kovács, Gyöngyi and Szűcs, Csaba and Domjánné Nyizsalovszki, Rita (2015) Tourists of the future: importance of pro-environmental attitude among secondary school children. ECOCYCLES, 1 (2). pp. 12-21. ISSN 2416-2140

C

Csata, Zsombor and Pásztor, Gyöngyi (2015) Studiu interregional de dezvoltare a turismului rural și stimularea ocupării forţei de muncă în judeţele Bihor și Covasna. OTP Consulting, Bukarest-Csíkszereda. ISBN 978-973-0-19466-1

E

Egyed, Krisztián (2014) Versenyképességi modellek a turizmusban = Models of Competitiveness in Tourism. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2014 (3). pp. 40-52. ISSN 0865-7823

Egyed, Krisztián (2011) A turizmusirányítás szervezetfejlesztési kérdései Hévízen = Issues Concerning Organisation Development of Tourism Management in Hévíz. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (ksz.). pp. 169-192. ISSN 0865-7823

F

Forgó, Fruzsina (2016) A pilisi térség ismertsége Magyarországon és a térség szerepe a hazai turizmusban = Popular Attractions of the Pilis Region, and the Role of the Region in the Wider Context of National Tourism. E-CONOM, 5 (1). pp. 80-93. ISSN 2063-644X

H

Happ, Éva (2014) Fenntartható turizmus és felelősségvállalás. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2014 (1). pp. 90-101. ISSN 0865-7823

K

Kis, Domokos Dániel (2017) A természetszerető Eötvös Loránd: Levéltári és kézirattári kutatások. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára (116). Magyar Tudománytörténeti és Egészségtudományi Intézet, Budapest.

Kiss, Márta (2015) A „turisztikai táj” kollektív megteremtése és fönntartása. SOCIO.HU. pp. 151-164. ISSN 2063-0468

Kocsis, Károly and Michalkó, Gábor and Szabó, Balázs and Balizs, Dániel and Varga, György (2016) Az Európát érintő közelmúltbeli vándorlások területi jellemzői. In: A változó világ XXI. századi kihívásai. Nyíregyházi Egyetem Turizmus és Földrajztudományi Intézet, Nyíregyháza, pp. 267-276. ISBN 978-615-5545-63-4

Kovács, Attila and Németh, Ákos and Unger, János and Kántor, Noémi (2017) Tourism climatic conditions of Hungary – present situation and assessment of future changes. IDŐJÁRÁS / QUARTERLY JOURNAL OF THE HUNGARIAN METEOROLOGICAL SERVICE, 121 (1). pp. 79-99. ISSN 0324-6329

Kőmíves, Csaba József (2015) Humánerőforrás-menedzsment a turizmus és vendéglátás területén. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2015 (4). pp. 95-99. ISSN 0865-7823

L

Lasztovicza, Dóra and Béki, Piroska (2016) A sport és a turizmus kapcsolata, a sportturizmus fogalmi rendszere. Testnevelés, sport, tudomány, 1 (1). pp. 39-50. ISSN 2498-7646

M

Michalkó, Gábor and Fazekas, Ildikó (2016) Jó helyek, jó gondolatok, jó cselekedetek: a turisztikai desztinációk szerepe az utazók inspirálásában. In: A változó világ XXI. századi kihívásai. Nyíregyházi Egyetem Turizmus és Földrajztudományi Intézet, Nyíregyháza, pp. 409-420. ISBN 978-615-5545-63-4

N

Nagy, Szabolcs (2016) A vevőelégedettség mérése a szállodaiparban. In: Marketingkaleidoszkóp 2016. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 80-87.

Nemethy, Sándor and Lagerqvist, Bosse and Walas, Bartlomiej and Dinya, László and Bujdosó, Zoltán (2016) Oenotourism and conservation: a holistic approach to special interest tourism from a cultural heritage perspective - the Azienda Agricola Model. ECOCYCLES, 2 (1). pp. 9-17. ISSN 2416-2140

P

Piskóti, István and Nagy, Katalin (2016) Route-Based Tourism Product Development as a Tool for Social Innovation: History Valley in the Cserehát Region. THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 12 (02). pp. 75-86. ISSN 1589-3413

T

Tóth, János (2016) Tools of Persuasion in Visual Advertisements at Maltese Sites of Cultural Tourism. RESEARCH IDEAS AND OUTCOMES (RIO), 2. e8726.

This list was generated on Sun Apr 23 07:37:40 2017 CEST.