REAL

Items where Subject is "G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W
Number of items at this level: 114.

A

Abram, Maciej and Sleboda, Malgorzata (2016) Directions in the development of business tourism in Poland. ECOCYCLES, 2 (1). pp. 35-43. ISSN 2416-2140

Albert Tóth, Attila and Rechnitzer, János (2018) A telephelyválasztás lehetőségei a szállodaiparban = Choice of location in the hotel industry. Tér és Társadalom, 32 (3). pp. 128-142. ISSN 2062-9923

B

Bacsi, Zsuzsanna and Kovács, Ernő and Lőke, Zsuzsanna and Horváth, Krisztián (2014) What can Tourism Destination Management do in Health Tourism Destinations? – An Empirical Analysis. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2014 (4). pp. 48-67. ISSN 0865-7823

Bajzáth, J. and Bauer, N. and Katus, M. (2015) A Természet Háza – kiállítás a Keszthelyi-hegység természeti és turisztikai értékeiről = Exhibition on the natural and tourist values of Keszthely Mountains. ANNALES HISTORICO-NATURALES MUSEI NATIONALIS HUNGARICI, 107. pp. 399-416. ISSN 0521-4726

Berghauer, Sándor (2014) A Munkácsi járás természeti adottságainak idegenforgalmi szempontú kvantitatív értékelése. LIMES: A II. RÁKÓCZI FERENC KÁRPÁTALJAI MAGYAR FŐISKOLA TUDOMÁNYOS ÉVKÖNYVE, 2014. pp. 153-166. ISSN 2411-4081

Berghauer, Sándor (2015) A Szolyvai járás turisztikai adottságainak vizsgálata – idegenforgalmi magterületek kijelölése kvantitatív és geoinformatikai módszerek alkalmazásával. LIMES: A II. RÁKÓCZI FERENC KÁRPÁTALJAI MAGYAR FŐISKOLA TUDOMÁNYOS ÉVKÖNYVE, 2015 (1). ISSN 2411-4081

Berghauer, Sándor (2010) Turizmus Kárpátalján. MODERN GEOGRÁFIA, 2010 (2). pp. 1-23. ISSN 2062-1655

Berghauer, Sándor (2011) A határmentiség és a turizmus sajátos összefüggései Kárpátalja magyarlakta területein. TÉR ÉS TÁRSADALOM, 24 (4). pp. 148-163. ISSN 0237-7683

Berghauer, Sándor and Nagy, Orsolya (2013) Ökoturisztikai lehetőségek Kárpátalján. ACTA ACADEMIAE BEREGSASIENSIS, 12 (2). pp. 199-207. ISSN 2310-1954

Bujdosó, Zoltán and Kovács, Gyöngyi and Szűcs, Csaba and Domjánné Nyizsalovszki, Rita (2015) Tourists of the future: importance of pro-environmental attitude among secondary school children. ECOCYCLES, 1 (2). pp. 12-21. ISSN 2416-2140

Bártfai, Endre György and Sass, Enikő (2016) МИНУЛЕ, СЬОГОДЕННЯ ТА МАЙБУТНЄ ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ НА ЗАКАРПАТТІ. In: Limes. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász; Ungvár, pp. 269-280.

Bártfai, Endre György and Sass, Enikő (2015) Kárpátaljai fürdővárosok a turizmus szolgálatában az 1930-as évek végén. In: Fürdővárosok. TITE könyvek (7). Történelmi Ismeretterjesztő Társulat Egyesület; Magyar Földrajzi Társaság, Budapest, pp. 65-75. ISBN 978-963-89727-4-3

Béres-Virág, Ágnes (2018) Turisztikai szervezetek hatékonyságmérése. Studia Mundi – Economica, 5 (1). pp. 2-12. ISSN 2415-9395

Béres-Virág, Ágnes and Ritter, Krisztián (2018) Tourist Evaluation of Tokaj Wine Region. Studia Mundi – Economica, 5 (2). pp. 74-86. ISSN 2415-9395

Béres-Virág, Ágnes and Vinogradov, Szergej (2018) Territorial Disparities in Hungarian Tourism 2003 – 2013. Studia Mundi – Economica, 5 (3). pp. 91-101. ISSN 2415-9395

C

Csata, Zsombor and Pásztor, Gyöngyi (2015) Studiu interregional de dezvoltare a turismului rural și stimularea ocupării forţei de muncă în judeţele Bihor și Covasna. OTP Consulting, Bukarest-Csíkszereda. ISBN 978-973-0-19466-1

Csurgó, Bernadett (2016) Nostalgia for the rural. Cultural heritage based tourism and community building in rural Hungary. In: Proceedings of Heritage 2016 5th Intermational Conference on Heritage and Sustainable Development. Green Lines, Barcelos, pp. 1583-1592. ISBN 978-989-8734-14-3

Csurgó, Bernadett (2016) Vásári forgatag, vidékimázs, turizmus és helyi közösség: a mezőtúri Túri Vásár és az őriszentpéteri Őrségi Vásár esete. In: Mezőváros új szerepben. Új Mandátum Kiadó (ÚMK), Budapest, pp. 163-182. ISBN 97861580411-1-9

Czmerk, Tamás and Tékus, Éva and Kaj, Mónka and Wilhelm, Márta (2015) A magaslati környezet turisták szervezetére gyakorolt akut hatásai = Short term effects of the high altitude environment in tourists. recreation, 5 (3). pp. 29-34. ISSN 2064-4981

D

Dankó, László (2010) Közösségi turizmusfejlesztés. In: Marketingkaleidoszkóp 2010 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 63-94.

Dankó, László (2011) Közösségi turizmusfejlesztés Tokaj-Hegyalján. In: Örökségértékek és turizmusfejlesztés : Tokaj-hegyalja - Zemplén örökségértékei és az ezekre alapozható gazdaság-és turizmusfejlesztés témakörében szervezett tudományos szimpózium tanulmányai. Zemplén Régió Fejlesztése Sorozat (1). Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 22-44.

Dankó, László (2018) Narancsbor innováció és kapcsolódása a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégiához. In: Narancsbor : Fejezetek a gasztronómiai újdonságok témaköréből. Tokajbor-Bene Pincészet, Szőlőbirtok és Borkereskedelmi Kft., Bodrogkeresztúr, pp. 100-121. ISBN 9786150012520

Dankó, László (2017) Tokaj-Zemplén desztináció kulturális örökségturisztikai és marketing koncepciója. In: Zempléni gazdaságfejlesztési tanulmányok 2017. Zemplén Régió Fejlesztése (4). Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 120-171.

Dankó, László (2011) Tokaj-hegyalja örökségturisztikai koncepciója. In: Örökségértékek és turizmusfejlesztés : A Tokaj-hegyalja - Zemplén örökségértékei és az ezekre alapozható gazdaság-és turizmusfejlesztés témakörében szervezett tudományos szimpózium tanulmányai. Zemplén Régió Fejlesztése Sorozat (1). Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 44-95.

Dankó, László (2006) Zemplén régió turizmusának fejlesztése. In: Marketingkaleidoszkóp : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Marketingkaleidoszkóp (1). Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 405-425. ISBN 9638738901

Dankó, László (2010) The tourism development plan concerning the Zemplen destination. EUROPEAN INTEGRATION STUDIES, 8 (1). pp. 21-33. ISSN 1588-6735

Donka, Attila and Gyuricza, László (2017) Az állam szerepe az aktív turizmus fejlesztésében = The Role of the State in the Development of Active Tourism. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 13 (1-3). pp. 176-187. ISSN 1786-6553

Dunai, Tamás (2016) Videojáték és virtuális turizmus. REPLIKA (96-97.). pp. 163-170. ISSN 0865-8188

E

Egyed, Krisztián (2014) Versenyképességi modellek a turizmusban = Models of Competitiveness in Tourism. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2014 (3). pp. 40-52. ISSN 0865-7823

Egyed, Krisztián (2011) A turizmusirányítás szervezetfejlesztési kérdései Hévízen = Issues Concerning Organisation Development of Tourism Management in Hévíz. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (ksz.). pp. 169-192. ISSN 0865-7823

Erőss, Ágnes and Galambos, István and Michalkó, Gábor (2017) Emlékhely-transzformáció: a pátosz és a mindennapiság ciklikus dichotómiája a Corvin közben. In: Turizmus és transzformáció. Turizmus Akadémia (8). Kodolányi János Főiskola; MTA CSFK Földrajztudományi Intézet; Magyar Földrajzi Társaság, Orosháza; Budapest, pp. 150-163. ISBN 978-615-5075-38-4

F

Fazekas, Lajos (2019) Munkaerő ösztönzés Debrecen – Hajdúszoboszló – Hortobágy – Tisza-tó kiemelt turisztikai régió magas kategóriájú szállodáiban = Employee Incentives at the High-Category Hotels of the Priority Tourist Region of Debrecen - Hajdúszoboszló – Hortobágy – Lake Tisza. Acta Carolus Robertus = Az Eszterházy Károly Egyetem Gyöngyösi Károly Róbert Campusának tudományos közleményei, 9. (1). pp. 65-80. ISSN 2062-8269 (nyomtatott) ; 2498-9312 (online)

Fleischer, Tamás (2018) Tudomány az utazásban: Utazás a közlekedéstudományban. In: Utazás a tudományban: Konferencia a 70 éves Pálfalvi József tiszteletére. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 20-28. ISBN 978-963-503-719-3

Forgó, Fruzsina (2016) A pilisi térség ismertsége Magyarországon és a térség szerepe a hazai turizmusban = Popular Attractions of the Pilis Region, and the Role of the Region in the Wider Context of National Tourism. E-CONOM, 5 (1). pp. 80-93. ISSN 2063-644X

Földes, Dávid and Csiszár, Csaba (2018) Personalised information services for bikers. INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED MANAGEMENT SCIENCE, 10 (1). pp. 3-25. ISSN 1755-8913

G

Gyuricza, László and Berghauer, Sándor (2011) The Pecularities of the Development of Tourism in Ukraine. ACTA BEREGSASIENSIS: A KÁRPÁTALJAI MAGYAR TANÁRKÉPZŐ FŐISKOLA ÉVKÖNYVE, 10 (1). pp. 37-43.

Gyuricza, László and Berghauer, Sándor (2009) Probleme der Bewertung der Naturbedingungen im Tourismus. ACTA BEREGSASIENSIS: A KÁRPÁTALJAI MAGYAR TANÁRKÉPZŐ FŐISKOLA ÉVKÖNYVE, 8 (1). pp. 213-220.

Gyuricza, László and Berghauer, Sándor (2009) Probleme der Bewertung der Naturbedingungen im Tourismus. ACTA BEREGSASIENSIS: A KÁRPÁTALJAI MAGYAR TANÁRKÉPZŐ FŐISKOLA ÉVKÖNYVE, 8 (1). pp. 213-220.

H

Hajdú, Noémi (2016) Átalakuló fogyasztói szokások az e-turizmusban, a szallas. hu sikere. In: Marketingkaleidoszkóp 2016 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem – Gazdaságtudományi Kar Marketing Intézet, Miskolc, pp. 88-96.

Happ, Éva (2014) Fenntartható turizmus és felelősségvállalás. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2014 (1). pp. 90-101. ISSN 0865-7823

Horváth, Zsuzsanna and Hollósy-Vadász, Gábor (2019) The Revision of Hungarian Public Service Motivation (PSM) Model. Central European Journal of Labour Law and Personnel Management, 2 (1). pp. 17-28. ISSN 2644-4917 (print); 2644-4542 (online)

I

Ilyés, Noémi (2017) Láthatatlan turisták Budapest árnyékában = Invisible tourists under the shadow of Budapest. E-CONOM, 6 (2). pp. 56-65. ISSN 2063-644X

Irimiás, Anna Rita (2018) Az örökségturizmus menedzsmentje. Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 978 963 454 228 5

Irimiás, Anna Rita and Mitev Ariel, Zoltán and Michalkó, Gábor (2017) Thematic guided tours to co-create film tourism experiences: the case of the Game of Thrones. REVISTA TURISMO & DESENVOLVIMENTO, 27-28. pp. 451-453. ISSN 1645-9261

Irimiás, Anna Rita and Mitev Ariel, Zoltán and Michalkó, Gábor (2018) Voices of the fisher king: narratives of older travellers’ religious journeys. JOURNAL OF GLOBAL SCHOLARS OF MARKETING SCIENCE: BRIDGING ASIA AND THE WORLD, 28 (3). pp. 221-238. ISSN 2163-9159

