Rekettye, Gábor (ifj.) (2016) A következő évtized marketingkommunikációja - egy nemzetközi kutatás eredményei. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (3). pp. 12-22. ISSN 0133-0179
|
Text
VT2016n3p12.pdf Download (846kB) | Preview |
Abstract
A tanulmányban bemutatott kutatás célja annak feltárása, hogy a globális megatrendek által befolyásolt és megváltoztatott üzleti és marketingkörnyezet milyen hatással lesz a marketingkommunikáció alakulására az elkövetkező évtizedben. A kutatás nemzetközi jellege lehetőséget adott arra, hogy a szerző összehasonlítsa, hogy a fejlett, a feltörekvő és az átmeneti országokban a szakértők és véleményvezetők miképpen értékelik a globális megatrendek hatásait az adott ország üzleti környezetére, illetve mit gondolnak arról, hogy mindezek hatására hogyan fog alakulni a marketingkommunikáció.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | globális megatrendek, üzleti környezet, globalizáció-lokalizáció, a marketingkommunikáció jövője |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 11:44 |
Last Modified: | 23 May 2023 11:44 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165857 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |