REAL

A következő évtized marketingkommunikációja - egy nemzetközi kutatás eredményei

Rekettye, Gábor (ifj.) (2016) A következő évtized marketingkommunikációja - egy nemzetközi kutatás eredményei. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (3). pp. 12-22. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT2016n3p12.pdf

Download (846kB) | Preview

Abstract

A tanulmányban bemutatott kutatás célja annak feltárása, hogy a globális megatrendek által befolyásolt és megváltoztatott üzleti és marketingkörnyezet milyen hatással lesz a marketingkommunikáció alakulására az elkövetkező évtizedben. A kutatás nemzetközi jellege lehetőséget adott arra, hogy a szerző összehasonlítsa, hogy a fejlett, a feltörekvő és az átmeneti országokban a szakértők és véleményvezetők miképpen értékelik a globális megatrendek hatásait az adott ország üzleti környezetére, illetve mit gondolnak arról, hogy mindezek hatására hogyan fog alakulni a marketingkommunikáció.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: globális megatrendek, üzleti környezet, globalizáció-lokalizáció, a marketingkommunikáció jövője
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 May 2023 11:44
Last Modified: 23 May 2023 11:44
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165857

Actions (login required)

Edit Item Edit Item