Irimiás, Anna Rita and Volo, Serena (2018) A netnography of war heritage sites´ online narratives: user-generated content and destination marketing organizations communication at comparison. INTERNATIONAL JOURNAL OF CULTURE, TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH, 12 (1). ISSN 1750-6182

J

Jakab, Albert Zsolt and Peti, Lehel (2018) Etnicitate și turism – cehii din Banat. Studiu introductiv. In: Cehii din Banat. Editura Institutului pentru Studierea Problemelor Minorităţilor Naţionale, Cluj-Napoca, pp. 13-34. ISBN 9786068377582

Jászberényi, Melinda and Ásványi, Katalin (2019) Turisztikai élménymegosztás budapesti múzeumok példáján keresztül = Sharing Tourist Experience Through the Example of Museums in Budapest. Studia Mundi – Economica, 6 (1). pp. 34-43. ISSN 2415-9395

K

Kajati, Mónika and Dankó, László (2011) Carpathian region as an attractive tourist destination. In: Örökségértékek és turizmusfejlesztés : A Tokaj-hegyalja - Zemplén örökségértékei és az ezekre alapozható gazdaság-és turizmusfejlesztés témakörében szervezett tudományos szimpózium tanulmányai. Zemplén Régió Fejlesztése Sorozat (1). Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 223-232.

Karancsi, Zoltán and Kneifel, Anett and Horváth, Gergely (2017) Ihlető tájak, avagy az élmények által bekövetkező transzformáció a mártélyi holtág példáján. In: Turizmus és transzformáció. Turizmus Akadémia (8). Kodolányi János Főiskola; MTA CSFK Földrajztudományi Intézet; Magyar Földrajzi Társaság, Orosháza; Budapest, pp. 91-114. ISBN 978-615-5075-38-4

Karosi, Dávid and Bujdosó, Zoltán (2019) Az okosturizmus szerepe az okosvárosok életében a KViHotel példáján keresztül = The Role of Smart Tourism in Smart City Life Through the Example of Kvihotel. Acta Carolus Robertus = Az Eszterházy Károly Egyetem Gyöngyösi Károly Róbert Campusának tudományos közleményei, 9 (1). pp. 111-120. ISSN 2062-8269 (nyomtatott) ; 2498-9312 (online)

Kis, Domokos Dániel (2017) A természetszerető Eötvös Loránd: Levéltári és kézirattári kutatások. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára (116). Magyar Tudománytörténeti és Egészségtudományi Intézet, Budapest.

Kiss, Márta (2015) A „turisztikai táj” kollektív megteremtése és fönntartása. SOCIO.HU. pp. 151-164. ISSN 2063-0468

Kocsis, Károly and Michalkó, Gábor and Szabó, Balázs and Balizs, Dániel and Varga, György (2016) Az Európát érintő közelmúltbeli vándorlások területi jellemzői. In: A változó világ XXI. századi kihívásai. Nyíregyházi Egyetem Turizmus és Földrajztudományi Intézet, Nyíregyháza, pp. 267-276. ISBN 978-615-5545-63-4

Kovács, Attila and Németh, Ákos and Unger, János and Kántor, Noémi (2017) Tourism climatic conditions of Hungary – present situation and assessment of future changes. IDŐJÁRÁS / QUARTERLY JOURNAL OF THE HUNGARIAN METEOROLOGICAL SERVICE, 121 (1). pp. 79-99. ISSN 0324-6329

Kozumplíkova, A. and Chmelikova, G. and Hlavackova, P. and Konecny, O. (2018) Recreational mountain biking - a new tool in rural development. Ecocycles, 4 (2). pp. 23-32. ISSN 2416-2140

Kállai, Krisztina (2019) Bihar megye turizmusának jellemzése = The Characterization of Tourism in Bihor County. Acta Carolus Robertus = Az Eszterházy Károly Egyetem Gyöngyösi Károly Róbert Campusának tudományos közleményei, 9. (1). pp. 97-110. ISSN 2062-8269 (nyomtatott) ; 2498-9312 (online)

Káposzta, József and Nagy, Henrietta and Csehné Papp, Imola (2017) A ZÖLD TURIZMUS FEJLESZTÉSI KÉRDÉSEI MAGYARORSZÁGON = ISSUES OF THE DEVELOPMENT OF GREEN TOURISM IN HUNGARY. Studia Mundi – Economica, 4 (3). pp. 45-56. ISSN 2415-9395

Kárász, Anna (2018) A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek = The marketing activities required to turn the Sopron Region into an international tourist destination. E-CONOM, 7 (1). pp. 24-38. ISSN 2063-644X

Kőmíves, Csaba József (2015) Humánerőforrás-menedzsment a turizmus és vendéglátás területén. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2015 (4). pp. 95-99. ISSN 0865-7823

L

Lasztovicza, Dóra and Béki, Piroska (2016) A sport és a turizmus kapcsolata, a sportturizmus fogalmi rendszere. Testnevelés, sport, tudomány, 1 (1). pp. 39-50. ISSN 2498-7646

Lengyel, Attila (2012) Márkázás szerepe hazánk turizmusában. rekreacio.eu, 2 (3). pp. 28-33. ISSN 2062-6436

Lipták, Katalin and Péter, Zsolt Szabolcs (2017) Kastélyok turisztikai célú hasznosítása Magyarországon, különös tekintettel az Észak-magyarországi régióra. TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK, 2 (1). pp. 54-64. ISSN 2498-6984

M

Melichová, Katarina and Majstríková, L'ubica and Valach, Maroš and Strnál, Michal (2018) Policy instruments and barriers to rural tourism development – a case study of cluster in the Liptov touristic region in Slovakia. Ecocycles, 4 (2). pp. 85-96. ISSN 2416-2140

Michalkó, Gábor and Fazekas, Ildikó (2016) Jó helyek, jó gondolatok, jó cselekedetek: a turisztikai desztinációk szerepe az utazók inspirálásában. In: A változó világ XXI. századi kihívásai. Nyíregyházi Egyetem Turizmus és Földrajztudományi Intézet, Nyíregyháza, pp. 409-420. ISBN 978-615-5545-63-4

Michalkó, Gábor and Irimiás, Anna Rita and Juhász-Dóra, Katalin and Ilyés, Noémi (2019) Social media picture analysis to explore hidden tourism potentials of green energy plants. In: L'apporto della geografia tra rivoluzione e riforme : XXXII Congresso Geografico Italiano. Associazione dei Geografi Italiani, Roma, pp. 3109-3114. ISBN 9788894264128

Michalkó, Gábor and Juhász-Dóra, Katalin (2017) A tájértékek képi tükröződése a közösségi médiában: Instagram, turizmus és zöld energia. In: Interdiszciplináris tájkutatás a XXI. században. Szegedi Tudományegyetem Földrajzi és Földtudományi Intézet, Szeged, pp. 436-443. ISBN 978-963-306-542-6

Michalkó, Gábor and Ásványi, Katalin and Juhász-Dóra, Katalin and Jászberényi, Miklós (2017) A megújuló energiával összefüggő turizmusfejlesztés Tibolddaróc lakosságának attitűd-vizsgálata tükrében. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, 14 (1). pp. 88-100. ISSN 1786-1594

Mitev, Ariel and Irimiás, Anna and Michalkó, Gábor and Pandula, Bettina and Zsiros, Bernadett (2017) Vonzások és taszítások: a karakterek és a tájak kapcsolata a „Trónok harca” sorozat generálta filmturizmusban. In: Interdiszciplináris tájkutatás a XXI. században. Szegedi Tudományegyetem Földrajzi és Földtudományi Intézet, Szeged, pp. 444-452. ISBN 978-963-306-542-6

Mitev, Ariel and Irimiás, Anna Rita and Michalkó, Gábor (2017) Rítusba oltott átalakulás : transzformáció a vallási turizmusban. In: Turizmus és transzformáció. Turizmus Akadémia (8). Kodolányi János Főiskola; MTA CSFK Földrajztudományi Intézet; Magyar Földrajzi Társaság, Orosháza; Budapest, pp. 37-50. ISBN 978-615-5075-38-4

Mitev Ariel, Zoltán and Irimiás, Anna Rita and Michalkó, Gábor and Franch, Mariangela (2017) “Mind the scenery!” : landscape depiction and the travel intentions of Game of Thrones fans : some insights for DMOs. Regional Statistics : journal of the Hungarian Central Statistical Office, 7 (2). pp. 58-74. ISSN 2063-9538

Molnár, Csilla and Remenyik, Bulcsú (2017) A FALUSI TURIZMUS HELYZETE ÉS FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI = THE SITUATION AND DEVELOPMENT POSSIBILITIES OF RURAL TOURISM. Studia Mundi – Economica, 4 (5). pp. 44-59. ISSN 2415-9395

N

Nagy, Szabolcs (2016) A vevőelégedettség mérése a szállodaiparban. In: Marketingkaleidoszkóp 2016. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 80-87.

Nagy, Zoltán and Péter, Zsolt Szabolcs (2003) Development of Micro-regions in Békés County in the Late Ninety's. In: Fourth International Conference of PhD Students, 2003.08.11-2003.08.17, Miskolc.

Nemethy, Sándor and Lagerqvist, Bosse and Walas, Bartlomiej and Dinya, László and Bujdosó, Zoltán (2016) Oenotourism and conservation: a holistic approach to special interest tourism from a cultural heritage perspective - the Azienda Agricola Model. ECOCYCLES, 2 (1). pp. 9-17. ISSN 2416-2140

Nezdei, Csilla and Alpek, B. Levente (2018) Vásárlói csoportok a Balaton kiemelt üdülőkörzet piachelyeinek példáján = Examining customer groups through the example of Balaton Resort Area marketplaces. Tér és Társadalom, 32 (1). pp. 145-160. ISSN 2062-9923

O

Oláh, Izabella and Áldorfai, György and Béres-Virág, Ágnes (2017) A TELEPÜLÉSEK EGYENLŐTLENSÉGEI TURISZTIKAI SZEMPONTBÓL = INEQUALITIES BETWEEN SETTLEMENTS FROM TOURISTIC POINT OF VIEW. Studia Mundi – Economica, 4 (4). pp. 38-48. ISSN 2415-9395

Oroszi, Viktor György and Gonda, Tibor and Máté, Andrea (2018) Fesztivállátogatási szokások a Fishing on Orfű fesztiválon. Földrajzi Közlemények, 142 (1). pp. 122-136. ISSN 0015-5411

P

Piskóti, István (2017) Marketingkaleidoszkóp 2017 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc.

Piskóti, István and Nagy, Katalin (2016) Route-Based Tourism Product Development as a Tool for Social Innovation: History Valley in the Cserehát Region. THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 12 (02). pp. 75-86. ISSN 1589-3413

Printz-Markó, Erzsébet (2018) Az egészségturizmus fogalomrendszerének modellezése kiválasztott nyugat-dunántúli fürdőtelepülések mintáján keresztül. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 14 (1-3). pp. 205-220. ISSN 1786-6553

Péter, Zsolt Szabolcs (2009) Az Észak-magyarországi régió turizmusának esélyei globális gazdasági válság időszakában. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, 6 (2). pp. 89-107. ISSN 1786-1594

Péter, Zsolt Szabolcs (2010) Impact of Tourism Development on the Economy of the Small Regions in the Region of Northern Hungary. BUSINESS STUDIES : A PUBLICATION OF THE UNIVERSITY OF MISKOLC, 7 (2). pp. 109-120. ISSN 1588-9025

Péter, Zsolt Szabolcs (2012) Issues of the regional processes of tourism with special regards to Northern Hungary. Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc. ISBN 978-963-661-984-8

Péter, Zsolt Szabolcs (2006) Kastélyturizmus az Észak-magyarországi régióban. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, 3 (1). pp. 69-81. ISSN 1786-1594

Péter, Zsolt Szabolcs (2010) Kereskedelmi szálláshelyek kihasználtságának vizsgálata, különös tekintettel az Észak-magyarországi és a Dél-alföldi régióra. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, 7 (1). pp. 27-35. ISSN 1786-1594

Péter, Zsolt Szabolcs (2011) Study of the Utilisation of Commercial Accommodations with Special Regard to Northern Hungary and Northern Great Plain. THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 7 (1). pp. 77-83. ISSN 1589-3413

Péter, Zsolt Szabolcs (2011) Termálfürdőink piaci pozíciói a hazai, és a nemzetközi versenyben különös tekintettel az Észak-magyarországi régióra. In: VIII. Kárpát-medence ásvány- és gyógyvizei konferencia (Termálvíz-borvíz-egészség), 2011.08.31-2011.09.02, Egerszalók.

Péter, Zsolt Szabolcs (2005) Tourism Trends in Borsod-Abaúj-Zemplén County since the Middle of the Nineties. – International Conference. In: The Impact of European Integration on the National Economy, MANAGEMENT. Babes-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, pp. 348-355. ISBN 9737512111; 9789732116

Péter, Zsolt Szabolcs (2008) A hálózatosodás szerepe jelentősége a hazai turizmusban. In: Hálózatok és klaszteresedés. Norria Észak-Magyarországi Regionális Innovációs Ügynökség Nonprofit Közhasznú Kft., Miskolc, pp. 146-155. ISBN 978-963-065-348-0

R

Remenyik, Bulcsú and Molnár, Csilla (2018) The Trends of the Lake Tourism and Results of Balaton Research. Studia Mundi – Economica, 5 (3). pp. 113-127. ISSN 2415-9395

Ruggieri, Giovanni and Calò, Patrizia (2018) ICT and tourism impacts in islands. Ecocycles, 4 (2). pp. 4-11. ISSN 2416-2140

Régi, Tamás (2017) A turizmus és társadalmi változás kapcsolatának néhány antropológiai és szociológiai értelmezése. In: Turizmus és transzformáció. Turizmus Akadémia (8). Kodolányi János Főiskola; MTA CSFK Földrajztudományi Intézet; Magyar Földrajzi Társaság, Orosháza; Budapest, pp. 11-27. ISBN 978-615-5075-38-4

Régi, Tamás and Rátz, Tamara and Michalkó, Gábor (2017) Turizmus és transzformáció. In: Turizmus és transzformáció. Turizmus Akadémia (8). Kodolányi János Főiskola; MTA CSFK Földrajztudományi Intézet; Magyar Földrajzi Társaság, Orosháza; Budapest, p. 9. ISBN 978-615-5075-38-4

S

Sass, Enikő (2016) Kárpátalja fesztiváljainak elemzése internetes megjelenésük alapján. In: Fesztiválturizmus. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 368-382. ISBN 978 963 05 9715 9

Sass, Enikő (2017) A Study on Rural Tourism as a Rural Development Breaking Point in the Hungarian Minority Inhabited Areas in Slovakia and Ukraine. In: Változások és kihívások a turizmusban. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 167-181. ISBN 978-615-5607-36-3

Savella, Orsolya (2017) Tanuláskutatások a turizmusban = Education researches in tourism. recreation, 7 (1). pp. 35-36. ISSN 2064-4981

Simon, Péter and Kozma, Tímea (2018) Szolgáltatások teljesítményeinek mérése a szállodaiparban = Measuring the Performance of Services in the Hotel Business. Studia Mundi – Economica, 5 (2). pp. 42-57. ISSN 2415-9395

Simonek, Jaromír and Görner, Karol (2014) TOURISM AND OUTDOOR PHYSICAL ACTIVITIES IN THE LIFESTYLE OF THE YOUNG GENERATION IN SLOVAKIA II. part. recreation, 4 (1). pp. 11-13. ISSN 2064-4981

Simonek, Jaromír and Görner, Karol (2013) Tourism and outdoor physical activities in the lifestyle of the young generation in Slovakia I. part. rekreacio.eu, 3 (4). pp. 10-13. ISSN 2062-6436

Simándi, Szilvia (2018) Szakmai megújulás, élethosszig tartó tanulás a turizmus szektorában = Permanent Learning in the Tourism Sector. recreation, 8 (3). pp. 32-34. ISSN 2064-4981

Slachta, Krisztina (2017) Cooperation with State Security Services as a Means of Acquiring Cultural and Social Capital Unofficial Collaborators (IMs) in the Tourism Sector. In: Secret Agents and the Memory of Everyday Collaboration in Communist Eastern Europe. Anthem Series on Russian, East European and Eurasian Studies . Anthem Press, London; New York, pp. 309-328. ISBN 978- 1- 78308- 710- 5

Slachta, Krisztina (2016) Két világ határán: a magyar idegenforgalom az 1970-es években. MÚLTUNK - POLITIKATÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 2016 (4). pp. 85-112. ISSN 0864-960X

Slachta, Krisztina (2018) A turizmus mint a kulturális ellenállás állambiztonsági megfigyelésének transznacionális gyakorlata. In: Kulturális ellenállás a Kádár-korszakban. MTA Bölcsészettudományi Kutatóközpont Történettudományi Intézet, Budapest, pp. 331-344. ISBN 9789634161356

Stefán, Ádám and Molich, Kitti (2017) Check-in a jövőbe – robotizálás a szállodai recepción = Check-In To The Future – Robotisation At Hotel Reception. E-CONOM, 6 (2). pp. 66-76. ISSN 2063-644X

Szakál, Imre (2014) Tervek Kárpátalja turizmusának fejlesztésére 1939-ből. ACTA ACADEMIAE BEREGSASIENSIS, 13 (1). pp. 64-87. ISSN 2310-1954

Szeberényi, András and Varga-Nagy, Adrienn (2017) AZ ÖKOTURIZMUS JÖVŐJE - ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉS A GYÖNGYÖSI DIÁKOK KÖRÉBEN KÖRNYEZETTUDATOSSÁGI ASPEKTUSBÓL = THE FUTURE OF ECOTOURISM - COMPARATIVE ANALYSIS IN CASE OF STUDENTS IN GYÖNGYÖS FROM ENVIRONMENTAL CONSCIOUSNESS ASPECT. Studia Mundi – Economica, 4 (5). pp. 73-82. ISSN 2415-9395

Szepesi, János and Harangi, Szabolcs and Ésik, Zsuzsanna and Novák, József Tibor and Lukács, Réka and Soós, Ildikó (2016) Volcanic Geoheritage and Geotourism Perspectives in Hungary: 5 a Case of an UNESCO World Heritage Site, Tokaj Wine 6 Region Historic Cultural Landscape, Hungary. Geoheritage, 9 (3). pp. 329-349. ISSN 1867-2477, ESSN: 1867-2485

T

Tatár, András and Puskás, Andrea and Biró, Melinda and Pucsok, József Márton and Hidvégi, Péter (2019) Accessible tourism services in the North Great Plain region = Hozzáférhető turisztikai lehetőségek az észak-alföldi régióban. Különleges Bánásmód, 5 (1). pp. 77-81. ISSN 2498-5368

Tóth, János (2016) Tools of Persuasion in Visual Advertisements at Maltese Sites of Cultural Tourism. RESEARCH IDEAS AND OUTCOMES (RIO), 2. e8726.

V

Varga-Nagy, Adrienn (2016) TURIZMUSHOZ KAPCSOLÓDÓ PÁLYÁZATI FORRÁSOK ELOSZLÁSA A 20072013-AS PROGRAMOZÁSI IDŐSZAKBAN = TOURISM-RELATED FUNDS ALLOCATION IN THE 2007-2013 PROGRAMMING PERIOD. Studia Mundi – Economica, 3 (2). pp. 108-114. ISSN 2415-9395

Varga-Nagy, Adrienn (2016) A VIDÉKI TERÜLETEK HELYZETE A TURIZMUS TEKINTETÉBEN = TOURISM OPPORTUNITIES IN RURAL AREAS. Studia Mundi – Economica, 3 (2). pp. 101-107. ISSN 2415-9395

Virág, Ágnes (2016) A TURISZTIKAI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK GAZDASÁGI SZEREPE = ECONOMIC ROLE OF TOURIST COOPERATION. Studia Mundi – Economica, 3 (2). pp. 115-124. ISSN 2415-9395

W

Wirth, Gábor (2016) EXAMINATION OF THE CORRESPONDENCE BETWEEN REGIONAL DEVELOPMENT AND TOURISM IN THE SETTLEMENTS OF LAKE VELENCE = A TURIZMUS ÉS A TERÜLETFEJLESZTÉS ÖSSZEFÜGGÉSEINEK VIZSGÁLATA A VELENCEI-TÓNÁL. Studia Mundi – Economica, 3 (2). pp. 134-144. ISSN 2415-9395

This list was generated on Tue Oct 15 11:06:46 2019 CEST.